mijn fireblade

Ik heb een blade uit 94 en die is mijns inziens ook niet zo fel dat ik zonder koppeling een wheely kan doen, het lijkt mij dat die blade uit 93 inderdaad een andere tandwielverhouding erop heeft zitten.....
 
ik zou gewoon een orginele honda dealer vragen wat de officiele vertanding is van een blade uit 99.

deze kunnen jou dat precies vertellen...en ik zou dat er dus gewoon weer onder laten zetten....

je fiets rijdt over het algemeen het beste met standaard vertanding....

en bijdeweg...waarom wil je in godes naam nog in zijn 3 omhoog...??????

mijn blackbird gaat ook niet in zijn 3 omhoog...en dat wil ik zou houden... want ik zijn 3 en dan 10.500toeren ...zitten we al ergens op de 200...en dan wil/hoef ik geen wheelie meer te maken... :)
 
Mijn vriend had hetzelfde probleem toen hij z\'n \'93 Blade inruilde voor een \'97 Blade. Hij heeft er toen een dynokit laten inbouwen.
 
Hoi Andre,

Naar ik hoop,is je wens in vervulling gegaan.
En gaat jouw \"blade\" inmiddels ook in z\'n drie omhoog.
Toch bij het weertype van de afgelopen dagen.
Kleeft er een groot risico aan,want ja een
behoorlijke windvlaag en, inderdaad tandtje minder
in je mond misschien.
Dessalniettemin,veel meters toegewenst op het achterwiel.

Fred je weet wel Barracuda.
 
Na wisseling van moterfietsen,hier mijn bevindingen m.b.t de prima zittende Fire Blade van Andre.
Een heerlijke en tevens zeer voorspelbare fiets.
Die op een exacte manier,gehoor geeft aan de bevelen van hogerehand.
Heerlijk sturend je van bocht naar bocht brengt,
zonder je daarbij te verassen.
Daar deze fiets een kleiner voortandwiel heeft,
bezit hij meer trekkracht dan de standaard Blade.
Toch wanneer je een TL1000 gewend bent,kan je nu niet direct onder de indruk raken van de topprestaties die deze Blade uit\'97 op de weg zet.
Dit in verhouding tot de TL1000,en duurt het wat lang eer er een daadwerkelijke hoog vermogen afgifte plaats vindt.
Voor wie een dikke tweecilinder gewent is,zal bijna in paniek raken bij het aantal toeren wat daar bij gepaard gaat.
Resumerend zou ik willen zeggen,dat ik me voor kan stellen dat er zoveel van deze fietsen zijn verkocht,daar het gewoon een heerlijke supersportfiets is,met hele mooie prestaties.
Die bovendien ook nog eens heerlijk stuurt.
wat natuurlijk ook wat waard is.
Maar,om hem nu direct heel spectaculair te noemen,nou nee altans ik niet. :]

Andre binnen kort jouw verslag.
Van de Barracuda.
 
Ik heb een blade uit 94 en die is mijns inziens ook niet zo fel dat ik zonder koppeling een wheely kan doen, het lijkt mij dat die blade uit 93 inderdaad een andere tandwielverhouding erop heeft zitten.....

Bym, ik trekt de Blade van me vriendin gewoon op het achterwiel met alleen het gas.
Is zelfde als die van jouw, enkel ´95, maar daar zit geen verschil in, zitten standaard tandwielen op en geen dynokitje.
 
Of ik weet waar de gashandle zit wordt er gevraagd :+

Nou 270 rijdt je niet zonder gas te geven mag ik u verklaren ;)

Ennuh, een wheely zonder koppeling zit er bij mij toch echt niet in :(
 
Knalluh... beukeh....

Sorry... \'k wou vast reageren voor de topic starter :+
 
Of ik weet waar de gashandle zit wordt er gevraagd :+

Nou 270 rijdt je niet zonder gas te geven mag ik u verklaren ;)

Ennuh, een wheely zonder koppeling zit er bij mij toch echt niet in :(

zelf achterop gaan zitten.., moet je kijken hoe die gaat..uh... knalluuuuuhh 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan