Mijn fj1200 opgehaald!!

snuitje

Die hard MF'er
16 apr 2003
813
1
Noord Holland
Na wikken en wegen toch gekocht en vanmorgen in friesland opgehaald!!!

Wat rijdt dat ding lekker zeg. Heel wat anders na een gpx750 uit 88 met alleen maar technische problemen vanwege een veel te hoge km stand.
en nu maar heel veel 8-) in plaats van in de schuur te :( |(

edit: nu snel een ander icoon zoeken :)

Kopie%20van%20Foto%203.jpg
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, zo'n 1200 is een beresterke fiets.
Veel plezierige kilometers toegewenst!

Paul.
 
ik heb ruim 6 jaar mijn de "godfather" fj1100 gereden . eerlijk gezegd was dat de motor die nog altijd de beste indruk bij me heeft achtergelaten !

80.000km stond heb ik op de teller erbij gezet en ingeruild met 120.000km

enigste wat ik heb moeten vervangen in die 6 jaar zijn

-uitlaten
-koppeling-keringen, zowel op het stuur als vlak bij het tandwiel

enigste nadeel van de 1200 tegenover de 1100 is dat die meer verbruikt, ik heb op vakantie met mijn vrouw/tent achterop in luxenburg 1 op 23 gereden met de fj1100 (geen snelweg hoor)

veel plezier inieder geval met je dijke van een fiets !


maarten
 
proficiat met uw aankoop, ik heb zelf in ruim 13jaar zo'n 213000km gereden met een FJ1200. in september overgeschakeld naar een FJR1300. :]
 
Leuke fiets indeed.
Maat van mij heeft laatst een FJ1100 gekocht, bleek achteraf een 1200 blok op te liggen. Hij is hem nu (voornamelijk) cosmetisch aan het opknappen. Wordt wel een mooi ding.
 
Misschien een oud topic volgens motor forum oma, maar ik heb toch wel een vraagje; ik zou nl naar een fj1200 gaan kijken echter toen ik even een snelle premieberekening liet doen bij www.unigarant.nl kreeg ik de melding dat het ding een "risico volle WA code" heeft en dat er dus online geen premie te berekenen viel... Iemand enig idee wat zo'n machine maandelijks WA moet kosten ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan