MF Zijspantreffen 2012 De Paas Editie!

Ik weet ook nog niet of ik de toerrit ga halen, maar zoals het er nu uitziet kan ik in ieder geval met een zelfbouw schwencker voor de dag komen. *O*
Alleen een geveerd platform welliswaar maar de rest kunnen jullie er wel bij denken toch?

Ik kom nu net uit de garage, het onderstel veert en rolt en 50 % van de bevestigingspunten en het subframe is ook al klaar. Het gaat nu echt op een zijspan lijken! Joepie!!

Beetje gewicht op frame voor wat druk op zijspanwiel en.. GAAAAAAASSSSS!!

Leuk man!
 
De dronken Belg zal ik niet zijn!
Moet nog een heel end terug s'avonds hè.
@leluk2000, het mag ook later zunne.
Maakt mij niet uit.
Ik ga niet voor de rondrit maar voor de gezeligheid.
Alhoewel, gezeligheid en Nederlanders, ........
:P
Oeps, ik zal maar :X
 
Kunnen we die mooi voor het ontbijt gebruiken.. Gasbus zit wel vol dus?


volgens mij zit er nog wel wat gas in ja...
ik probeer nog wel voor de tijd de tank vast te krijgen achter in de bak, maar met de aansluitingen van de verdamper op het koelsysteem ga ik nog niet beginnen, ben veels te bang dat het dan tegenloopt zodat ik wederom pas op zondagochtend naar Genemuiden kan komen... (en een solo staat er ook al niet startklaar.... solo GL heeft carburatieproblemen, CBX heeft een voorremrevisie nodig en de Duc zijn accu heeft de winter niet overleefd... leuk zo'n winter lang huis verbouwen en motorfietsverwaarlozing...)
 
De dronken Belg zal ik niet zijn!
Moet nog een heel end terug s'avonds hè.
@leluk2000, het mag ook later zunne.
Maakt mij niet uit.
Ik ga niet voor de rondrit maar voor de gezeligheid.
Alhoewel, gezeligheid en Nederlanders, ........
:P
Oeps, ik zal maar :X

Je blijft toch wel slapen!!!!
 
volgens mij zit er nog wel wat gas in ja...
ik probeer nog wel voor de tijd de tank vast te krijgen achter in de bak, maar met de aansluitingen van de verdamper op het koelsysteem ga ik nog niet beginnen, ben veels te bang dat het dan tegenloopt zodat ik wederom pas op zondagochtend naar Genemuiden kan komen... (en een solo staat er ook al niet startklaar.... solo GL heeft carburatieproblemen, CBX heeft een voorremrevisie nodig en de Duc zijn accu heeft de winter niet overleefd... leuk zo'n winter lang huis verbouwen en motorfietsverwaarlozing...)

Zondag op maandag mag je ook komen treffen hoor. Bar is open zondag avond.
 
Je blijft toch wel slapen!!!!

Ik in ieder geval wel.

3 uur heen, rondrit en 3 uur terug is mij een beetje te gortig op 1 dag :')

En dat is het voordeel van een zijspan, ruimte zat om al je troep mee te nemen :P
 
Kiek maar EHE, zitten in het zelfde schuitje he ;) Gaan jullie ook allemaal naar het kwastert treffen op 11 mei? Kan uit ervaring melden dat het heeeel gezellig is toch EHE??
 
zekers gezellig, maar dat weekend zit ik nog lastiger omdat het ongeveer 2 weken is voor de verwachte aflevering van de derde mini-EHE...

dan krijg ik 's nachts geen verlof meer, maar misschien kom ik 's middags dan nog wa efkes met skeur'n...
 
Ie kiek'n maar ee'm. maar dan treffen we niet denk ik, want ik kom zaterdag pas einde van de middag omdat ik de 11e op een trouwfeestje moet spelen.
 
we gaan het zien; eerst genemuiden maar eens zien te overleven....
 
Kom dan vrijdag al joh.. Gezellig bij ons dan. En kan je toch een nachtje blijven.
 
MadGuz meld zich ook weer eens en met bakkeniste :) Voorlaatste editie niet gehaald door wat wiellagerprobleempjes nu herkansing! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan