Midlife crisis.....

Vakantie op twee wielen kwam gisteravond onder het genot van een glas Rioja ter sprake. Dit heeft mede de keuze versterkt om de V-strom te vervangen. In 1e instantie luidde het devies; "Ga jij maar lekker racen", zodoende ben ik 'jongendroomachtig'op de DUC uitgekomen... Harley heeft bij mijn ouwelul gehalte altijd wel parten gespeeld! De V-strom was altijd al een tussenoplossing voor beiden, maar geeft net niet die, hoe moet ik het zeggen, kick...
Ja de HD, heel erg vroeger was het cool, later waren het boeven die erop reden, toen de juppen die er heel veel geld aan uitgaven en die werden massaal gedropt en een aantal jaar terug zag je bussen vol geriatrische patiënten bij de stand van motorsaloon op de beurs. Omdat ik toen nog maar begin veertig was werd ik met de nek(vellen) aangekeken en kon je geheel niet bij de Harley‘s in de buurt komen omdat er een afzetting van rollators ontstaan was.

Nu heb ik er zelf eentje, uit ‘97. Het is niet een hele mooie, loopt ook niet zo heel goed. Start ook echt klote. Als hij dan start istie ook niet erg luid dus word ook niet erkend onder de HD rijders. Heb een stopcontactje onder het zadel gemaakt om een zelfgemaakt electrisch dekentje op aan te sluiten voor m’n arme oude, pijnlijke rug. Hij lekt ook niet, geen logo’s of doodskoppen. Geen coolheidsfactor dus.
 
wat je ook kiest ik zou een goede diefstal verzekering afsluiten , dit zijn erg diefstal gevoelige fietsen .

en het moet de harley worden want die anderen heb je al gehad , ok bijna dezelfde dan
 
Mijn nieuwe chickie. Lol
 

Bijlagen

  • IMG-20211201-WA0010.jpg
    IMG-20211201-WA0010.jpg
    114,3 KB · Weergaven: 84
Oke, je hebt het verkeerd gedaan. Je had moeten zorgen dat je een motor had voor je midlife crises. Dan had je een geldig excuus voor een vriendin een motor had je immers al.
 
Enneh, die allroads van HD en Ducati dan? Zo'n Panamerica of Multi zijn misschien aardige compromissen?
 
Ik vind zo'n Pan anders veel leuker dan een 1290 Adventure. En een Multi ook. En ja, zelf zou ik ook de Panigale kiezen, maar ik heb waarschijnlijk ook een ander eisenpakket.
 
Pfff..... In 2021 de 45 jaren aangetikt en wat denk je? Een volwassen midlife crisis meld zich aan het front!
Na vele jaren op 'van alles' ( zie ondergenoemd ) rond te hebben gereden doet mijn crisis mij twijfelen tussen een wel heel divers trio..
- Harley Davidson FLS 103 softail custom '16
- KTM 1290 Super adventure S '20
- Ducati Panigale V4 '20
- Harley Davidson FLS 103 softail custom '16
- KTM 1290 Super adventure S '20
- Ducati Panigale V4 '20

Ik snap jouw probleem.
Zelf zou ik van deze 3 dan voor de KTM gaan. Veruit het meest praktisch!
Ducati heel mooi, maar alleen geschikt voor race. De Harley, zo'n herrieschopper kán eigenlijk niet meer.

Zelf vind ik de MV agusta 1000 brutale RR super-prachtig. Als ik deze zie, dan loopt het kwijl uit mijn mond.🤪
Maaaaaar......................
Als ik er op ga zitten, blijkt mijn bier-investering toch wel een probleempje te hebben met de tank.
Maar dan nog: Zou je altijd in een vreselijke race-houding willen zitten?
Verder geldt voor de MV dat ze mss niet het meest betrouwbaar zijn en als je er dan wel iets mee hebt, dan is het KASSA!!

Daarom houd ik 't maar bij mijn Blackbird. Jou ook bekend!
 
- Harley Davidson FLS 103 softail custom '16
- KTM 1290 Super adventure S '20
- Ducati Panigale V4 '20

Ik snap jouw probleem.
Zelf zou ik van deze 3 dan voor de KTM gaan. Veruit het meest praktisch!
Ducati heel mooi, maar alleen geschikt voor race. De Harley, zo'n herrieschopper kán eigenlijk niet meer.

Zelf vind ik de MV agusta 1000 brutale RR super-prachtig. Als ik deze zie, dan loopt het kwijl uit mijn mond.🤪
Maaaaaar......................
Als ik er op ga zitten, blijkt mijn bier-investering toch wel een probleempje te hebben met de tank.
Maar dan nog: Zou je altijd in een vreselijke race-houding willen zitten?
Verder geldt voor de MV dat ze mss niet het meest betrouwbaar zijn en als je er dan wel iets mee hebt, dan is het KASSA!!

Daarom houd ik 't maar bij mijn Blackbird. Jou ook bekend!
Motoren hoeven toch niet alleen maar praktisch te zijn? Zo'n Pani is toch geweldig om mee te rijden, al is het maar een jaartje. Tuurlijk zit dat ding beroerd, en langer dan 3 seconden het gas open is goed voor een enkeltje rechtbank, maar je rijdt wel wat.
 
Als je verstandig was reed je geen motor.

Dus gewoon blind die Panigale kopen zonder ooit een meter proef te rijden.
Zo heb ik ook mijn laatste twee motoren gekocht, een Monster 796 en daarna een SuperSport S.

Van beide nooit een dag spijt gehad.

En zeg zelf; die Panigale is by far de mooiste en die Harley en KTM kunnen later ook nog, als je je midlife crisis eenmaal achter de rug hebt en echt oud wordt.
 
Als je verstandig was reed je geen motor.

Dus gewoon blind die Panigale kopen zonder ooit een meter proef te rijden.
Zo heb ik ook mijn laatste twee motoren gekocht, een Monster 796 en daarna een SuperSport S.

Van beide nooit een dag spijt gehad.

En zeg zelf; die Panigale is by far de mooiste en die Harley en KTM kunnen later ook nog, als je je midlife crisis eenmaal achter de rug hebt en echt oud wordt.
Oke, goed verhaal, maar i.p.v. een nieuw vriendinnetje van 22 wordt dat dus een vriendje… niet dat ik daar nou erg veel verstand van heb, maar zie:
Met die panigale komen er alleen maar mannen op je af '(
:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan