Miniaturen verzameltopic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag 't al op FB ja, minichamps doet een beetje vreemd de laatste tijd :?

vreemd?
zeg maarrustig dat ze belachelijk slecht bezig zijn,zowel voor ons als onze dealers.
die betalen voor zogenaamde limited editions de volle mep,en 2/3 maanden later worden ze aan grote dealers/zaken voor 60% minder aangeboden.
Maar de normale bikes/figuren daar hebben ze nog steeds gèèn chinees voor gevonden die ze voor minichamps prijs wil maken,dus al sze die dadelijk wel hebben worden die met grote aantallen gelijk weer op de markt gegooid :? :(
 
vreemd?
zeg maarrustig dat ze belachelijk slecht bezig zijn,zowel voor ons als onze dealers.
die betalen voor zogenaamde limited editions de volle mep,en 2/3 maanden later worden ze aan grote dealers/zaken voor 60% minder aangeboden.
Maar de normale bikes/figuren daar hebben ze nog steeds gèèn chinees voor gevonden die ze voor minichamps prijs wil maken,dus al sze die dadelijk wel hebben worden die met grote aantallen gelijk weer op de markt gegooid :? :(


Idd gewoon belachelijk..
 
Heren,

ik ben een nono als het gaat om miniaturen maar ik wil een verzamelingetje starten. Het gaat om een Aprilia RSV1000 uit 2004.

Wat raden jullie aan?

Ik heb ooit modellen gezien van Maisto maar die vind ik zo grof dat ik er niet echt blij van word. Daarentegen wil ik er liever geen honderden euro's aan uitgeven.
 
Laatst bewerkt:
Heren,

ik ben een nono als het gaat om miniaturen maar ik wil een verzamelingetje starten. Ik ben nu mijn eerste motor aan het verkopen, heb de vervanger al weer gekocht en nu zou ik beide graag in het klein hebben.

Het gaat om een Suzuki SV650S uit 2004 (liefst zilver) en een Aprilia RSV1000 uit 2004 (liefst grijs/rood).

Wat raden jullie aan?

Ik heb ooit modellen gezien van Maisto maar die vind ik zo grof dat ik er niet echt blij van word. Daarentegen wil ik er liever geen honderden euro's aan uitgeven.

Tja het is het een of het ander he. Of je geeft wat meer uit en krijgt een mooi gedetailleerd model. Of je geeft minder uit en krijgt een lomp ding :)

Google eens op het gewenste model - minichamps...
 
Laatst bewerkt:
Net gegoogled en kom ook op Maisto uit: Goed lomp inderdaad!
 
voor de straatmodellen kom je echt uit op MAISTO,WELLY enzovoorts,kwaliteit is simpel maar daar is de prijs ook naar
googlen op type en de schaal en het woord DIECAST brengt je meestal wel ergens.
probeer ook eens de ROSSISHOP(GOOGLE) DAAR KAN JE IN VERSCHILLENDE SCHALEN EN OP MERK ZOEKEN
 
Ja ik begrijp dat meer geld meer detail geeft. Maargoed het hoeft ook niet voor niets :)

Die Maisto's zijn gewoon echt lelijk, zeker de SV.

Ik vind nog een model van IXO-Altaya. Twijfel of ik die dan meteen in "mijn" kleur overschilder. Heb nog een vracht modelbouwverfjes staan...

Beetje onorthodox maar wel effectief...
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier interesse in? :)
Geen duur spul maar leuk voor de heb.

Pm maar wat je ervoor geeft :Y

10521398_671372536273663_8923150668241391814_n.jpg

1795683_671372576273659_147235913874335282_n.jpg
 
Beste MF leden,

Ik heb 1 week geleden bij Motorplaza in Groningen een zeer gedetailleerde gekocht van de S1000rr. En in de kleurstelling wit/blauw/rood.

Heeft iemand ook zo'n schaalmodel in collectie?

Vandaag bezig geweest de achterbrug aan te passen zodat ik het binnekort met een schaalmodel paddockstand in vitrine kan zetten. Foto's volgen snel......
 
Beste MF leden,

Ik heb 1 week geleden bij Motorplaza in Groningen een zeer gedetailleerde gekocht van de S1000rr. En in de kleurstelling wit/blauw/rood.

Heeft iemand ook zo'n schaalmodel in collectie?

Vandaag bezig geweest de achterbrug aan te passen zodat ik het binnekort met een schaalmodel paddockstand in vitrine kan zetten. Foto's volgen snel......
ik heb hem,is een dealereditie.
was toen rond de 80 euro





 
maar ik heb van die zwarte minichamps stands die je om de achterband doet als ik hem niet op de zijstandaard zou willen hebben.
 
Ik heb een Minichamps Suzuki XR14 Barry Sheene Assen 1975 1/12 hier thuis staan nieuw in een cadeau doos maar wat zou ik daar voor kunnen vragen? Zie op enkele verkoopsites dat ze er meer dan 100 euro voor vragen.
 
Hi allemaal,

Ben al een tijdje opzoek naar een schaalmodel van een VTR1000F, zijn niet te vinden, zijn er ooit wel schaalmodellen gemaakt van dit type.

Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan