Mijn mening over Andre Motors in Ermelo.

KaTooM

MF'er
22 okt 2013
175
0
Nee, ik heb geen aandelen en nee ik werk er niet, maar hierbij mijn mening over Andre Motors in Ermelo... :-)

Ik heb er tot nu toe twee keer een gebruikte KTM gekocht en een ingeruild en ik kan niet anders zeggen dan dat ze hele goede service verlenen, nette inruilprijzen rekenen, én de tijd voor je nemen. Met mijn laatste aankoop (350 EXC) wat pech gehad maar ze lossen alles heel netjes op.

Er zijn ongetwijfeld veel meer mensen met (goede) ervaringen, ik zou zeggen, deel ze!
 
Laatst bewerkt:
'Koop WEL een motor bij Andre Motors in Ermelo..' > 'Mijn mening over Andre Motors in Ermelo..'
 
Ik heb er veel goede verhalen over gehoord maar zelf geen ervaring mee.
 
Ik heb er 2 jaar geleden een KTM 560 SMR gekocht. Perfecte motor voor een nette prijs. Aardig volk met het motor hart op de goeie plaats.
 
Ik ben er meerdere malen geweest om me te vergapen aan een KTM. Ondanks dat er niet direct handel in zat (en later nooit is geweest) zijn het vriendelijke mensen.
 
Gisteren proefrit op een SMT gemaakt. Vriendelijke lui, klare taal, en proefrit was geen probleem ondanks slechte weer en sluitingstijd.
 
Mijn ervaring met Andre Motors Ermelo is Super! :)

Ik heb er een EXC ingeruild en een KTM SX-F weer gekocht :] , goede inruil prijs en het gevoel dat ik serieus genomen ben en te maken heb met echte kenners!!
Ze nemen jou wensen serieus en vullen dit aan met hun ervaring

Owja en voor kleding en andere materialen kun je er ook super zijn! :Y
 
Ik zal ook mijn mening er even inzetten dan:

Sinds begin dit jaar een KTM 990 adv gekocht ( particulier ) en voor onderhoud naar de dealer geweest ( Andre Motors ) De 30k km beurt laten uitvoeren incl kleppen stellen en het tussen stuk van de uitlaat laten vervangen. Uiteindelijk een goeie prijs betaald die bij andere dealers een stuk hoger lag.

De bereidheid te helpen is erg groot en de werknemers zijn vriendelijk. Zeker een aanrader.
 
....wat een positieve reacties hier, en dat terwijl ze Kawasaki dealer zijn :Y

Nee, zonder dollen, ondanks dat ze KTM en Kawasaki cross/enduro dealer zijn, gaat hun
service idd vele stappen verder, afgelopen zomer met spoed sproeiers nodig gehad voor
onze pitbike's.
IPV even snel te kijken en je af te wimpelen met: hebben we niet, werden alle koffers
open getrokken, en vonden ze toch een paar sproeiers die paste...en dat voor een paar
euro.
Persoonlijk ken ik er ook een paar die daar werken....zeer sympathiek en altijd tijd
voor een lolletje.

Moeten we zuinig op zijn, zulke bedrijven :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan