MFFM 7

Ja Puik avondje.
Die Minimistress en Arckira naar Roosendaal gebr8.
Bleek dat daar nóg een heel nest mini mistressen zaten ;)

Vooral aan de moeder des huizes een grote dank en een dikke kus. voor het gebruiken van de woning voor de MFFM.
Viccie, was allemaal goed verzorgt.
Vera, dank voor de mousse (dé reden dat het zo druk was ;) )
Supergrofer, jou beurt komt nog wel.
 
Dat vinden mijn koekiemonster en ik nou ook! ;) Is Junk al aan het spelen met zijn nieuwe speeltjes?!

Broem broem brrrrrrrrrrrrrrroeoeoeoeoeom broeeeeeem broem broem tuut tuut broeem brrrrrrrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeeem broem broem

Nee hoor ik ben niet aan het spelen O-) Echt niet!!!! O-)
 
Vicci bedankt voor de gastvrijheid van weer een onvergetelijke MFFM. :}
Sorry van de vloer, nog lang moeten boenen? Tja vind eens een Harley die niet een beetje lekt O-) Alles verder nog heel gebleven ? Die kamikaze akties van Junky en Bikermouse op de bank leveren ooit nog een keer slachtoffers op.
Helaas moest al vroeg vertrekken. Ik had al last in m'n rug, en dat ritje naar Breda hielp niet echt om de pijn te verzachten. (een massage zou misschien geholpen hebben O-) )
Gelukkig was het op de terug weg droog, alleen wat last van opspattend water, verder goed te doen, al is het rijden met handschoenen echt nix. M'n gashendel glijdt door mijn handschoen telkens terug: 120-->110-->100-->90---> overpakken---> 120-->110-->100-->90---> overpakken enz
Oh de vloer die was zo schoon. We kunnen er weer van eten :)
Had dat gezegd dat je last had van je rug dan had ik je wel even gemasseerd })
 
Laatst bewerkt:
Dat zal wel iets te maken hebben met het feit dat een deel van die mousse in Fast lady's haar terecht kwam... :X

had ze ook maar niet bij fietsertje moeten roepen dat het niet mocht omdat ze niet thuis was... dan vraag je er gewoon om :P
 
Viccie & familie, het was weer erg gezellig en lekker :}

Er waren trouwens meer MF-ers dan motoren :( schandalig!
 
Dat zal wel iets te maken hebben met het feit dat een deel van die mousse in Fast lady's haar terecht kwam... :X
volgens mij zat er meer chocolade mousse op vera, dan dat er op gegeten is })
wel er even bij zeggen dat ik totaal onschuldig ben O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan