MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom ook. En met mij waarschijnlijk nog wel meer mensen van het Maassluis-topic.
 
Idd. Geen idee waar dat aan ligt.
Kan me niet voorstellen dat het aan de datum ligt, verschilt maar een paar dagen met normaal.. En de onzekerheden over de plek zijn ook al voorbij. Crisis misschien? :P
 
Idd. Geen idee waar dat aan ligt.
Kan me niet voorstellen dat het aan de datum ligt, verschilt maar een paar dagen met normaal.. En de onzekerheden over de plek zijn ook al voorbij. Crisis misschien? :P


Denk toch wel dat het aan de datum ligt. Veel mensen hebben dan nog vakantie en zijn dan weg.

Mij valt het ook wel iets tegen hoor, maar veel mensen hebben denk ik andere afspraken.
 
De 2e editie is normaal ook in september... dus 't is wat vroeg in het jaar en natuurlijk zoals hierboven de vakantie die meespeelt.
 
vraagje!hoe kan het nu dat mn foto weg is?
Omdat de locatie van je foto niet (meer) bestaat.
Als ik het adres van het plaatje kopieer en in de adresbalk plak krijg ik error 404, page not found.
Wat er niet is kan ook niet doorgelinkt worden.
 
Idd. Geen idee waar dat aan ligt.
Kan me niet voorstellen dat het aan de datum ligt, verschilt maar een paar dagen met normaal.. En de onzekerheden over de plek zijn ook al voorbij. Crisis misschien? :P

Mogelijk is men aan het afknappen op veenendaal, en is men nu teleurgesteld dat het niet eens ergens anders is !
 
ik denk dat het zo is, dat nu iedereen op vakantie is en willicht dit weekend of volgend weekend terug komen. hier in het noorden hebben de kinderen nog 1,5 week vakantie en dan moeten ze alweer naar school (18 aug.). midden en het zuiden weet ik niet, wel weet ik dat een week (25 aug.) later de volgende weer naar school moeten enz.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen vanuit regio Nijmegen / Boxmeer die gaan?

Ik ben een newbie, twee maanden rij ik nu met een ZZ-R 1100 (wat ouder model): misschien kan iemand me uitleggen hoe de dag eruit ziet?

Zijn er ook vrouwen?

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan