MFH to the snowwww???!!!

Ik vind het prima om een busvakantie te boeken en te betalen, maar ik ga sowieso met mn eigen auto
Dat heb ik er wel voor over
 
Op zich lijkt het me heel erg leuk.
Maar als ik de enige onervaren skiër ben(volgens mij?), dan twijfel ik om mee te gaan. Aangezien ik dat zelf niet echt leuk vind en ik kan me voorstellen dat het voor de rest ook niet leuk is om opgehouden te worden.

Dus... Gaan er ook (nog meer) onervaren wintersporters mee? *D
Met de après ski heb ik waarschijnlijk geen problemen :+
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het prima om een busvakantie te boeken en te betalen, maar ik ga sowieso met mn eigen auto
Dat heb ik er wel voor over
We zijn nu met 5, dat zou misschien nog wel met een grote (7p) auto kunnen. Natuurlijk is eigen vervoer relaxter, maar ik heb zelf geen auto die ervoor geschikt is. En ik wil ook niemand verplichten om voor 'ons' winterbanden aan te schaffen.
Een busje of grote auto huren is ook vrij prijzig. Dus vandaar dat ik in eerste instantie ene busreis voorstel.
Heeft ook voordelen, zodra je in de bus zit kunnen de flugeltjes geopend worden :+
 
Op zich lijkt het me heel erg leuk.
Maar als ik de enige onervaren skiër ben(volgens mij?), dan twijfel ik om mee te gaan. Aangezien ik dat zelf niet echt leuk vind en ik kan me voorstellen dat het voor de rest ook niet leuk is om opgehouden te worden.

Dus... Gaan er ook (nog meer) onervaren wintersporters mee? *D
Met de après ski heb ik waarschijnlijk geen problemen :+
Ik weet niet of je dan van plan bent om daar lessen te nemen? Ik ben wel vaker met 'onervarendere' skiers op vakantie geweest. Maar die namen dan halve dagen les. Dan ga je 's morgens met de skischool mee, en de 'ervarendere' skiers kunnen dan ff knallen, en dan kun je 's middags evt met zn allen afspreken.
Ik zeg niet dat het zo MOET (want daar ben ik in een andere groep wel eens onbedoeld van beschuldigd :+ ) maar zo zou het kunnen... Maar ik snap ook dat het wel leuker is om nog een beginner mee te hebben.

Ik zou zeggen hou t topic in de gaten. Misschien zijn er nog wel meer twijfelaars...

En anders gewoon alleen voor de apres ski *D
 
Ik weet niet of je dan van plan bent om daar lessen te nemen? Ik ben wel vaker met 'onervarendere' skiers op vakantie geweest. Maar die namen dan halve dagen les. Dan ga je 's morgens met de skischool mee, en de 'ervarendere' skiers kunnen dan ff knallen, en dan kun je 's middags evt met zn allen afspreken.
Ik zeg niet dat het zo MOET (want daar ben ik in een andere groep wel eens onbedoeld van beschuldigd :+ ) maar zo zou het kunnen... Maar ik snap ook dat het wel leuker is om nog een beginner mee te hebben.

Ik zou zeggen hou t topic in de gaten. Misschien zijn er nog wel meer twijfelaars...

En anders gewoon alleen voor de apres ski *D
Dat is ook nog een optie, ga er over nadenken :)
 
Op zich lijkt het me heel erg leuk.
Maar als ik de enige onervaren skiër ben(volgens mij?), dan twijfel ik om mee te gaan. Aangezien ik dat zelf niet echt leuk vind en ik kan me voorstellen dat het voor de rest ook niet leuk is om opgehouden te worden.

Dus... Gaan er ook (nog meer) onervaren wintersporters mee? *D
Met de après ski heb ik waarschijnlijk geen problemen :+
ook een van de redenen van mijn twijfelen, laatste keer dat ik op ski's stond was toen ik 11 was (oh en een keertje op mijn 14e) :+
ook zijn tijd en geld nog een itempje. Misschien in nl les nemen ik denk er nog over na, en hou jullie zo veel ik kan in de gaten.
 
Ik weet niet of je dan van plan bent om daar lessen te nemen? Ik ben wel vaker met 'onervarendere' skiers op vakantie geweest. Maar die namen dan halve dagen les. Dan ga je 's morgens met de skischool mee, en de 'ervarendere' skiers kunnen dan ff knallen, en dan kun je 's middags evt met zn allen afspreken.
Ik zeg niet dat het zo MOET (want daar ben ik in een andere groep wel eens onbedoeld van beschuldigd :+ ) maar zo zou het kunnen... Maar ik snap ook dat het wel leuker is om nog een beginner mee te hebben.

Ik zou zeggen hou t topic in de gaten. Misschien zijn er nog wel meer twijfelaars...

En anders gewoon alleen voor de apres ski *D
Ja precies, wel en niet ervaren is goed re combineren.
En voor Martijn en Joyce, waar kun je nou beter leren skieen dan op de piste.
Omdat je meer ruimte om je heen hebt, heb je minder stress tijdens het skieen en leer je dus veel sneller. Overigens wil ik best een paar halve dagen skiles geven hoor :P
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die mee gaan/willen.

Het lijkt mij handig om even met elkaar om tafel te gaan zitten om te kijken wie wanneer het beste uitkomt en wat de verdere wensen zijn. Zodat we ook wat specifieker kunnen zoeken.

Bijvoorbeeld volgende week maandag 19-12 om 19.30?

Ik snap dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om iedereen om tafel te krijgen, maar als diegene specifieke wensen heeft moet ie dat maar even laten weten.
 
Op zich lijkt het me heel erg leuk.
Maar als ik de enige onervaren skiër ben(volgens mij?), dan twijfel ik om mee te gaan. Aangezien ik dat zelf niet echt leuk vind en ik kan me voorstellen dat het voor de rest ook niet leuk is om opgehouden te worden.

Dus... Gaan er ook (nog meer) onervaren wintersporters mee? *D
Met de après ski heb ik waarschijnlijk geen problemen :+

Hier onervaren snowboarder :P
Met apres ski houd ik je alleen niet bij *D
 
Voor de mensen die mee gaan/willen.

Het lijkt mij handig om even met elkaar om tafel te gaan zitten om te kijken wie wanneer het beste uitkomt en wat de verdere wensen zijn. Zodat we ook wat specifieker kunnen zoeken.

Bijvoorbeeld volgende week maandag 19-12 om 19.30?

Ik snap dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om iedereen om tafel te krijgen, maar als diegene specifieke wensen heeft moet ie dat maar even laten weten.

I'll be there :)

Wil je mij voor de zekerheid ook nog ff adres sturen :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan