mijn vrouw krijg ik niet achterop de motor

Een en ander kan ook wel een klein beetje afhankelijk zijn van wat
voor motor je hebt...

Eerste motorrit, en dan achterop zo'n racemonstertje met wel 5 vierkante
centimeter duozit.... lijkt mij ook niks O-)

Vertel eens, waarop wil je haar meenemen?
 
Gewoon zeggen dat het maar beter zo is, die van mij vond het ook eng en heb haar over kunnen halen... nu is ze er niet meer van af te meppen, is ze zelf aan het lessen en wil ze dat ik een motortje voor haar regel (en dan meteen een Z750, R6 of een CBR600 RR) zelfs als ik een wheelie van bijna een kilometer maak vind ze het leuk!!
Sterker nog, ze is nu ook co rijder van AVZ stuntriding!!! :X
Dus kijk een beetje uit hoe je dit behandeld... :]
 
En als het nou echt moet, vertel haar dan dat die twee cilinder van jou de meest fantastische trillingen op de meest verborgen plaatsen veroorzaakt, krijgt ze altijd over de brug.
 
[me]Hewi zoekt even het begrip "American Samaritan" op in het woordenboek ..... sjips ... niets gevonden ... misschien staat er iets over in het "Rode Boekje" ... O-) [/me]
 
Mijn moeder bijvoorbeeld is ook helemaal tegen motoos. Maar als ze dan eens zo'n BMW/Goldwing met salon ziet staan zegt ze "Kijk daar zou ik eventueel nog opwillen"

Argl, trauma. Mijn vriendin liep in alle motorzaken ook meteen naar de motoren met een stoeltje achterop. 'Kijk, daar kan ik wel lekker op zitten'. Chroom, highway-steps, hangen-voor-de-TV-zithouding: neu, no way!

Magoed, heel rustig beginnen is het beste. Vooral niet te hard optrekken, en zeker niet hard remmen als het niet hoeft.
 
Zeg nou eerlijk, rijdt het lekkerder met z'n twee? Nou dan.

Tuurlijk, het weggedrag gaat er niet op vooruit, maar het is wel leuk. :)

(Nog leuker is het om knappe vrijgezelle chickies achterop te hebben. ;) Baal ik nu ff dat ik een monoseat heb! ;( ;) )
 
vooral niet dwingen ;)

misschien evne naar een afgelegen rechtdoor weggetje rijden. zij met de auto, jij op de motor. daar achterop laten stappen en rustig rijden. niet te lang en geen gekke dingen. en zorgen dat jezelf rijd. ik stap ook niet snel bij een ander achterop de motor dan tomsoes. (al is het alleen maar omdat je zo dicht tegen elkaar aan zit)
 
(Zit echter wel een kern van waarheid in. Alleen rijdt lekkerder (denken we) en je bent niet verantwoordelijk voor iemand achterop.)

Als jij het zelf echt heeeeeel graag zou hebben dat ze meerijdt dan
1. Goed inpakken (pak-helm-handschoenen)
2. Kort toertje zonder al te veel (extreme) bochten
3. Opbouwen...
:^ En als ze het dan nog niks vindt: helaas... Dan zit er niks anders op dan alleen gaan rijden!
 
ff subtiel laten vallen dat je op het forum wat motorbabesdames hebt ontmoet en daar gezellig een dagje mee gaat toeren. :+
 
Die van ons vond het remmen het ergst (en dan deed ik nog heeeeel rustig). Optrekken vond ze juist relaxed. Bij het stilstaan vond ze het trillen zo fijn.... Conclusie: duozit en steuntjes eraf gesloopt en thuis laten die hap!

Ieder zijn eigen hobby is beter (mannen gaan toch ook niet mee winkelen }) )!
 
Die van ons vond het remmen het ergst (en dan deed ik nog heeeeel rustig). Optrekken vond ze juist relaxed. Bij het stilstaan vond ze het trillen zo fijn.... Conclusie: duozit en steuntjes eraf gesloopt en thuis laten die hap!

Ieder zijn eigen hobby is beter (mannen gaan toch ook niet mee winkelen }) )!

"Bij het stilstaan.........." loopt die van jou op batterijen? :P :P
 
Rustig opbouwen klein stukkie en niet te hard optrekken en remmen ed.

:^

Geef goede instructies aangaande vasthouden bij remmen en wat te doen bij bochten. Ga vervolgens op een sukkeldrafje over fraaie B-weggetjes, laat haar genieten van de omgeving en rij niet te lang achtereen. Pak een terasje en blijf enthousiast over het rijden. Ze moet van steen zijn, wil ze er niet voor vallen... ;)
 
Dit je dit trapje je toch aan de zijkant van de motor...krijg je er dus WEL achterop!

full
 
Ik probeer ze al weken aan het rijbewijs te lullen, samen toeren das pas fijn.

Mark
 
Terug
Bovenaan Onderaan