Mfmm mei '09 vanuit het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar goed, Zwolle-MFa28 038 verzamelt om 9.30 bij Mac Noord om die kant op te gaan, jullie verzamelen bij tankstation VOOR Zwolle las ik ergens, wellicht zien we jullie wel op de autobahn en anders wel in Veenendaal :)


Ja dat heb je goed gelezen maare denk dat we jullie wel inhalen op de snelweg :P
 
Hey jongens,

ik weet niet hoelaat jullie in steenwijk aankomen, maar als dat tussen 17.00 en 22.00 is dan ben ik daar aan het werk.

Wie o wie spot mij? en wie o wie ga ik spotten? :+
 
He hallo, Ik moet afhaken in Zwolle. Wij rijden zelfstandig ri. V`daal.

Trouwens voor ons de 1e keer. Rijden we om 13.00 uur vanuit Venendaal naar Amersfoort?
 
Laatst bewerkt:
zijn er touwens net als mij ook nog mensen naar de motorcross in trimunt geweest....
voor de genen die er wel waren .. het was heel leuk hea
voor de genen die er niet waren ... jammer jongens volgende keer beter :Y :Y
 
Beste Mega meeting maagden...... :P
Het is de kick(en traditie) om bij iedere mac/benzinestation mede Mf'rs op te pikken, na Zwolle rijden we dan met alle Friezen, Drenten en Groningers vaak in één ruk naar Veenendaal. Met goed weer is het een hele grote groep, en met slecht weer ben ik ook wel eens met 6 man naar Veenendaal gereden.

Dus de eerste stop na Veendam is de Mac in Assen. Rie moar gewoon achter mie aan, ik wait de weg.

het was geen taditie ,want de vorige keren dat ik vanuit assen ging waren er bij mijn weten geen groningers en veendammers bij ,die gingen op eigen houtje naar de panjerd ,vandaar dat ik met dat voorstel kwam ,en het veel leuker vond om met een grote groep aan te komen bij de panjerd
 
Op de snelweg mag je toch 140??

Maar volgens mij is het gewoon verstandig op een normale rustige manier die kant op te rijden zodat je ongelukjes voorkom. Wat een ieder doet vanuit Veenendaal, moet hij dan zelf weten. :9
De voor rijder bepaald de snelheid zo,n 120 a 130 km ,er werd in de andere jaren ook normaal gereden en werd er niet gesplitst in een langzame en snelle groep, ik wil en we willen denk ik allemaal zonder ongelukken aankomen we rijden in een grote groep en dan is het zo wie zo al uitkijken ,en als er iemand denk effe stoer te willen doen dan rijd ie maar lekker alleen naar veenendaal ,tenminste ,zo denk ik er over.
en verder heb ik geen mededelingen ha ha tot zondag ,mits het droog is ,ja ja piet de mooiweer rijder zie ik jullie denken :W
 
Laatst bewerkt:
Even een OVBtje, de planning voor volgende week is nog niet binnen hier. :)
En of het dan Assen of Zwolle is, dat is ook nog niet duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Weertje ziet er niet goed uit.......
full
 
hee wij rijden ook mee vanaf panjerd 09:15

hoogeveen topic crew

delboske
the doctor of zzr
-dre-
en ik zei de gek, grroxx

rijden jullie daar de oprit op? of hoe werkt dat verders??
 
Ik weet ook nog niet zeker of ik mee ga. Ik vind een beetje regen niet erg maar om nou 200km in rotweer te rijden is van niemand een hobby denk ik ;)
 
Ik gok het er niet op. Ben niet bang voor een beetje regen maar zoals al eerder gezegd 200km is mij ook iets te gek. :9

Ik hoop dat het alsnog een mooie dag wordt voor de mensen die wel gaan. :W
 
de dag is nooit te voorspellen of het gaat regenen of niet.
ze zeggen wel vaker dat het gaat regenen en dan schijnt de zon vol op.
dus ik rij ook 200 kilometer en waag gewoon de gok.

dus zeg gewoon rijden en je niet laten bang maken door regen.
 
de dag is nooit te voorspellen of het gaat regenen of niet.
ze zeggen wel vaker dat het gaat regenen en dan schijnt de zon vol op.
dus ik rij ook 200 kilometer en waag gewoon de gok.

dus zeg gewoon rijden en je niet laten bang maken door regen.

:^

Ik ben er ook gewoon bij :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan