Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles


Als ik een motorfiets bij een zaak koop als leek mag ik toch enigszins verwachten dat ik een goed functinerende fiets koop? Dat is 1 van de redenen dat ik bij een "zaak" een fiets gekocht heb.En als ik vervolgens contact met hem opneem dan zou hij zich toch meteen zoiets in orde moeten maken?
 
Is een voorrem een ongebruikelijke accessoire op dergelijke fietsen?
 
Laatst bewerkt:

Jij mag zeker enigzins verwachten dat je een deugdelijk product koopt.
Maar als je als leek er geen kijk op hebt moet je zo'n ding ook niet alleen gaan kopen.
Had b.v. je oom meegenomen,met z'n tweeen zie je meer als alleen

Suc6 ermee
 

Dat laatste klopt. Maar die remklauw had ik hoe dan ook even bekeken als ie er nog op moest. Alleen mijn vaste motoradres vertrouw ik blindelings.
 
Hoezo? Wat maakt een zaak anders dan een particulier? Jezelf inschrijven bij de kvk als Sluwevos custom motorcycles en je bent een zaak. Dat er wettelijk een verschil is tussen particulier en zakelijk is toch niet meteen een blijk van deskundigheid en betrouwbaarheid?

Google eens op Jet Cars, ook een zaak. Of op HP motoren, ook een zaak.
 
Elmo's place
 

Dat is ook het hele probleem, ik vind het jammer dat ik niet naar een eerlijke custom bouwer ben gegaan die zo'n fiets eerlijk bouwt, die had ik liever mijn geld gegund.
 
Of heel bescheiden (net als ik): pluralis modestiae heet dat. Die andere is pluralis majestatis.
 
Ik vind die uitlaat ook wel leuk gevonden, blaast die alle uitlaatgassen recht je gezicht in voor extra snelheidsbeleving of is dat enkel om je been aan te warmen?
 
Heb je überhaupt naar dat hok gekeken toen je hem ophaalde of direct afgerekend en meegenomen?

En nou niet gaan roepen dat je als "leek" meer mag verwachten van een motorzaak. Een blinde reeds gefrituurde garnaal ziet dit nog.
En nee, een motorzaak of wat het ook is zou zich diep moeten schamen. Maar jij hebt hem meegenomen. En jij hebt er geld voor neergelegd. Tja
 
Prima motor, mankeert niks aan toch?
In een ander topic werd mijn commentaar over een ontbrekende voorrem tenminste als zijnde onzin weggehaald. Niet over klagen dus.
 
Prima motor, mankeert niks aan toch?
In een ander topic werd mijn commentaar over een ontbrekende voorrem tenminste als zijnde onzin weggehaald. Niet over klagen dus.
En ander topic heeft namelijk al alles met dit topic te maken!

Men -the fuck- up
 
Heb je überhaupt naar dat hok gekeken toen je hem ophaalde of direct afgerekend en meegenomen?

En nou niet gaan roepen dat je als "leek" meer mag verwachten van een motorzaak. Een blinde reeds gefrituurde garnaal ziet dit nog.



Als de motor verder prima is dan is zo'n voorrem natuurlijk alsnog schandalig, maar het is duidelijk te zien en je zou als koper/rijder zoiets echt niet over het hoofd mogen zien. Mooi voorbeeld dat BRAVOK niet meer bestaat als je eenmaal je rijbewijs hebt en we ook geen aandacht hoeven te hebben voor datgene waar we op rijden. Opstappen maar en gas geven.

En de reactie van de verkoper is natuurlijk ruk, maar is dat echt het eerste antwoord nadat je contact met 'm op nam ?

Mits de motor verder in goede staat is zoals je zou mogen verwachten vind ik het nogal wat om hier een heel topic voor te openen en een bedrijf zo zwart te maken.