Mijn GSX-R1000, eerste invoeren daarna pimpen

Even een foto van het resultaat tot nu toe. Beetje zielig zo met maar één knipperlicht, maar dat komt ook wel weer goed.

0
 
wat voor bouwjaar is jouw gixxer??
ik heb ongeveer dezelfde model k4...kent.2005,
ik heb nog een orig. demper liggen,
maar daar heb je misschien weinig aan...?

was het financieel de moeite waard om em uit belgie te halen?
 
wat voor bouwjaar is jouw gixxer??
ik heb ongeveer dezelfde model k4...kent.2005,
ik heb nog een orig. demper liggen,
maar daar heb je misschien weinig aan...?

was het financieel de moeite waard om em uit belgie te halen?

Ik weet nog niet of ik daar iets aan het, ik zal het wel eens proberen op te zoeken...maar alvast bedankt voor het meedenken.

Het is met deze motor absoluut de moeite waard, als het allemaal gaat lukken tenminste. ;) Je kunt op internet trouwens precies nazoeken hoeveel de keuring gaat kosten en hoeveel BPM je nog moet betalen. Gewoon bij Google "BPM berekenen" intypen.
 
is het niet veel makkenlijker om de kentekenplaatverlichting gewoon zonder beugel op de kentekenplaathouder te schoeven?

van iemand die zelf zo druk bezig is/was met het verbouwen van een motorfiets zou ik toch wel verwachten dat hij weet dat de gemakkelijkste oplossing vaak niet de mooiste is.. :P
Ik ben van plan om de kentekenplaatverlichting ook na de keuring te laten zitten, daarom heb ik gekozen voor deze oplossing.
 
Mooie motor :}
Ik zie dat die al voorzien is van wat lekkers. Powercommander yoshi enz
Wat wil jij er zelf nog aan gaan doen na de keuring ?
Veel snelle km's toegewenst })

Hoi John, beetje late reactie maar toch....
Ik was in eerste instantie van plan om een GSX-R750 te kopen en daarvan de voorpoten te annodiseren en de remklauwen goud te verven, maar dat ga ik dus niet meer doen.
Ook wilde ik een ander stuurdemper en stalen remleidingen toevoegen, maar er zitten al andere remleidingen op en een öhlins stuurdemper, dit hoeft dus niet meer.
Wat ik wel wil doen is nog een andere kuipruit, de volledige motor in 2004/2005/2006 lava red spuiten en hierop zwart met zilvere striping aanbrengen,
de velgen, het frame en het subframe titanium kleurig laten pouwder-coaten, een led bodemplaat met led-knipperlichten toevoegen, een M-design hugger toevoegen, een duogreep aan het zadel maken voor mijn vriendin (wel verwijderbaar uiteraard), valblokken toevoegen, mogelijk de led-kleur van het dashbord veranderen in blauw, de koplamp dubbel laten branden tijdens dimlicht en het hart van de schijfremmen voor moet opnieuw worden gespoten....
En misschien nog wel meer.... })
 
Vraagje: wat was er mis met de oude undertail?

anders misschien wel interesse alstie te koop zou zijn.

BTW zwarte achtervelg en witte voorvelg? dacht dat wit origineel was voor een K1
 
van iemand die zelf zo druk bezig is/was met het verbouwen van een motorfiets zou ik toch wel verwachten dat hij weet dat de gemakkelijkste oplossing vaak niet de mooiste is.. :P
Ik ben van plan om de kentekenplaatverlichting ook na de keuring te laten zitten, daarom heb ik gekozen voor deze oplossing.

kentekenplaatverlichting ketekenplaatversmichting...... ofzo....

MAar ik zou zo'n lelijk blok voor geen goud op mn motor schoeven. Doe het dan liever later zoals ik het vroeger ook had, twee 5mm gaatjes in de undertail en daar 2 witte leds in, zie je niets van werk zeker net zo goed, al niet beter!
 
Vraagje: wat was er mis met de oude undertail?

anders misschien wel interesse alstie te koop zou zijn.

BTW zwarte achtervelg en witte voorvelg? dacht dat wit origineel was voor een K1


Er is helemaal niets mis met de "oude" bodemplaat, maar ik vind deze nieuwe zelf veel mooier... dus daarom heb ik hem vervangen.
Het is trouwens ook wel de bedoeling om die weer te verkopen, dus je kunt altijd bieden.

Wat de velg betreft.. dat viel mij pas op nadat ik hem al gekocht had :? echt heel stom hoe ik dat had kunnen missen...ik was tijdens de koop meer opzoek naar frame, blok en kuipschade. Maar je hebt gelijk, er hoort orgineel een witte velg achterin te zitten.
 
MAar ik zou zo'n lelijk blok voor geen goud op mn motor schoeven. Doe het dan liever later zoals ik het vroeger ook had, twee 5mm gaatjes in de undertail en daar 2 witte leds in, zie je niets van werk zeker net zo goed, al niet beter!

Ik vind dat blokje ook niet mooi, maar je ziet er nu niets meer van, is mooi aan de binnenzijde weg gewerkt. En ik heb ook wel eens aan twee ledjes gedacht, maar met de RDW keuring in het vooruitzicht heb ik toch maar het zekere voor het onzekere gekozen.
 
Hé Hans,
Wil het al een beetje vlotten met je Gixxer?? Hopen maar dat hij straks niet om één of ander onbenullig puntje wordt afgekeurd.
Maar het wordt zeker een plaatje denk ik..
Ik hoor het wel als tie op kenteken staat, dan gaan we eens een keer een rondje knallen hier in de buurt :]
 
Donderdag een orginele demper gekocht in Rotterdam.. en gelijk maar even een plaatje geschoten...

misc


Zoals je kunt zien is het orgineel alleen een bolt-on demper en de andere een slip-on... '(
 
|( |( |( plaatje vergeten :(

Maar het probleem van de aansluiting wist ik al eerder, dus nu ben ik bezig om een aansluiting voor de orginele demper op de andere bochtenset te maken. De flens is ondertussen al klaar.

full
 
Gisteren nog wat andere onderdelen voor de keuring wezen kopen... En gelijk maar een nieuwe padock-stand ( :? ) aan mezelf kado gedaan....

full
 
Om de uitlaat aan de bochtenset vast te maken had ik een aantal dagen geleden al de flens en nu heb ik ook een stuk buis laten optrommelen om de juiste diameter te verkrijgen.
Ook maar even een beetje pakkingmateriaal gehaald en nieuwe glaastje (E-gekeurd) voor over de orginele verlichting. Dit koste me 4 euro i.p.v. 35 voor twee nieuwe lampen die ik toch maar 1x gebruik.

full
 
Hierna dus lekker aan het prutsen geweest om het adaptorstuk passend te krijgen. En een pakking te maken.... J***s wat een klote spul, wist ik veel dat dat een metale kern had... |(

full
 
Hier nog een plaatje van de uitlaat. Moest hier nog wel gelast worden, maar dit is ondertussen ook al gedaan.
Hierna lekte hij nog naar lang voren, daarom nog wat vloeibare pakking tussen de collectorbuis en de adoptor gedaan... Verholpen.. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan