Mijn kant van het verhaal..

Natuurlijk een voorspoedig herstel voor jou en
je motor.

Is er uberhaupt nog wat van je motor over, toen
je aankwam zag ie er al niet al te jofel uit?
----

Wat ons verteld is, is dat je voordat je neer ging
al waarschuwingen van je instructeur had gekregen
m.b.t. stunten. :?
Het ongeluk dat je nu omschrijft is meer domme pech
van een klein mini stuntje zoals iedereen die wel
ff maakte (zo'n mini stoppie dus..) op de terugweg. :?
 
Natuurlijk een voorspoedig herstel voor jou en
je motor.

Is er uberhaupt nog wat van je motor over, toen
je aankwam zag ie er al niet al te jofel uit?
----

Wat ons verteld is, is dat je voordat je neer ging
al waarschuwingen van je instructeur had gekregen
m.b.t. stunten. :?
Het ongeluk dat je nu omschrijft is meer domme pech
van een klein mini stuntje zoals iedereen die wel
ff maakte (zo'n mini stoppie dus..) op de terugweg. :?
Het was kuipschade...en daar is het ook min of meer bij gebleven...op schakelpedaal na dan...en ja, dit was gewoon domme pech...
 
Tja...shit happens...en voor alle duidelijkheid, ik maakte GEEN stoppie...

Voor alle mensen die denken van wel, of zeggen dat ze hopen dat ik er wat van heb geleerd :j Ik zou niet weten wat ik de volgende keer anders zou doen...Ben gewoon onderuit gegaan...Dus dit klopt....


Is dat wel verstandig wat je aan het doen bent Max...??
Gaan werken met een gebroken elleboog kan geen kwaad....maar eh..met een hersenschudding moet je niet spotten.
Dat geneest alleen maar door rust te houden, en dat lukt niet als je gaat werken.
Een gebroken arm geneest wel maar een stel hersens niet meer als je er niet verstandig mee omgaat......
Voor de rest, bedankt voor iedereen die meeleeft, en me beterschap wenst, en :j voor alle betweters...
Wat ik zelf heb is een gebroken middenvoetsbeentje, links, de 4e, gebroken elleboog, hersenschudding, en waarschijnlijk een botje in mn linker hand gebroken...En heb gewoon een tik tegen mn helm gehad, daardoor is helm tegen mn kin aangeklapt, en dus een sneetje in mn kin, vandaar de 2 hechtingen...En ja, ik heb gisternacht gewoon gewerkt, en ja, ik ben nou ook gewoon aan het werk...
Bedankt voor alle zorgen allemaal :} Het komt allemaal wel goed...
 
Het was kuipschade...en daar is het ook min of meer bij gebleven...op schakelpedaal na dan...en ja, dit was gewoon domme pech...

Maar hij was toch al eens geraakt? Total Loss dacht ik, of is hij toch weer rijdbaar etc...

In ieder geval veel beterschap met jezelf. Da's toch effe wat belangrijker.
 
Hej taaie ;) beterschap :)

Denk wel aan de gevolgen van niet rusten in combinatie met hersenschudding = chronische hoofdpijnen.

Komt allemaal wel goed :D
 
Beterschap Max
nurse.gif
en suc6 met het opknappen van je fiets.
 
Hoop dat je snel weer kunt lopen / rijden zonder een zere poot en arm! :) Echt klote voor je. Beterschap.

Misschien de volgende keer je grenzen iets langzamer of met grote stappen verleggen. Maar ach dat zou jij niet zijn volgens mij. ;)

En inderdaad, Simon vertelde een (heel) ander verhaal en dat valt me dan weer vies tegen van hem. :( (En dan ga ik er 'gemakshalve' van uit dat Albert en Milad weten wat er gebeurt is.)
 
Danke...enne, ik weet al waarom ik KO ben gegaan...door de tik tegen mn kin...en daarom eet/kauw ik moeilijk....de enorme tik tegen mn kin...is met vechtsport ook zo...een overwachte tik tegen je kin zorgt voor de KO, je kan 100x hard slaan en nix aan de hand, maar 1x de helft zo hard en onverwacht=van de kaart...
 
Ook beterschap van mij gewenst.
Voel met je mee bijna letterlijk.
Ik ben er zelf vorige week vrijdag afgestapt in de shicane.
Weet niet zeker wat er is gebeurt, maar ik denk te vroeg op het gas met een highsider tot gevolg.
Gevolg hersenschudding, 2 gekneusde ribben en vingers, pijnlijke schouder en polsen.
Maar deze jonge heeft wel wat vrij genomen om bij te komen.
Maar ik ben dan ook een mietje :9
Crawl
 
Bterschap ermee en Nitromax moet niet ineens de grote jongen gaan uithangen ;) ;) ;)
 
Danke...enne, ik weet al waarom ik KO ben gegaan...door de tik tegen mn kin...en daarom eet/kauw ik moeilijk....de enorme tik tegen mn kin...is met vechtsport ook zo...een overwachte tik tegen je kin zorgt voor de KO, je kan 100x hard slaan en nix aan de hand, maar 1x de helft zo hard en onverwacht=van de kaart...

Noemen ze een glazen kin,... moet wel zeggen dat de een er wat gevoeliger voor is de ander....
 
Ook beterschap van mij gewenst.
Voel met je mee bijna letterlijk.
Ik ben er zelf vorige week vrijdag afgestapt in de shicane.
Weet niet zeker wat er is gebeurt, maar ik denk te vroeg op het gas met een highsider tot gevolg.
Gevolg hersenschudding, 2 gekneusde ribben en vingers, pijnlijke schouder en polsen.
Maar deze jonge heeft wel wat vrij genomen om bij te komen.
Maar ik ben dan ook een mietje :9
Crawl

Nix van gehoord. Heb je dat wel netjes gemeld in het forum? 8-)

Iig beterschap.
 
Beterschap max!

Ik lees geregeld wat over een "highsider" maar wat is dat nou precies??

Vrij simpel gezegt bij een highsider word je van je motor gegooid.
Meestal gebeurd het als in een bocht je achterband de grip verlies en snel een stap op zij doet.
Als de band dan in eens weer grip vind richt de motor zich heel snel op met als gevolg dat je van de motor gegooid word.
Een highsider doet dan ook geen pijn het is de landing op het asfalt dat zo een zeer doet.
Crawl
 
Vrij simpel gezegt bij een highsider word je van je motor gegooid.
Meestal gebeurd het als in een bocht je achterband de grip verlies en snel een stap op zij doet.
Als de band dan in eens weer grip vind richt de motor zich heel snel op met als gevolg dat je van de motor gegooid word.
Een highsider doet dan ook geen pijn het is de landing op het asfalt dat zo een zeer doet.
Crawl

Netjes omschreven, en niet fijn om mee te maken: schuiver lijkt me beter, ook voor de motor.
 
niets aan de hand dus eigenlijk. Gewoon een kutongevalletje wat flink is opgeblazen.

Uit andere verhalen leek wel of dat max met 300 km/uur een stoppie aan het doen was en dat hij nu tenminste voor een half jaar op bed moest blijven liggen.

Max, morgen stukkie rijden???
 
maar ik begrijp niet helemaal waarom fastnappie en siemon het op zouden willen blazen?

nap verteld over de krassen op de bovenkant van de lamp en dat de motor rechtop op zn voorwiel stond,.

Voor hun is het toch alleen maar beter als max gelijk heeft??
 
Het moge iig geval duidelijk zijn dat er meerdere evt. verklaringen de ronde doen.
Het is dus woord tegen woord.

Ik geloof Max (en Unstable), laat ik dat voorop stellen.

Laat een ieder voor zichzelf uitmaken wie hij/zij gelooft.
Hier een discussie beginnen over wie er nou de waarheid verteld heeft geen zin denk ik.
Komt men toch niet uit :? en zal misschien alleen maar wrijvingen onderling opleveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan