Mijn CR'etje..

Idd, zelf probeer ik er op te blijhven zittemn, kost af en toe best moeite. Dat die motor hard kan weet ik wel zeker, harder dan mij iig. Dat er zwaardere tweetakten zijn intresseert me echt niet, eerst op deze leren rijden. :P


Ach klei,met een Honda MT kan je nog goed op je bek gaan hoor... ;)

Ik wou je ook geen 500 aanpraten hoor,if so,sorry.. O-) .

Maar ik zag jou gewoon als iemand die een 500 wel leuk zou vinden.. ;) :Y
 
Ach klei,met een Honda MT kan je nog goed op je bek gaan hoor... ;)

Ik wou je ook geen 500 aanpraten hoor,if so,sorry.. O-) .

Maar ik zag jou gewoon als iemand die een 500 wel leuk zou vinden.. ;) :Y

Wees gerust hoor Niels, dat vind ik echt niet erg. Wilde nog voor 1 gaan kijken, maar die was nét verkocht. Anders had ik er wss ook ééntje gehad.

Vind wel: hoe bruter, hoe vetter!

Maar achteraf denk ik dat ik voorlopig zat heb aan de 250, zeker voor wat ik er mee wil doen. Die is wel lekker voorspelbaar (min of meer), en ik hoor dat de 500 dat wel eens niet is :P

Overigens, de eerste 5 keer onderuit gaan is al een feit (nouja --> onderuitgaan, meer "omvallen"), dus maak je daarover niet druk. Anders viel ik met 160 kg DR, nu met 90 CR.
 
Wees gerust hoor Niels, dat vind ik echt niet erg. Wilde nog voor 1 gaan kijken, maar die was nét verkocht. Anders had ik er wss ook ééntje gehad.

Vind wel: hoe bruter, hoe vetter!

Maar achteraf denk ik dat ik voorlopig zat heb aan de 250, zeker voor wat ik er mee wil doen. Die is wel lekker voorspelbaar (min of meer), en ik hoor dat de 500 dat wel eens niet is :P

Overigens, de eerste 5 keer onderuit gaan is al een feit (nouja --> onderuitgaan, meer "omvallen"), dus maak je daarover niet druk. Anders viel ik met 160 kg DR, nu met 90 CR.

hehe,dat klopt. ;)

Nadeel van de 500:

Kom je een keer in een kuil o.i.d,en je komt aan het stuiteren op de brommer,1 rukje aan de gashendel door onbalans van jezelf,in de 3,4 of 5,en voorwiel gaat bruut de lucht in,en je ligt er al af/naast..
(ik spreek hélemáál niet uit ervaring... :9 )

Sturen van de 500 is ook minder als dat van een 250.Een 500 wil eigenlijk alleen maar rechtdoor,tenminste,zo voelt het.

Op korte banen,of bochtige zandwegen,leg je het gewoon af tegen een 250.
Daarentegen,kom je op een recht stuk,of zware baan,dan ploegt ie gewoon dóór! *O*

Ach,en onderuit gaan..hoort er toch bij?
Mensen die nog nooit op een crossmotor hebben gezeten lachen er om,maar laat ze er zelf eens op gaan zitten..En daar bedoel ik ook de S-S-ers mee! :( ;)
Als die er op zitten,moeten wij nog harder lachen.. _O-
 
Achja, inderdaad, hier in de buurt ligt een mooie zandvlakte van ene hectare of 10 waar ik weleens ga klooien (proberen te driften) Daar ben ik minstens 10 keer van de DR af gegaan doordat je onderuit glijdt en zels een keer een highsidertje. Van de CR ook al een keer of twee.

So what en al die keren heb ik er alleen een krom koppelingshendeltje aan overgehouden! Dat is pas rijden, dat geklooi op de weg vind ik steeds minder leuk (al kun je op een paar lekkere plakrubbers ook gruwelijk knallen op het asfalt)
 
Achja, inderdaad, hier in de buurt ligt een mooie zandvlakte van ene hectare of 10 waar ik weleens ga klooien (proberen te driften) Daar ben ik minstens 10 keer van de DR af gegaan doordat je onderuit glijdt en zels een keer een highsidertje. Van de CR ook al een keer of twee.

So what en al die keren heb ik er alleen een krom koppelingshendeltje aan overgehouden! Dat is pas rijden, dat geklooi op de weg vind ik steeds minder leuk (al kun je op een paar lekkere plakrubbers ook gruwelijk knallen op het asfalt)

Handbeschermkapjes kopen, heb je geen last meer van die afgebroken koppelings/remhendels :)

Wordt er ook nog op de DR gereden, of staat die nu te verrotten? :P
 
Handbeschermkapjes kopen, heb je geen last meer van die afgebroken koppelings/remhendels :)

Wordt er ook nog op de DR gereden, of staat die nu te verrotten? :P


DR? Wat is dat?

Nee, dat is een heel fijne motor voor het langere werk. Rij ik zeker net zo graag mee, want is veel minder vermoeiend. Wel minder extreem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan