MFMM 2 Vanuit Arnhem!

Even een ironisch berichtje van mijn kant:

Ik ga niet meer naar de MM..

Topic zal ik wel up to date houden, maar indien gewenst kan er ook een ander topic aangemaakt worden, of aangesloten worden bij het Achterhoek topic.
 
Had me opgegeven om vanuit arnhem te vertrekken maar vanuit Zutphen gaan er meerderen via Apeldoorn dus ... sluit me daar bij aan ( samen is toch iets gezelliger rijden nietwaar ) in ieder geval goede rit vanaf arnhem.

mazzel :W
 
heb in het nijmeegse topic voorgesteld om ons aan te sluiten bij jullie, (eerst verzamelen in nijmegen, dan door richting arnhem)
droopyfret zei op pagina 1 dat er via het gelredome gereden word?? mogelijk daar aansluiten oid? grotere groep lijkt me wel gezellig
 
heb in het nijmeegse topic voorgesteld om ons aan te sluiten bij jullie, (eerst verzamelen in nijmegen, dan door richting arnhem)
droopyfret zei op pagina 1 dat er via het gelredome gereden word?? mogelijk daar aansluiten oid? grotere groep lijkt me wel gezellig
Ik zal idd via gelredome rijden.
een ieder is welkom om mee te rijden.
 
Als ik het goed begrijp:
10u verzamelen bij Esso
10.30u vertrek naar Veenendaal via de dijk

Klopt?
 
Als ik het goed begrijp:
10u verzamelen bij Esso
10.30u vertrek naar Veenendaal via de dijk

Dit klopt?
 
10.30 via de dijk, dat is langs het gelredome op dan?? droopyfret zei ja, en in het nijmegen topic is het weer anders :P aangezien er word bekeken of we met jullie mee rijden ja of nee,
dan zouden wij (nijmegenaren) ons bij het gelredome rond 10.30 bij jullie aan kunnen sluiten..
 
10.30 via de dijk, dat is langs het gelredome op dan?? droopyfret zei ja, en in het nijmegen topic is het weer anders :P aangezien er word bekeken of we met jullie mee rijden ja of nee,
dan zouden wij (nijmegenaren) ons bij het gelredome rond 10.30 bij jullie aan kunnen sluiten..
Leuk! Wordt vast een grote groep op deze manier.
 
10.30 via de dijk, dat is langs het gelredome op dan?? droopyfret zei ja, en in het nijmegen topic is het weer anders :P aangezien er word bekeken of we met jullie mee rijden ja of nee,
dan zouden wij (nijmegenaren) ons bij het gelredome rond 10.30 bij jullie aan kunnen sluiten..
Is langs het Gelredome, maar als je vanuit Nijmegen rijdt is die Esso maar een klein eindje verder, kan je net zo goed daar ff heen...
 
10.30 via de dijk, dat is langs het gelredome op dan?? droopyfret zei ja, en in het nijmegen topic is het weer anders :P aangezien er word bekeken of we met jullie mee rijden ja of nee,
dan zouden wij (nijmegenaren) ons bij het gelredome rond 10.30 bij jullie aan kunnen sluiten..
Cool!
 
Ik doe met je mee Oi ...

Vorig jaar zijn we via de dijk naar Opheusden en toen via Rhenen en door Veenendaal binnendoor naar de Mac gereden. was een goeie route....
Misschien een idee
B| dat wel, maar beeeeere langzaam :/ .....hep nog niet eerder zo'n lamme poot gehad van het stuurhangen _O- _O- _O-
Ik prevereer een lege dijk die netjes is afgezet en dan gassssss :] :] :] :] :+ :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan