Mijn verhaal en de naairegels uit Nederland

Hey fritzel (als je bent wie ik denk dat je bent), is het toch een blauw/witte geworden? :) Ik zat er eerst ook aan te denken om een 25kw rijbewijs te halen en later nog eens af te rijden. Maarja, nu ga ik over een maandje beginnen. Wie weet kunnen we van de zomer eens een ritje maken.
 
Je voelt je pas echt genaaid als je een ongeluk krijgt met je standaard R6-je en je kleine rijbewijs.

Dan naait je verzekeraar je pas echt ;) En dan weet je pas echt hoe het is om je genaaid te voelen denk ik O-)

maar ehhh, niet echt slim bezig geweest man! Toch echt je eigen schuld.
 
Hey fritzel (als je bent wie ik denk dat je bent), is het toch een blauw/witte geworden? :) Ik zat er eerst ook aan te denken om een 25kw rijbewijs te halen en later nog eens af te rijden. Maarja, nu ga ik over een maandje beginnen. Wie weet kunnen we van de zomer eens een ritje maken.
de kans dat je genaaid wordt door een grizzlybeer is groter volgens mij :)
 
172972
:+

[me]P. IJsvogel denkt dat TS zelf niet zo heel slim is geweest en daarmee zelf een vuist in z'n hol heeft gedouwd :X [/me]
 
Als de instructeur van de rijschool zou zeggen ja je hoeft dan alleen nog maar praktijk op de weg te doen dan had ik verder ook niet gekeken. Klinkt mij opzich ook logisch. Mijn rijschool had voor 25kw zelfde motor als voor onbeperkt, ER-5 ;) Rijden vrijwel hetzelfde, heb op beide gereden tijdens lessen. Voor zwaar afgereden. Lijkt mij dat je alleen ff moet laten zien dat je in het verkeer mee kan komen, met de motor onder control houden is je toch al gelukt de vorige keer. ALs je een eigen motor koopt is die meestal niet dezelfde als de lesmotor. Hoef je toch ook niet met je eigen motor te laten zien dat je m onder controle hebt. Beetje naaierij.

Ben het als een van de weinige met TS eens dat hij bruut genaaid wordt. Bij verder informeren had hij het geweten maar dat doe ik ook niet altijd. Te goed van vertrouwen denk ik :P
 
Hoe is het zijn schuld als hij op de rijschool verkeerde informatie heeft gekregen? Als je die al niet meer kan vertrouwen (wat dit betreft dan)

(Je moet wel niet beginnen op een R6. Doe toch een gs'je ofzo...die je lekker kan uitbuiten tot je een beetje kan rijden. Verkoop die R6 en koop met het geld een lichtere stuurfiets. Met wat overblijft kan je een pakkie en weetikveel kopen...blablabla)

Beetje lullige reacties hier verder. Maar goed...leve het Belgische systeem :)
 
(Afbeelding)

Laat ik wel zeggen dat ik het voor TS het sneu vind over de gang van zaken.
Ik ben weer een beetje bijgekomen van die erg leuke stripverhalen.
L :+ LL :+ L
TS heeft ook de pech dat dit jaar het hele rijbewijssysteem ook nog is aangepast en gesplitst.
Maar om dat nu te vergelijken met genaaid worden door een grizzlybeer ....
Ik verwachtte eigenlijk een zielig verhaal over een overtreding en een boete die wat onterecht over komt, maar dit had je gewoon kunnen weten.
Welkom op MF trouwens want dit is toch je binnenkomer :?
Voorstellen hoeft niet meer zo, jij bent genaaid door een grizzlybeer.

Misschien een leuk ideetje voor je AVATAR?

Ik heb iig weer smakelijk gelachen :} zeker om alle reacties.
 
Als je het beperkte A-rijbewijs hebt dan moet je eerst nog een examen doen voordat je meer dan 25k mag berijden????? :?
 
Hoe is het zijn schuld als hij op de rijschool verkeerde informatie heeft gekregen? Als je die al niet meer kan vertrouwen (wat dit betreft dan)
Euh, nog ff lezen maar wat hebben ze dan gezegd wat niet klopt :? (zie onder)
Of gaat het om de omschrijving verkeersexamendeelneming?

...Ik neem fijn mijn eerste rijles ergens in mei 2004 en vraag van tevoren of het mogelijk is om op mijn eenentwintigste nog een keer het verkeersexamen af te leggen, natuurlijk joh geen probleem werd mij gezegd...
 
Je mag er toch wel vanuit gaan dat je rij instructeur weet waar hij over praat? En als hij het niet zeker weet dit dan aangeeft. Ik ben het met TS eens hoor, hij is gewoon fout voorgelicht. Ik zou ook op mijn instructeur vertrouwen. De rest van de dingen die gezegd worden zijn idd wat minder slim ja, maar ach.....
 
Je mag er toch wel vanuit gaan dat je rij instructeur weet waar hij over praat? En als hij het niet zeker weet dit dan aangeeft. Ik ben het met TS eens hoor, hij is gewoon fout voorgelicht. Ik zou ook op mijn instructeur vertrouwen. De rest van de dingen die gezegd worden zijn idd wat minder slim ja, maar ach.....


|( |(
lezen is moeilijk he?

Die rijschool houder heeft gezegd dat het geen probleem is om opnieuw examen te doen, dat is het ook niet. TS had zelf ook kunnen nagaan dat hij alle examens dan dus overnieuw meot doen.

Het is gewoon zijn eigen schuld, eerst informatie krijgen/uitzoeken en dan pas handelen
 
tis klote genoeg in die situatie te zitten , maar ja nu moet je kijken hoe je met zo min mogelijk schade eruit komt
 
'Ik neem fijn mijn eerste rijles ergens in mei 2004 en vraag van tevoren of het mogelijk is om op mijn eenentwintigste nog een keer het verkeersexamen af te leggen, natuurlijk joh geen probleem werd mij gezegd.
Ik denk dat de instructeur begrepen hebt of je nog een keer rij examen kan afleggen, voor hem is dat VD ÉN BV.

Dan hebt ie geen woord gelogen. Tuurlijk kan je nog een keer examen doen, zolang je theoriecertificaat geldig is, mag het ook geen probleem zijn... Ik denk dat je specifieker had moeten vragen wat je precies moet overdoen (hoewel je op je vingers kan natellen dat je allebei de examens nog een keer moet doen)

Goed het is wel lullig voor je, nu zit je met een R6 waar je geen meter op mag/gaat rijden.

Maar dan vindt ik het evengoed nog niet heel verstandig om gelijk op een R6 te stappen na het halen van je rbw, ga idd eerst maar eens oefenen op een vergevingsgezinde motor om het echt te leren rijden...

Success iig
 
Rot voor je. Nu heb je wel geleerd dat je dingen beter en zelf moet uitzoeken. Vertrouw niemand 100% behalve degene die het je uit eerste hand kan vertellen (in dit geval dus het CBR).
 
Terug
Bovenaan Onderaan