MF--Vangrail demorun

DATUM

  • 2e zaterdag sept

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2e zondag sept

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3e zat sept

    Stemmen: 1 3,8%
  • 3e zo sept

    Stemmen: 5 19,2%
  • laatse za sept

    Stemmen: 1 3,8%
  • laatste zo sept

    Stemmen: 15 57,7%
  • of ....voorjaar 2005

    Stemmen: 4 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Aangezien de MAG vrij recent een petitie met handtekeningen in Den Haag heeft overhandigd heb ik misschien wel een beter idee. Ga die Overijselse hufter(s) eens met een bezoekje vereren met een demorun tegen die staalkabels die ze daar willen gaan plaatsen. Heb je wellicht twee vliegen in 1 klap.

kijk daarvan was ik nog niet op de hoogte,
maar staalkabels ????? :(
 
Ik was MAG lid maar na een verhuizing enzo is de betaling e.d. beetje misgelopen, zal es kijken of ik dat weer recht kan zetten.
 
Ok, laten we weer eens gaan demo runnen. Volgens poll: laatste zondag van september
Planning, zie mijn vorige post.
Waarom niet zoals vroeger, om 13.00 uur verzamelen in Utrecht, hier per provincie naar toe rijden, (zwaan kleef aan effect), en met zijn allen over de A12 naar Den Haag Malieveld.
bv. Ik kom uit Den Helder
Vertrek daar 0800
vta 0845 Alkmaar Shell Kooimeer vtv 0900
vta 0920 Akermaat vtv 0930
vta 1000 Schiphol bij de MacDrive op Oost (verzamelpunt ook voor Amsterdam en Amstelveen)vtv 1015
dan rustig daar richting Utrecht VTA 1100. Op het
Dit kan je per provincie afspreken.Tijd voor koffie kennismaken peukie
om 1230 starten en formeren voor vertrek 1300 richting Malie veld aankomst
aldaar 1500. Daar uitnodigen(wie kan dit?) om die tijd Minister van V en W en petitie aanbieden.
Diverse omroepen en kranten uitnodigen om mee te rijden.
Wel netjes en rustig blijven rijden, dan is het effect het grootste. (Kunnen ze je niet pakken.)
Verzamelplaats in Utrecht op het jaarbeursplein.

Wie gaat er mee

Noord Holland
Nohome-Den Helder

Zuid Holland

Zeeland

Noord Brabant

Limburg

Gelderland

Overijssel

Drente

Friesland

Groningen

Flevoland

Utrecht
 
Laatst bewerkt:
Denk je nu echt dat je de minister van V&W (Peijs) uit haar ivoren torentje krijgt om een petitie aan te bieden?

:X
 
Nee, je moet op je reet blijven zitten en niets doen, het komt allemaal vanzelf dan wel goed.

Een demorun organiseren is net even meer dan met een paar motorrijders naar het Malieveld karren. De minister komt misschien wel uit haar torentje, maar wel als dat van tevoren netjes aangevraagd is. Kan ook een paar maanden duren.


Maar wat moet ze met 2 petities voor veilige vangrail :? :X
 
Nee, je moet op je reet blijven zitten en niets doen, het komt allemaal vanzelf dan wel goed.

Nee, ik zit niet op mijn reet en het komt helemaal niet vanzelf goed. Maar daar wordt aan gewerkt.


Zoals Ralfie hier boven al meldde is er pasgeleden (door de MAG) al een petitie aangeboden tezamen met 22000 handtekeningen. Daardoor is een demorun op dit moment misschien niet echt op zijn plaats.

Daarnaast ben je nu opnieuw het wiel aan het uitvinden. De MAG heeft de laatste jaren laten zien dat ze heel goed in staat is om een zinvolle demorun te organiseren. Maak gebruik van die ervaring. Wordt lid van de MAG en als het tijd is om de straat op te gaan dan gaan we met zijn allen.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan