Racebert
MF veteraan
Kawa moet gewoon met Rea gaan testen.. ZX10RR met maatkuip, carbon remmen en michelins en dan een wildcard. Over een paar jaar kawa terug in de GP met een topper. Ik zou het mooi vinden ghehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top 10 moet wel kunnen in het beste geval!
Rea zou veel meer weg zijn van zijn familie, en zou geen enkele race meer winnen want die zitjes zijn niet beschikbaar. Dat zijn de belangrijkste redenen. Liever god en koning in de Superbikes met een relatief relaxed leven, dan zo'n beetje doen wat Bayliss indertijd deed (te laat overstappen, niet competitief genoeg, alsnog terug naar de Superbikes).
Bij vlagen was hij dan wel briljant op de Ducati.
Bij vlagen was hij dan wel briljant op de Ducati.
Won zelfs Valencia als invaller...voor wie weet ik niet precies.
Ergens ben ik het hier mee eens, maar dit klopt natuurlijk niet helemaal.
De weg die je bewandeld is in de racerij ook erg bepalend.
Een Johnny Rea is in mijn ogen echt een betere coureur dan bijv. Sam Lowes, Karel Abraham en Loris Baz..
Had je MvdM in een Manta gezet dan had ik gezegt ja
Morgen maar flink zn best doen. Misschien kan ie Folger wel opvolgen. Als die jongen steeds wat ziekelijk is hebben ze daar niet veel aan vogend seizoen. Ze hebben een stabiele goede coureur nodig. 110% morgen
Folger heeft het syndroom van Gilbert, de ernst en de mate waarin kunnen wel sterk verschillen.
Het wordt omschreven als een onschuldige, niet-gevaarlijke ziekte.
Met enkele kleine aanpassingen zoals een dieet kun je normaal leven.
Dat kan 90% van de bevolking wel gaan doen.Het heeft hem vaak parten gespeeld omdat ze de oorzaak dus niet wisten.
Nu ze de oorzaak wel weten, kun je er schijnbaar vrij gemakkelijk op inspelen door een vet-arm dieet tot je te nemen. Hierdoor wordt de lever minder belast, waardoor de vermoeidheid af zal nemen.
Wat hij liet zien op dat oude lijk van een Honda was ook geweldig, won er zelfs nog races mee. Alleen kampioen worden was teveel gevraagd met die fiets. Guintolli laat nu bijvoorbeeld ook zien dat een rijder weldegelijk verschil kan maken. 't is gewoon een rekensommetje, rijder+motor=resultaat. Is de motor te slecht, dan zal de rijder ook het verschil niet meer goedmaken. En een middelmatige rijder zal met een goede motor ook wel resultaten behalen, maar geen eeuwige roem behalen. Bij Rea vallen alle puzzelstukjes nu op zijn plek. Daarnaast heeft de rijder nog gedeeltelijk invloed op de ontwikkeling van de motor, wat ook zijn invloed heeft op het sommetje.Maar Rea was niet altijd zo geweldig dat hij nu is op de ZX10RR. Hij is nu onaantastbaar i.c.m. die ZX10RR omdat hij echt belachelijk goed rijdt met dat ding, maar ik ben wel benieuwd wat hij doet op die klote Fireblade of de R1M.
Rossi was en is bijzonder goed op de Honda en de Yamaha. Op die Duc zat meer dan P6 er niet in.
De rijder moet goed zijn, de motor moet goed zijn en het moet ook matchen, want op dit wereldniveau maken "kleine" dingetjes een groot verschil.
Rea op de motor van Lowes of Baz zie ik nu ook niet direct top 10 rijden.
Wat hij liet zien op dat oude lijk van een Honda was ook geweldig, won er zelfs nog races mee. Alleen kampioen worden was teveel gevraagd met die fiets. Guintolli laat nu bijvoorbeeld ook zien dat een rijder weldegelijk verschil kan maken. 't is gewoon een rekensommetje, rijder+motor=resultaat. Is de motor te slecht, dan zal de rijder ook het verschil niet meer goedmaken. En een middelmatige rijder zal met een goede motor ook wel resultaten behalen, maar geen eeuwige roem behalen. Bij Rea vallen alle puzzelstukjes nu op zijn plek. Daarnaast heeft de rijder nog gedeeltelijk invloed op de ontwikkeling van de motor, wat ook zijn invloed heeft op het sommetje.
Maar kijk weer uit naar komend weekend, 2 weken geleden was voor het eerst dat ik de trainingen ook volgde
Is het te makkelijk om te zeggen dat je, nu je een Grand Prix hebt gereden, hier hoger kunt eindigen en een puntje of misschien een paar punten er kunnen zitten?
“Nee, dat is lastig. Alle andere jongens hebben hier al vaker gereden en hebben zoveel meer ervaring. Je loopt gewoon zoveel achter op de andere mannen dat het ook hier heel lastig zal worden. Je moet gewoon zoveel afstellen aan een MotoGP fiets, dat kost veel tijd en het probleem is dat als je weer een stapje maakt en harder rond gaat dat er dan weer andere problemen de kop opsteken. Maar dit weerhoudt me er echter niet van om komend weekend hier opnieuw weer mijn stinkende best te doen.”