MFMM - 4 mei - verzamelpunt ZWOLLE A28

MF Zwolle heeft ook ongeveer 6 man die gaan.

Maar welke Shell bedoel je precies? Haerst?
 
Laatst bewerkt:
Kunnen jullie anders om 10:00 uur bij Mc Donalds Zwolle Noord zijn?

Ligt toch op jullie route ;-)
 
Lijkt me prima. We rijden eerst lans het tankstation langs de a28. Rijden we daarna wel even langs!
 
Ik kom vanaf mn schoonouders. Vanuit dorpje bij nijmegen. Volgens de route komen jullie over de a12. Kunnen jullie mij ff oppikken bij parkeerplaats t ginckelse zand, is aan de a12 bij ede. De rest komt bij de mac in noord namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Als alles wat mee zit ga ik zondag ook ik rij vanaf leeuwarden dus zal ik ervoor zorgen dat ik op tijd in zwolle ben.
 
Ik ben er ook. Ik rijd vanuit Sneek via Heerenveen en Steenwijk-Noord. Even zien of daar ook nog mensen staan.
 
Wij staan morgen iets voor tienen bij mac Noord op de parkeerplaats, komen jullie ons dan ff oppikken?
 
En op de a12 net voor ede bij parkerplaats t ginkelse zand gaan jullie met zn allen eraf om mij ff op te pikken haha. Ik ben bij mn schoonouders vlakbij nijmegen namelijk. En wil wel met de "038-mensen" mee rijden. Met joostmeij afgesproken dat hij me smst als jullie bij mac noord weg rijden. Dan weet ik wanneer ik weg moet. Die parkeerplaats is voor mij 20minuutjes rijden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan