MFH viert deel 100!

Ik:

  • Midgetgolf en wok allebei natuurlijk!

    Stemmen: 20 66,7%
  • Doe alleen aan wokken.

    Stemmen: 5 16,7%
  • Ben te preuts om te wokken, en ga alleen midgetgolfen.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kan/wil er helemaal niet bij zijn.

    Stemmen: 5 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- Waarom '(

Net op tijd hoor..

Voor de rest, vanavond ga ik de definitieve reservering doorgeven, daarna worden we heel boos als er nog afgezegd wordt B|
Had een dubbele afspraak, maar kan hem waarschijnlijk verzetten.

Zet mij er anders maar wel bij, dan moet ik het andere wel afzeggen. ;)

(Golfen en wokken was al eerder afgesproken. :Y)
 
Had je mijn post gelezen Daph?
Ow, nee.. die had ik inderdaad over het hoofd gezien..
Tja, als ze ziek is kan ze er echt niks aan doen.. Hopen dat ze toch mee kan want de definitieve reservering is wel al gemaakt, en ik heb geen idee hoe moeilijk ze erover doen als het niet klopt ( hopelijk niet moeilijk, maar je weet maar nooit ).

Wens haar maar beterschap
 
De groepjes voor het golfen zijn gemaakt!! Dit is gebeurd door middel van lootjes dus er zit geen speciale gedachte achter (Behalve dat Danique en Iwanisowitch in een groepje van 5 geloot zijn omdat het niet zeker is dat ze komen)

Mocht iemand echt willen wisselen, stuur dan een PB naar mij ( wel echt met een gegronde reden ) dan ga ik kijken wat ik kan doen.
 
bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna
 
De groepjes voor het golfen zijn gemaakt!! Dit is gebeurd door middel van lootjes dus er zit geen speciale gedachte achter (Behalve dat Danique en Iwanisowitch in een groepje van 5 geloot zijn omdat het niet zeker is dat ze komen)

Mocht iemand echt willen wisselen, stuur dan een PB naar mij ( wel echt met een gegronde reden ) dan ga ik kijken wat ik kan doen.
zet je ze nog neer hier of bewaar je dat voor later :?
 
Hey cool, ik zit in een groep met alleen maar dames *O*

Geen zorgen Tom/Jeff/Bob, ik zal goed voor ze zorgen met m'n stick })
 
De groepjes voor het golfen zijn gemaakt!! Dit is gebeurd door middel van lootjes dus er zit geen speciale gedachte achter (Behalve dat Danique en Iwanisowitch in een groepje van 5 geloot zijn omdat het niet zeker is dat ze komen)

Mocht iemand echt willen wisselen, stuur dan een PB naar mij ( wel echt met een gegronde reden ) dan ga ik kijken wat ik kan doen.

Hoi Daphne,

Ben er vandaag wel :) Zie dat ik ingeloot ben in groep 4

15.45 verzamelen en 16u beginnen was het toch?
 
Hoi Daphne,

Ben er vandaag wel :) Zie dat ik ingeloot ben in groep 4

15.45 verzamelen en 16u beginnen was het toch?
goedemorgen Iwan :W

sommige van ons verzamelen zich om 15.00 uur bij de Mac hoofddorp en vertrekken om 15.15 uur richting de golf

maar het is idd 15.45 uur voor de deur daar afspreken en 16.00 uur beginnen :Y

tot straks man :W
 
goedemorgen Iwan :W

sommige van ons verzamelen zich om 15.00 uur bij de Mac hoofddorp en vertrekken om 15.15 uur richting de golf

maar het is idd 15.45 uur voor de deur daar afspreken en 16.00 uur beginnen :Y

tot straks man :W

Goedemorgen Roger,

Mac om 15u is eigenlijk wel een goed idee. Zit in ieder geval in mijn route N201. Is ook niet zo ver van Chimpie en Champie vandaan.

Als kan ben ik er ook bij de Mac.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan