Mini Project: GSXR 7-11 '91

Helemaal zwart met gepolijste velgen?

  • Ja

    Stemmen: 9 31,0%
  • Nee iets anders namelijk....

    Stemmen: 8 27,6%
  • Wat een k*t project laat hem lekker zo

    Stemmen: 6 20,7%
  • Grijs met zwart gepolijste velgen

    Stemmen: 3 10,3%
  • Huidige kleur stelling aanhouden

    Stemmen: 3 10,3%

  • Totaal aantal stemmers
    29
De winter is weer begonnen.. meteen weer een paar nieuwe spulletjes besteld :)

full

Ohwjah, ben nog opzoek naar een remvloeistof reservoir.



Me velgen gaan trouwens ook naar de coater :P .


De gehele velg wat dezelfde kleur geel. Alleen de opstaande velgrand wordt gepolijst. Op het achterwiel komt een chrome suzuki stikker (staat op de foto) :P


 
Laatst bewerkt:
die boutjes en stuurdingen hbe ik ook naapert :P

waar blijft mijn filtertje? :+


Ben alleen nog vergeten bougie kabels te halen maar die bestel ik wel bij de irridium bougiees :9 :+

Filter ligt in een gefrankeerde envellop en gaat zo op de bus :)

-edit: Posted by Redline R-




Ik heb nog 36mm carbs liggen van mijn 750, nu wel ik deze gebruiken voor mijn 1127. Als ik een dynojet kit voor een 1100r uit 89 bestel (ook 36mm), zijn ze dan goed voor mijn 1100 hart?? (uiteraard na afstellen op de bank)


 
Laatst bewerkt:
@ ~Dark Angel~
Wat heb jij een leuke advar zeg, echt lachen.
Dan schik je je toch te barste als er op eens zo'n mega duif in je nek zit. _O-
 
De winter is weer begonnen.. meteen weer een paar nieuwe spulletjes besteld :)

[afbeelding]
Ohwjah, ben nog opzoek naar een remvloeistof reservoir.



Me velgen gaan trouwens ook naar de coater :P .


De gehele velg wat dezelfde kleur geel. Alleen de opstaande velgrand wordt gepolijst. Op het achterwiel komt een chrome suzuki stikker (staat op de foto) :P

Redline,

waar heb je die mooie boutjes vandaan? Zou er zo wel rode willen.

Greetz
 
Redline,

waar heb je die mooie boutjes vandaan? Zou er zo wel rode willen.

Greetz


Louis.de ook bij Motozoom verkrijgbaar alleen is motozoom 30% duurder. Zijn wel M6 boutjes.


Gister M5 boutjes ontvangen voor de tankdop a 16 euro voor 10 stuks :O.
BMC luchtfilter ligt inmiddels ook op de plank :)
 
:P.... Hey Jan!!!! Nog wel een stukkie toeren dit jaar he! :]
Druk druk druk eind april week turkie vliegen, hemelvaart-weekend moteren Harz, tweede week juni 9 dagen moteren Oostenrijk en met de vakantie een maandje Zweden met het blik. Zal wel oktober worden, of meer vrij vragen bij de baas.
O ja, en februari misschien Minden met BMW kees.
Ik heb er trouwens een r1100r bijgekocht. Naar de Harz natuurlijk met de vfr.
 
MEGA KICK!!!!!

Mijn vriendin rijd nu op de Gixxer en die kon niet wennen aan de sportieve zit..... dus daar is hij eindelijk, de lang verwachte SBK ombouwkit!

Meteen maar begonnen met de montage. Gelukkig zat mijn contactslot niet gemonteerd met breekbennen en ging de montage eenvoudig.

3b.jpg

39.jpg

3a.jpg

3f.jpg


Waarschijnlijk ga ik de topkuip inkorten, anders word het een naked of een half naked waar ik alleen de topkuip verwijder, de zijkappen laat zitten en een mooi kop lamp unit met streetfighter kuipje.

Helaas passen mijn stuurgewichten niet meer omdat de diameter van het ABM stuur erg klein is.

Wordt vervolgt :)
 
MEGA KICK!!!!!

Mijn vriendin rijd nu op de Gixxer en die kon niet wennen aan de sportieve zit..... dus daar is hij eindelijk, de lang verwachte SBK ombouwkit!

Meteen maar begonnen met de montage. Gelukkig zat mijn contactslot niet gemonteerd met breekbennen en ging de montage eenvoudig.

Waarschijnlijk ga ik de topkuip inkorten, anders word het een naked of een half naked waar ik alleen de topkuip verwijder, de zijkappen laat zitten en een mooi koplampunit met streetfighterkuipje.

Helaas passen mijn stuurgewichten niet meer omdat de diameter van het ABM stuur erg klein is.Wordt vervolgt :)
Prudser..






:+
 
MEGA KICK!!!!!

Mijn vriendin rijd nu op de Gixxer en die kon niet wennen aan de sportieve zit..... dus daar is hij eindelijk, de lang verwachte SBK ombouwkit!

Meteen maar begonnen met de montage. Gelukkig zat mijn contactslot niet gemonteerd met breekbennen en ging de montage eenvoudig.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Waarschijnlijk ga ik de topkuip inkorten, anders word het een naked of een half naked waar ik alleen de topkuip verwijder, de zijkappen laat zitten en een mooi kop lamp unit met streetfighter kuipje.

Helaas passen mijn stuurgewichten niet meer omdat de diameter van het ABM stuur erg klein is.

Wordt vervolgt :)


daarvoor zijn boormachines , om het WEL passend te krijgen .

stuur is ''dik'' genoeg om de boor er in te zetten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan