MFMM 2011 De foto's

hallo allen... ik heb ook nog wat foto's gemaakt bij het aankomen van een aantal motoren...

misschien sta je er wel tussen dus check: http://s459.photobucket.com/albums/qq312/articania/MFMM/

Nice :Y

IMG_5034.jpg



Heeft u de high res voor mij?
 
Laatst bewerkt:
ik heb al veel SRAD's gezien en ook al meerdere keren dezelfde...

maar zelf aan komend in V'daal of A'foort ? helaas ;)
 
Laatst bewerkt:
Waar blijven de "oudjes" ? , op z'n mooi treffen als deze.
Plaatje deze YAMAHA FJ1200.

Wanneer de volgende treffen ?.

Bedankt mensen.[afbeelding]

Daar zat ik ook aan te denken Ik heb het hele terrein een paar keer rond gelopen maar vond niet zo 1 2 3 een tweede FZ 750............ Ben ook op zoek geweest in div. foto albums maar kan mezelf niet vinden Rood witte FZ750 ............. iemand iets voorbij zien komen ?
 
Laatst bewerkt:
heeft er ook nog iemand een foto van ons of mijn motor gezien die ik misschien nog niet gezien heb ???
 
ja das ook waar idd
mijn motor staat op mijn profiel en de andere mensen die mee waren daar hadden we
de gevonden foto's al van geplaatst maar indertussen is er al
veel meer gepost natuurlijk.
 
Daar zat ik ook aan te denken Ik heb het hele terrein een paar keer rond gelopen maar vond niet zo 1 2 3 een tweede FZ 750............ Ben ook op zoek geweest in div. foto albums maar kan mezelf niet vinden Rood witte FZ750 ............. iemand iets voorbij zien komen ?


mijn motor was er ook een yamaha fzr 1000 bj 89
in speciale kleurstellingen.
stond als je in veenendaal de mac links van je hebt helemaal door lopen totdat je niet verder kunt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan