MFMM - MEGA MEETING 2016 II - 18 SEPTEMBER

Gaan er daarna nog mensen naar Amersfoort, net als vroeger?

Anders ga ik daar voor niets naartoe verhuizen...

Heb het ook uit de topicstart gehaald, Amersfoort is dood. Geen reden om daar heen te gaan. Twijfelde nog om een nieuwe locatie te bedenken maar denk dat weinig mensen daar heen zouden gaan.
 
18e lekker naar mettet,de 19e weer circuitdag *O* *O* *O* *O*
*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
 
Het leek er even op dat het in het water zou vallen, maar de weersverwachting lijkt met de dag beter te worden :]
 
het topic is wel erg rustig zeg... ik ben benieuwd wat het gaat worden. De politie heeft wel zn zin zo helaas. Meneer met die snor zal wel balen, heeft die minder te noteren in zn boekje. Ik ga eens op zoek naar verzamelplaats topics, nog niet veel vorobij zien komen
 
Ik wil wel een afspreekpunt aanmaken voor omgeving rotterdam.ik weet alleen niet waar ik die moet plaatsen is dat gewoon op de pagina waar is wat te doen?ik zet hem daar wel neer als dat niet goed is dan hoor ik het wel
 
Mensen zonder DB-killer ff opletten deze keer ... schijnt dat de politie opzettelijk gaat jagen op aandachttrekkers, vooral "luide" groepjes, dus let erop.
 
Kan geen wheelie en ook geen Burn Out, maar ik kom wel naar Veenendaal.
0mTKF9UjBm7auOkE12xNU5MYuumJg4xuK5QUwWZWb2vxQ1zguPUnbO06s0LomsV4q2pjTd08KBFC0MQtqMb-EXEf6jprnF2GCFmyBlz5wwuDUiAb5JW_VxC6OZ8ZhUzLBhwpjcq7kQ_wha-3sEPqAKlqClwgFW6zjWD8tBbzy70lauBYi_KBzZTBwVSM6EkUHH3ZgWj6bEax17DyMb5DPpp-C-AU9rmVXhStWdypM-zEocFqI1YhdiXxdEOzQ5pDXSAvqBPLWLK7z7PKqLsjAx9KrHhx_aObC1-IjVY5eFr7xG84vKb7_KBDndFF_iH5scO9vLXaTBnoCONsjSEUPuoLMdXHd3jriXAMPMgIFuRgH9mFQc8ZsoD8VVo8Xyh4c1GgPKf_YpSKHwkn2ZqsUfQERzGnC7ahMSc0utjhVWufgxNzqxzqHj7bzlWyu7bRCwdu8RNcQ-VY1vUL8en-2SpDIgGURKGFKbc67KU1uXfM0WUkP4Od2HFca0N-6bVfUnQU_e0I52UTxAe2dnRkiC3_L_GlEPgTmumsvCucm82RZpaDVGrncA3M5Wed-iiBVqr_f_9B8YVthW4LubIgSwesoDji7Pq7rR_dyhD7lPmgFgOI=w1398-h933-no
 
Ik kom zondag met 2 andere leden van dit forum.
2x GS500 1 Naked en 1 met kuip en koffers ( die van mij ).
1x Suzuki Bandit 600.
Ik rij naar Boskoop toe om te verzamelen tussen 09:45~10:00 en hoop ik rond 10:15~10:30 te vertrekken.
 
Voor alleen het rijden zonder db killer gaan ze je niks maken hoor. Dan gaan ze het wel héél druk hebben. Maar zag een keer iemand de afrit nemen zonder pijp/demper ofzo, tering kabaal. Die werd er dus tussenuit geplukt. Moraal van het verhaal: Je gaat alleen aandacht van politie krijgen als je aandacht vraagt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan