mijn pakkie an

Johja

Die hard MF'er
29 apr 2006
424
0
Hoorn
IT'S FRIDAY

ff m'n nieuwe (2dehands) leren Damen pakkie showen :+

itsfriday.jpg


en hoe zie jij er volledig ingepakt uit?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet vervelend doen, maar is het niet een beetje erg te groot?


nee, ik ben te klein _O- maar je hebt gelijk. had al een paar andere pakkies aangehad, maar die vond ik te krap zitten. deze is qua lengte perfect, maar ja, ik ben niet zo breed. wel lekker, want ik dan kan ik er nog gewone kleren onder aan doen en voor 75 euro kon ik het niet laten.
 
Laatst bewerkt:
Zet er "Welkom op MF" bij, en dan kan je hem bij ieder nieuwe-gebruiker-topic plaatsen *D
 
Laatst bewerkt:
nee, ik ben te klein _O- maar je hebt gelijk. had al een paar andere pakkies aangehad, maar die vond ik te krap zitten. deze is qua lengte perfect, maar ja, ik ben niet zo breed. wel lekker, want ik dan kan ik er nog gewone kleren onder aan doen en voor 75 euro kon ik het niet laten.
Het is veiliger als je een goedzittend pak hebt: als je pech hebt schuift deze omhoog bij een val en krijg je alsnog road rash (of de protectie verschuift)...
 
Hij is er in elk geval blij mee dat is het belangrijkst.
Maar waarom heb je skiehandschoenen aan met dit weer :?

dat ben ik zeker en het zijn echte leren Orina's. gekocht bij een scooterzaak die ook nog wat motorkleding had liggen. staat Kevlar strech protection op, dus zal wel goed zijn.
 
Het is veiliger als je een goedzittend pak hebt: als je pech hebt schuift deze omhoog bij een val en krijg je alsnog road rash (of de protectie verschuift)...

dat weet ik, maar beter 1 pak dan geen pak en eentje op maat maken, nee, laat maar. zal nog wel meer gaan kosten dan m'n 3 motoren bij elkaar _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan