Mijn ervaring met motorcorner.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las de mailwisseling in de OP even snel door en dacht serieus dat Rianne Zoet het zeikwijf van Motorcorner was waarmee problemen waren.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Beste Ria Zoet,
Wat wil je hier nu eigenlijk helemaal mee bereiken.
Welk doel treft het om je ongerief te uiten door persoonlijke correspondentie algemeen leesbaar op internet neer te zetten.
Ze heet Rianne Zoet :+

Ik zie het probleem niet zo, haal het pakket op of stuur het alsnog terug en dan is het probleem verholpen.
 
Misschien heb jij wettelijke gelijk maar zij hebben gewoon gelijk :)

Gewoon niet zo moeilijk doen en je verlies nemen. Het is logische dat zij in dergelijke gevallen de verzendkosten houden, ookal is de wet hier duidelijk over. Maarja dat is het 'leuke' van het BWB je kunt wel gelijk hebben, je gelijk halen is iets anders.

Trouwens verriveren spel je als verifiëren. Als je toch zo precies bezig bent moet je dat wel goed hebben :) .

Bekijk het eens van de andere kant, ze beantwoorden op zaterdag en zondag toch aardig snel de mailtjes.

Heb verder niets met MC, 1x iets besteld en dat ging gewoon prima. 2 dagen later in huis, bezorgt door Piet. Geen idee waar Piet voor werkte maar dat maakt niet zoveel uit GLS,DPD,PostNL,DHL allemaal hebben ze schijt bezorgers en allemaal hebben ze goede bezorgers. Waarbij het tevens geen koeriersdiensten zijn maar pakketdiensten B| .
 
Ik ben geen fan van GLS, ik ben daar niks van, zulke bedrijven moet je gewoon negeren en op internet grappen over maken, dan gaan ze vanzelf weg :+
Als je een beetje googled op problemen bij GLS vallen de ballen uit je broek van verbazing. Helemaal als ik dan zie dat een bedrijf als Fed-Ex mijn pakketje oppikt in St. Petersburg (Amerika ja) en vervolgens binnen 48 uur, 7500kM verderop aflevert in een klein dorpje in Nederland, terwijl GLS het al moeilijk vind om 50 kilometer binnen dezelfde tijd binnen Nederland te overbruggen.

|( Heb je daarna ook even onder het tabblad 'kosten' gekeken? |(
 
|( Heb je daarna ook even onder het tabblad 'kosten' gekeken? |(

ja, ik kwam tot de conclusie dat Fed-Ex een perfecte en gecompliceerde service leverde voor 0,35 cent per kilometer, tegenover de minimaal 2,5 cent per kilometer (groter is Nederland niet) van GLS. 7x minder service voor een 7x hogere prijs.
 
Laatst bewerkt:
Wat een janktopic, iets bestellen, bewust niet ophalen en dan van internet wat regels plukken waaronder dat MC binnen 30 dagen had moeten leveren. Lijkt mij meer een gevalletje schuldeisersverzuim ofzo.

Btw, zondag een accu bij MC besteld, dinsdag binnen. Geen probleem dus.
 
Volgens mij is de verkoper verantwoordelijk voor het afleveren van het pakket. Maar als de ontvanger het pakket niet in ontvangst neemt, is m.i. de verkoper niets aan te rekenen. Als het pakket dan retour komt, is het logisch dat de gemaakte kosten in mindering gebracht worden.

Dus een pakketje laten bezorgen en vervolgens het niet aannemen/ophalen en dan je volledige geld terug willen, volgens mij werkt dat zo niet. :W

edit: heb voor je gevraagd of de topictitel aangepast kan worden. Lijkt mij nogal onterecht. Misschien moet motorcorner je maar aanklagen voor belediging, smaad of laster. Voor meer informatie daarover, verwijs ik hen en jou naar deze webpagina. :P
 
Laatst bewerkt:
ja, ik kwam tot de conclusie dat Fed-Ex een perfecte en gecompliceerde service leverde voor 0,35 cent per kilometer, tegenover de minimaal 2,5 cent per kilometer (groter is Nederland niet) van GLS. 7x minder service voor een 7x hogere prijs.

En uiterraad heb je hierbij ook de brandstof toeslag meegerekend die er bij Fed-Ex nog bij komt :) .
 
Sterker nog, jij hebt een overeenkomst gesloten met MC dat je een bepaald pakket koopt en jij stapt daar zonder geldige reden vanaf, MC heeft dus alle recht om verzendkosten in rekening te brengen.
 
'MotorCorner.nl? niet bestellen!! Service is echt bagger!!' > 'Mijn ervaring met motorcorner.nl'
 
Zoals je in je laatste mail aangeeft ga je nu het pakket ophalen en het opsturen zodat je dan het hele bedrag teruggestort krijgt.
Hou je dan wel even rekening met het feit dat je pakket naar MC verzenden ook geld kost?
 
Een bedrijf ten schande maken terwijl je zelf te kort schiet. Je bestelt iets en dan weet je dat een pakket niet door de brievenbus past. kortom thuis zijn of een briefje ophangen dat ze bij de buren moeten afgeven. Anders gewoon ophalen bij het plaatselijke loket.

Wat een wereldprobleem is het ook om hier al die moeite in te steken.
En dan juridisch proberen over te komen :N
Smaad is ook strafbaar :Y

Stel je niet aan en regel het gewoon netjes.
Pakketje accepteren en ophalen of retour zenden.
 
tetten.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan