Mfmm mei '09 vanuit het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zet gewoon mijn wekker en bekijk buienradar morgenvroeg. Als het droog lijkt ga ik mee als het met peren is haak ik af

volgens piet 15 tot 19 graden begin van de dag droor later kans op een bui

de voorspellingen worden al beter dus *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zet gewoon mijn wekker en bekijk buienradar morgenvroeg. Als het droog lijkt ga ik mee als het met peren is haak ik af

volgens piet 15 tot 19 graden begin van de dag droor later kans op een bui

de voorspellingen worden al beter dus *O*

Tsja, volgens Piet.............

Die gast spreekt zo open over het weer dat je er echt geen pijl op kunt trekken. Kun je beter de data van buienradar en weeronline bekijken, heb je IMHO meer aan dan een Fries die bekend is om zijn " Oant moarn" :Y
 
Tsja, volgens Piet.............

Die gast spreekt zo open over het weer dat je er echt geen pijl op kunt trekken. Kun je beter de data van buienradar en weeronline bekijken, heb je IMHO meer aan dan een Fries die bekend is om zijn " Oant moarn" :Y
Ik dacht laat ik het eens positief benaderen om de stemming erin te houden ;)
 
je moet mekaar toch wat gunnen ha ha ,wie is dr bij jullie de baas ha ha ha
of had je wat goed te maken


whaha neej
nix goed te maken
maar ze wilde dat vet graag dus ja ... anders mist ze mij ook maar *D *D

hoe reageer je trouwens op een eerder getypt dinkje
hopelijk heb ik het zo goed gedaan :)
 
Voor alle mooiweerrijders, jullie gaan zeker wat missen vandaag!! :+ . Binn toch nait abmoal van sucker of nait den?? :P Ik drink heerlijk mijn bakkie thee op en rij straks samen met me broertje en pa richting de Ikea!! :]

Heujjj
 
Ik heb net mijn bakje koffie op en en ga mij nu om kleden en dan zo richting veendam.

en een beetje regen word ik niet bang van

Mensen tot straks en het word een super dagje vandaag. :} :}
en mooi weer rijders :] jullie gaan zeker wat missen
 
Eerst alles klaar maken om weg te gaan en toen......................................niks
Hij wilde niet meer starten, toen maar gestart met de auto erbij, dat lukte en ff een stuk (25km.) gereden (toch proberen ik wilde erg graag naar het MFMM toe)
Toen de motor weer uit gezet en ................................. weer niks.
Ik heb de beslissing maar genomen om niet te gaan......................
Ik heb geen zin om onderweg tijdens een tankstop helemaal niet meer weg te kunnen, nu weer iemand zoeken om de motor helemaal na te kijken.

Veel plezier.
Gr.Prutser
 
wel wat te laat maar had vanmorgen toen ik wakker werd ,nee toch maar niet ,voor degene die wel gingen ,hoop voor jullie dat het droog blijft ,in september is er weer een meeting ,dan ga ik dan wel
 
:^. Vanochtend buienradar bekeken en besloten niet te gaan.
Veel plezier aan degenen die wel zijn gegaan. Hoop dat het niet al te veel heeft geregend. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan