Miniaturen verzameltopic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anders hebben we altijd deze nog.

Foto-TG4HUIOX.jpg


Iemand ervaring met deze figures van Tamiya??

das zeker geen geld voor 3 stuks maar heb al 2 van de 3.. :P
 
Laatst bewerkt:
De figuren zien er de laatste tijd helemaal niet uit,ik had ze altijd gewoon in bestelling staan maar ben er een tijd geleden mee gestopt.
Net als die camel yamaha dirty version die uit gaat komen die hoef ik ook niet...
Vind er niks speciaals aan
 
Hoi iedereen,

Ik ben voor mijn vader op zoek naar een BMW R1200RT (liefst een blauwe). Ik wil hem graag een modelletje van zijn eigen motor geven, vandaar blauw. Weet iemand toevallig een fabrikant of website waar ik zo'n model kan vinden? Liefst zo goed mogelijke kwaliteit, mag ook wel wat duurder zijn. Alvast bedankt, ik heb zelf gezocht, maar het is toch moeilijk te vinden.
 
Hoi iedereen,

Ik ben voor mijn vader op zoek naar een BMW R1200RT (liefst een blauwe). Ik wil hem graag een modelletje van zijn eigen motor geven, vandaar blauw. Weet iemand toevallig een fabrikant of website waar ik zo'n model kan vinden? Liefst zo goed mogelijke kwaliteit, mag ook wel wat duurder zijn. Alvast bedankt, ik heb zelf gezocht, maar het is toch moeilijk te vinden.
Error
staat 1 rt tussen,zilver/ blauw
 
http://www.rossi-shop.nl/shopdisplayproducts.asp?Search=Yes&sppp=26
staat 1 rt tussen,zilver/ blauw

Ja klopt die politiemotor heb ik gevonden, denk niet dat m'n vader daar erg blij mee zal zijn. Ik ben er achter dat BMW zeer mooie modelletjes maakte a 55 euro op schaal 1:10, maar die maken ze nu dus niet meer. Ik heb natuurlijk ook in de openingspost een aantal links bekeken, maar kan daar weinig tussen vinden.
 
anders zou je eens op SCHUCO MINIATUREN MOETEN GOOGLEN,die maken veel bmw modellen

Ja die website had ik al eens bekeken. Op deze website staan de originele BMW-modelletjes. Die zijn wel heel mooi, maar uitverkocht en ga er vanuit dat die niet meer te krijgen zijn. Zucht...

AUTOart -

Toch maar weer verder zoeken. Alvast bedankt voor de moeite.
 
Ja die website had ik al eens bekeken. Op deze website staan de originele BMW-modelletjes. Die zijn wel heel mooi, maar uitverkocht en ga er vanuit dat die niet meer te krijgen zijn. Zucht...

AUTOart -

Toch maar weer verder zoeken. Alvast bedankt voor de moeite.
ik kan ze alleen maar in politie uitvoeringen vinden,niet 1 in normale uitvoering |(
 
Laatst bewerkt:
Commercieel gezien overigens vreemd, dat het een jaar duurt voordat een model uit kan komen. Uiteraard heeft zoiets een ontwikkeltijd nodig. Echter, waarom dan de eerste aankondiging iedere keer het voorjaar is, begrijp ik niet helemaal.

En in het geval van het Simoncelli model, denk ik dat het wel eens zo uit kan pakken, dat ze er nu minder gaan verkopen. De die-hard verzamelaar wil hem toch wel. Maar van diegenen die uit emotie, dit model wil(de) hebben, zullen er nu af haken.
 
Commercieel gezien overigens vreemd, dat het een jaar duurt voordat een model uit kan komen. Uiteraard heeft zoiets een ontwikkeltijd nodig. Echter, waarom dan de eerste aankondiging iedere keer het voorjaar is, begrijp ik niet helemaal.

En in het geval van het Simoncelli model, denk ik dat het wel eens zo uit kan pakken, dat ze er nu minder gaan verkopen. De die-hard verzamelaar wil hem toch wel. Maar van diegenen die uit emotie, dit model wil(de) hebben, zullen er nu af haken.
zal ook wel een leuke prijs voor gebonden worden voor de echte liefhebber
 
Commercieel gezien overigens vreemd, dat het een jaar duurt voordat een model uit kan komen. Uiteraard heeft zoiets een ontwikkeltijd nodig. Echter, waarom dan de eerste aankondiging iedere keer het voorjaar is, begrijp ik niet helemaal.

En in het geval van het Simoncelli model, denk ik dat het wel eens zo uit kan pakken, dat ze er nu minder gaan verkopen. De die-hard verzamelaar wil hem toch wel. Maar van diegenen die uit emotie, dit model wil(de) hebben, zullen er nu af haken.
zo kijken ze of er veel animo voor het model is :Y
of het word een gelimiteerd model of ze maken er juist veel!
kijk naar de 1:12 van NEW-RAY,die hadden nooit verwacht dat ze er zoveel van zouden verkopen! vandaar dat ze nu weer nieuwe hebben uitgebracht :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan