MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Zuid Holland anyone? Op de rand met Noord Holland
20230227_152345.jpg
 
Ik ben er ook weer na een aantal jaren niet online te zijn geweest.
Heb nu een Yamaha XS650SE uit 1981 (Café Racer).
Heb wat spullen besteld om nog lekker te sleutelen maar de eerste 3 tanks heb ik inmiddels leeggereden.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 13.06.00.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 13.06.00.jpeg
    591,2 KB · Weergaven: 21
Hallo beste mensen. Sinds dit jaar woon ik in het mooie Rotterdam. Ik ben op zoek naar een goede garage voor onderhoud aan onze twee Suzuki’s. Weten jullie iets in of rond Rotterdam?
 
Hemo motoren in hekelingen.
Verwacht geen hightech shop , maar eigenaar heeft kennis en is old school
Redelijke prijzen en verse koffie.
 
Hallo beste mensen. Sinds dit jaar woon ik in het mooie Rotterdam. Ik ben op zoek naar een goede garage voor onderhoud aan onze twee Suzuki’s. Weten jullie iets in of rond Rotterdam?
Hoi welkom in Rotterdam :). Zelf heb ik hele goede ervaring met Richard van RT Motorservice. Eerlijke prijs vooraf en altijd top prestatie.
 
Goedenavond,

Graag kom ik in contact met, ik denk 2 motorrijders die afgelopen zondag 30 april voor zich een motor ongeval hebben zien gebeuren en ook zijn afgestapt om te helpen.
Dit ongeval heeft afgelopen zondag 30 april plaatsgevonden rond 1545 op de hogedijk in Bergambacht.

Alvast super bedankt.


Groeten,
Mariek_
 
Hoi allemaal! Het is al een tijdje stil in dit topic maar ik waag eens een poging 😬
Ik ben Lin (roepnaam), 29 jaar en woon in Haastrecht.
Ik heb sinds april mijn motorrijbewijs en nog niet onwijs veel rijuurtjes gemaakt. Ook weet ik niet veel van de technische praat.
Wél lijkt het me erg leuk om mens(en) te vinden die af en toe een rondje willen rijden. Gewoon gezellig!
Groetjes! 😁
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230609-231811_Photos.jpg
    Screenshot_20230609-231811_Photos.jpg
    182,3 KB · Weergaven: 23
  • Screenshot_20230609-231758_Photos.jpg
    Screenshot_20230609-231758_Photos.jpg
    110,3 KB · Weergaven: 24
Hoi allemaal! Het is al een tijdje stil in dit topic maar ik waag eens een poging 😬
Ik ben Lin (roepnaam), 29 jaar en woon in Haastrecht.
Ik heb sinds april mijn motorrijbewijs en nog niet onwijs veel rijuurtjes gemaakt. Ook weet ik niet veel van de technische praat.
Wél lijkt het me erg leuk om mens(en) te vinden die af en toe een rondje willen rijden. Gewoon gezellig!
Groetjes! 😁
Welkom hier Lin, zelf woon ik ook niet meer op Voorne, maar ben er wel opgegroeid, eerste kilometertjes gemaakt. Het blijft mooi, de streek waar ik opgegroeid ben.
👍
 
Welkom hier Lin, zelf woon ik ook niet meer op Voorne, maar ben er wel opgegroeid, eerste kilometertjes gemaakt. Het blijft mooi, de streek waar ik opgegroeid ben.
👍
Dankjewel! Leuk om toch zo snel al een berichtje te zien 😁
Voorne, dat ligt bij Rockanje in de buurt als ik het goed heb? Lijkt me inderdaad een prachtige omgeving, al zal het deze dagen behoorlijk druk zijn met het strand in de buurt. Toch eens heen rijden misschien👌🏼 ijsje halen!
 
Ik heb sinds april mijn motorrijbewijs
Hai Lin,
Ben je tussentijds gestopt met motorrijles?
Vorig jaar maart proefles, en een jaar later je rijbewijs behaald 🙄😉.

Anyway, veel veilige kilometers gewenst!
Leuke motor by the way 🏍️👍🏻.

Heb zelf sinds afgelopen september mijn A-rijbewijs, in oktober een motor gekocht en daar inmiddels zo'n 5000 kilometer mee gereden.

Haagse groeten!
IMG_20230508_133355.jpg
 
Hai Lin,
Ben je tussentijds gestopt met motorrijles?
Vorig jaar maart proefles, en een jaar later je rijbewijs behaald 🙄😉.

Anyway, veel veilige kilometers gewenst!
Leuke motor by the way 🏍️👍🏻.

Heb zelf sinds afgelopen september mijn A-rijbewijs, in oktober een motor gekocht en daar inmiddels zo'n 5000 kilometer mee gereden.

Haagse groeten!Bekijk bijlage 1889707
Heyy!
Haha, meteen een een check gedaan 😜
Nah, stond een tijd op een lager pitje ivm verhuizing. Lessen ging vaak vlekkeloos, maar zodra het tijd was voor AVB ging alles zo mis als het maar kon gaan 😳 teveel stress. Dat en de lange wachttijden lieten het ook wat langer duren. Maar ja, hij is er!
Thanks!😁

Zo dan, je hebt een hele mooie weten te bemachtigen! En wat een kilometers zeg! Heerlijk! Gebruik je hem ook voor naar het werk of echt alleen voor het plezier?
 
Zo dan, je hebt een hele mooie weten te bemachtigen! En wat een kilometers zeg! Heerlijk! Gebruik je hem ook voor naar het werk of echt alleen voor het plezier?
Dank je! 😉
Ben er ook heel blij mee hoor 🏍️😎

Tot nu toe alleen plezier ritjes gemaakt, over twee weken begin ik in een nieuwe baan in Leiden en ga ik de motor ook voor woon-werkverkeer gebruiken.
Heb inmiddels voor alle seizoenen geschikte kleding gekocht, dus de kilometerstand zal nog wel verder oplopen 💪
 
Welkom Lin, we zien je wel een keer om 19:30 bij de mac.
Technische praat hoef je ook niet te leren want je rijdt het juiste merk, die gaan niet kapot.
 
Dank je! 😉
Ben er ook heel blij mee hoor 🏍️😎

Tot nu toe alleen plezier ritjes gemaakt, over twee weken begin ik in een nieuwe baan in Leiden en ga ik de motor ook voor woon-werkverkeer gebruiken.
Heb inmiddels voor alle seizoenen geschikte kleding gekocht, dus de kilometerstand zal nog wel verder oplopen 💪
Zo, leuk hoor! Zal ook een hoop schelen in eventuele files 😏
Ik vrees dat ik zelf toch weinig ga rijden als het regent hoor. Al heb ik wel een regenjas. Kleine ritjes dan vooral.
Heb vandaag wel een zomerjasje gekocht in Capelle, zit stukken beter met dit weer 👌🏼
 
Welkom Lin, we zien je wel een keer om 19:30 bij de mac.
Technische praat hoef je ook niet te leren want je rijdt het juiste merk, die gaan niet kapot.
Dankjewel! Ja hoor, ben erbij. Wacht maar op me😜
Niet? Fijn! Het was een schademotor, mijn vader heeft hem opgeknapt. Gaat nu dus eeuwig mee 💪🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan