MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist, rond half vijf, op de Klipperweg in Diemen Noord. Iets zwarts (een Duuk?) met een MF sticker...

Was het een van deze?
Zoja...wil je dan niet zo schreeuwen...

full






:+

oeps... foto een beetje klein...
 
Laatst bewerkt:
in lage vuursche, een MV Agusta Brutale geloof ik :}


........ één MV Agusta Brutale :?

Het waren er toch echt 2 ... :Y
Maar vooruit.... ééntje voorzien van sticker en de ander van 'n roze zuurstok. *O*

En als jullie aan de linkerkant op het terras zaten.... dan bij deze teruggespot!! :W

Grtz..... Kato & Meisje.

full
 
Jij die!
(schreeuw ik echt zo?)
Hierbij één van die fietsen gespot door een plaatsgenoot! *O*

Tijdstip van de spot..... da's de mijne geweest. Die van Meisje stond al a/d andere kant van de garagedeur. En ik... ik heb de mijne nog ff naar het strand gebracht.... *O*

De titanium kneesliders geven in het donker zo'n leuk effect.... :Y

maar... niet getreurd, vanaf het terras a/d achterzijde heb ik ook iets groens gespot rond die tijd dus dat moet jij dan wel geweest zijn.

:W
 
........ één MV Agusta Brutale :?

Het waren er toch echt 2 ... :Y
Maar vooruit.... ééntje voorzien van sticker en de ander van 'n roze zuurstok. *O*

En als jullie aan de linkerkant op het terras zaten.... dan bij deze teruggespot!! :W

Grtz..... Kato & Meisje.

[afbeelding]


Die twee CBRs bedoel je zeker aan de linkerkant? Dat was ik met een maatje van me. Thijsje82 zat naast ons met zijn vrouwtje. Leuk he zo'n klein plaatsje maar wel een heleboel MFers....
 
Op aandringen van mijn vriendin haar spot van vanmiddag (ja ze is goed opgevoed :Y )
Om ca. 17.20 uur op de Juliana van Stolberglaan in Den Haag een blauwe streetfighter met kenteken MF-**-78 met oranje rimstriping.
Wie o Wie?
 
Gespot aan het eind van de middag op de Paterswoldseweg (Groningen):

Een gele Duc 748 met MF sticker en een :9~ geluid :}
 
Gespot aan het eind van de middag op de Paterswoldseweg (Groningen):

Een gele Duc 748 met MF sticker en een :9~ geluid :}


jaaaa die heb ik ook gezien *O*

kon de sticker zo snel niet zien, maar ik zag em bij de spoorovergang bij niemeyer... echt een supermooi ding!

en even later nog een MF'er gespot *D (rode soes, paterswoldse weg, rond 1800)
 
Bij van de heiden in Amersfoort een kawa

Ik ben je naam vergeten Sorry :o


Vandaag was er maar een Kawasaki bij vd Heiden. En dat was de mijne! (op de testbank) :P

Was jij diegene van die Diversion? Ik had je hand nog geschud als jij het bent!

Bij deze nogmaals! :W

Hoe staat het met je benzine tank verder? Ik zag dat je toch op zoek bent naar een nieuwe... Succes ermee nog, komt wel goed!
 
Laatst bewerkt:
ben vandaag gespot door hummer zat een briefje onder de tankdopafsluiter.

Hallo hummer

:W :W :W :W :W :W :W :W :W


:W Weet zeker dat je die sticker niet al te lang hebt.
Ik werk zelf op de 5de verdieping in dat gebouw. Als treindienstleider. Wat brengt jou in dat gebouw? Machinist?
 
hee mensen,

net thuis na een nachtdienst, gelijk 2 motoren gespot.

A20, tussen maasland en schiedam richting rotterdam, zwarte motor, zou best een bandit kunnen zijn, met bestuurder in zwart pak Ik knipperde nog met mijn richtingaanwijzers maar geloof nie dat je ut zag. :W :W :W

en vanaf de brienenoord afslag rotterdam centrum op de A16 een rood/oranje motor met een in het zwart gehulde bestuurder. :]
 
alleen zal patscha hier vast niet kijken :9

even in ducati topic 8 vermelden :Y

jij houd het hier voor mij ook wel ff in de gaten he, ik ben hier ook niet zo vaak.. :+


en gister een paar toekomstige leden gespot!
kwam een groep motorrijders op me af knallen, heb ze maar gewaarschuwd voor de lazercontrole iets verderop.. later werd ik door dezelfde groep ingehaald met de boodschap of ik tijd had voor een bakkie koffie!
natuurlijk even reclame gemaakt voor het forum toen ze naar me sticker vroegen..
tnks guys! koffie+gebak was lekker!!
 

Vandaag was er maar een Kawasaki bij vd Heiden. En dat was de mijne! (op de testbank) :P

Was jij diegene van die Diversion? Ik had je hand nog geschud als jij het bent!

Bij deze nogmaals! :W

Hoe staat het met je benzine tank verder? Ik zag dat je toch op zoek bent naar een nieuwe... Succes ermee nog, komt wel goed!
Jep dat was ik tank gaat van de heiden solderen ik breng hem vandaag
 
Vannochtend rond half negen op de A10 tussen de file door (voor de coentunnel), iemand met een wit-zwart pak aan. Ik reed twee motoren achter je, op m'n zwart-gele cbr600f.

@EmSee Ik ging wel rond half negen door de coentunnel heen maar de A7 ben ik niet geweest, ik ga de laatste oprit vanaf de rechter kant de snelweg op...
Could have been me too :)

Heb een zwart pak met grijs en wit erop, in witte letters staat Segura op mn jas. Zilveren helm met blauw erop.
 
Die twee CBRs bedoel je zeker aan de linkerkant? Dat was ik met een maatje van me. Thijsje82 zat naast ons met zijn vrouwtje. Leuk he zo'n klein plaatsje maar wel een heleboel MFers....

*O*
gespot zonder sticker hehe..

ja het waren inderdaad 2 MV's en 2 CBR's op t terras...

zeg tegen mn vriendin; zijn we n dagje ff de stad uit, hoor je mij niet over motoren...
en dan rijdt er een MV Agusta Brutale langs en komen er 2 CBR's 600f aan en zetten ze m recht voor onze neus neer _O- arm meisje..

wel lekker dagje *O*
 
........ één MV Agusta Brutale :?

Het waren er toch echt 2 ... :Y
Maar vooruit.... ééntje voorzien van sticker en de ander van 'n roze zuurstok. *O*

En als jullie aan de linkerkant op het terras zaten.... dan bij deze teruggespot!! :W

Grtz..... Kato & Meisje.

[afbeelding]


hmm 2 dus, sorry O-)
zat te kwijlen over de eerste toen ik nog iets voorbij zag flitsen...

ik tegen mn vriendin, kijk , kijk een MV Agusta, die dure mooie...
vriendin: lief he die babies :? *D (ja ik zag de kinderwagens ook wel..)
 
je was te laat hey.......was al weg........maar vandaag ingehaald...........geen blauw gezien........... :W


ja helaas maar voor 1-nen was het toch nog wat frisjes. overigens heb ik je wel gehoord :P :Y

Dan toch maar snel afspreken want volgende week ben ik effe aan de dobber met hrms kano
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan