MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hyperpro? Wat is dat? Heb er nog nooit van gehoord :+

P1000234.jpg

P1000396.jpg

P1000398.jpg
 
heb je het idee dat je motor niet soepel loopt? een onwijze dip tijdens het accelereren? Arm of te rijk afgesteld? knallen uit uitlaat ? rook uit uitlaat?


merk je niks bijzonders.. rijdt ie goed.. niks aan doen zou ik zeggen
Hij wil nog wel is bij accelereren vanuit stilstand even een dip krijgen. Dit in verhouding hoe het was zonder begrenzing. Hij loopt verder wel lekker stationair en in touren, rook heb ik geen last van en knallen alleen wanneer ik het wil :9
 
En nm niet meer in rotondes zeker? :P
Dude... Als ik zo zou denken zou ik geen vertrouwen meer hebben in:
Snelwegen, dijken, rotondes, achterbumpers van autos, voorbumpers van autos, gewone bochten, driewielers, telefoonkabines, stoepranden, zebrapadden... Should i go on? Of was je vergeten dat ik een ouwe lul ben?
 
Dude... Als ik zo zou denken zou ik geen vertrouwen meer hebben in:
Snelwegen, dijken, rotondes, achterbumpers van autos, voorbumpers van autos, gewone bochten, driewielers, telefoonkabines, stoepranden, zebrapadden... Should i go on? Of was je vergeten dat ik een ouwe lul ben?
Je hebt in ieder geval een hoop ervaring :X

In mijn geval dan geen dijken, rotondes en circuits meer :+
 
Dude... Als ik zo zou denken zou ik geen vertrouwen meer hebben in:
Snelwegen, dijken, rotondes, achterbumpers van autos, voorbumpers van autos, gewone bochten, driewielers, telefoonkabines, stoepranden, zebrapadden... Should i go on? Of was je vergeten dat ik een ouwe lul ben?
Gelukkig zijn er steeds minder telefooncellen. :P
 
Dude... Als ik zo zou denken zou ik geen vertrouwen meer hebben in:
Snelwegen, dijken, rotondes, achterbumpers van autos, voorbumpers van autos, gewone bochten, driewielers, telefoonkabines, stoepranden, zebrapadden... Should i go on? Of was je vergeten dat ik een ouwe lul ben?
_O-

Da's herkenning, geen leedvermaak :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan