ahzo.. mm, klinkt wel aannemelijk.
Damn.. ik verkoop me fiets aan kriminelen ofwat? En dat net als\'k gvd wil dat ie laag geschat wordt
Btw, waarom kopen ze dan niet nog ergere wrakken op eigenlijk? Voor chassisnummer heb je zo\'n \'dure\' fiets als de mijne nu niet nodig he.
Enig idee van die stalkosten toestanden btw? Ik wist niet eens dat zoiets bestond tot die expert het in ze brief typte. (boyish naiviteit zeg maar)
JK: stalkosten betekenen (hier) dus dat de dealer (bij wie ik oorspronkelijk dacht de motor te laten herstellen) een sommetje aanrekend opdat hij hem heeft gestald voor jouw. Dit valt normaal weg als je\'m daar laat repareren of een \'nieuwe\' koopt, maar ik koop voorlopig nog niks nieuws dus...
Dus uiteindelijk is alleen de verzekeringsmaatschappij gebaat bij deze ontwikkeling.Wraken van jonge sportfietsen brengen soms belachelijk veel geld op, iedereen weet dat dat geen zuivere koffie is.
Maar de verzekerings maatschappij zal dat een zorg zijn, die verkopen hun total-los verklaarde motoren gewoon aan de hoogste bieder als er daardoor meer motoren gestolen worden doen ze gewoon de premie omhoog
Jouw motor is denk ik erg interessant als circuit-motor!
Knap hem op zodat hij rijdbaar is, en zet \'m te koop als circuit-fiets!
Mijn motor total loss verklaard.
Motor was waard: 6075 EUR
Totale schade: 6320 EUR
Prijs rijdbaar maken (behoud visuele schade): 1980 EUR
Prijs dat voor het wrak is geboden: 1980 EUR
Hoe in hemelsnaam gaan ze daar nog winst op maken?!
Wordt NIET gedekt door de verzekering.Op Dinsdag 18 september 2001 02:02 schreef Maximum het volgende:
Eerst over de stalling...dat wordt gewoon door de verzekring gedekt...hoort erbij...
Bel er eens achteraan zou ik zeggen, beetje druk opvoeren, dit duurt zo veel te lang.Nopes, nog geen verderingen op dat gebied.