MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag om 12 uur bij Amersfoort Noord een paarse honda? Ik weet het niet, ik reed je zo hard voorbij (caddy 2.0 heheheh wat een slome kutbak)
 
Zojuist 3 minuten geleden op het plesmanplein in Haarlem bij de DA drogist gespot :

Een blauwe hornet 600 s
full


Uiteraard nog even tegen je gezegd dat je gespot was terwijl je een maskaraatje aan het uitzoeken was _O- het duurde even maar ik overviel je nogal
 
Gisterenmiddag rond 16.00 uur ofzo tussen Uitgeestmeer en Krommenie op de polderweggetjes zagen Insane en ik 3 motoren waarvan 2 MF'ers waren. Kon niet goed opmerken omdat jullie zo snel waren. We waren bezig de piccies aan het maken....

Wie hebben we gespot :?
Als er één motor groen was en de berijder ervan een sporttas om zijn nek had hangen ... dan was ik dat :W
En zo niet, dan -O-




:+
 
ha! een van beide zag ik daarnet in een flits rjiden net *D

werk in het Vestia Gebouw, recht tegenover de HHS ;)

rood motorjack en zwarte helm? (dan was ik dat :P)


oh en deze gespot
vlcsnap29196bq2.png

4x2 opt forum hier...

nogvangisterentoen mijn cam aan mn motor vast zat...
Foto=BXQNPV43
 
Laatst bewerkt:
Rond een uur of half 5 daarnet, op de A2 A,sterdam richting Utrecht. Een zwarte ?? Transalp achtig idee. We reden samen door de file, ik liet je maar voorbij, heb geen gevarenlichten en jij wel :)

Ik een zilvergrijze zx6r

groeten
 
Gistermiddag rond 3 uur, zag ik een MF-er op de westfrieseweg.
Je kwam uit de richting van Schoorl en ging richting Alkmaar.
Je had een dame met een volle bos donkere krullen achterop.

Wie o wie?
 
gespot...gouda/goverwelle

blauwe suzuki was het toch?
nog bedankt dat je even kwam stil staan, me fazer staat helaas nog daar :P
 
Twee MF'ers gespot vandaag tijdens het toeren:

- Ring Alkmaar: een zwarte, wat oudere Honda. Ik wees naar je sticker toen we de file gingen inhalen. Klapper nog gezien even verderop?

- Rotonde Koog a/d Zaan bij Total tankstation. Motor onbekend, kenteken MN-VN-xx. Ik wees naar je sticker maar volgens mij had je het niet helemaal door?

wat voor kleur jas zat er op de honda en hoe laat ongeveer??

mijn vriend reed daar op een zwarte honda,langs het AZ stadion
 
Zooitje MFers gespot gisteren (gezamelijk tourritje) vfr750,2x ntv, ktm, fj600 en een cagiva-sm-geval.

en vandaag wederom @ HHS:
[afbeelding]
naast de mijne :+

van de week ook al :P

elke week n keertje spotten @ hhs, worden we nog beroemd *O*


Yes daar was ik weer :) Ik dacht ik zet hem maar naast je Kawa, zie je hem zeker staan :) Was aan het filmen met de bulletcam, stuur me maar ff een mailtje, dan kijk ik of ik het laatste stukje naar je kan sturen, waar je bike opstaat!
 
Gespot, uurtje of half 6 op de Tilburgseweg Breda, richting snelweg A27, een Honda CBR?? met berijder in zwart/rood pak en zwart/rode helm, je had ook een rugzak op. Zag dat je een stickertje had en ging toen pas registreren, vandaar dat ik niet zeker ben van de Honda ;)

Gespot dus, ik zat op t fietsie :) súperweertje om te rijden, was jaloers!! :]
 
Vanmiddag een Duc gespot MET MF sticker .
Je stond geparkeerd bij , ik neem aan je werk, in Apeldoorn. :Y

Bij Beekman transport aan de Oude berghuizerweg,

Ikke was daar , helaas met koekblik van baas, want ik baalde dat ik vandaag niet ff lekker op de motor kon.

Greeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzz,

Harrrumpie
 
't was een 9..maarre was jij degene die samen met je vriend/man aan kwam toen ik op het punt stond weg te rijden? dan bij deze een spotje terug

;)

:N nope, was ik niet... dat was een andere meid die toevallig ongeveer tzelfde pak aan had als ik inderdaad :) maar toch :W
 
gespot...gouda/goverwelle

blauwe suzuki was het toch?
nog bedankt dat je even kwam stil staan, me fazer staat helaas nog daar :P

Het was een blauw witte suzuki gsxf600, nieuwe model :P Heb nog je naam gevraagd maar ben het nu alweer vergeten :P.

Dacht echt waar blijf je nou met je fazer, dacht dat je op je bek was gegaan :o 1 nul voor suzuki :P
 
Ben ik misschien wel geweest....heb er even wat rondjes gemaakt, verschillende motor gezien daar, bij de laatste bocht kwam er volgens mij een cbr of een gsx iets van geel aan rijden, maar moest ff de bocht goed doorkijken, daarna gelijk eraf gegaan richting A30...wat een drukte daar ....met auto's.. Oja was tussen 14.00 en 15.00 daar..laterzz

:W
 
Net een uurtje geleden denk ik op de A9 bij afslag haarlem zuid....

Een zilvergrijze honda. Dacht snel een hornet te herkennen.
helm met blauw en rood erin. :W
 
En niet te vergeten de andere helft van het duo.

[afbeelding]







Wie o wie :?

Ha ha een spot met foto echt leuk, maareh....... ik heb het totaal niet door gehad dat je een foto maakte, ik heb je volgens mij niet eens gezien, kawaramon zei het al, nou als we nu niet gespot zijn, dan weet ik het niet meer.
Erg leuk zo

:W Suzinki
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan