M'n motor is gestolen

franko

MF'er
7 feb 2005
86
0
rotterdam
Hallo allemaal,

Bij terugkomst van wintersport kon ik om 0400 in de ochten en met chronisch slaapgebrek van de reis, constateren dat iemand mijn motor had gejat. Wat de dief niet weet, is dat ie een motor heeft gejat, waarvan er maar twee op de wereld zijn die er zo uitzien. Natuurlijk heb ik onze vrienden van de politie al op de hoogte gebracht, maar hierbij wil ik vragen of jullie ook een oogje willen openhouden. Het gaat om een Yamah FZR 600R. Deze motor is voor mij eigendom geweest van een medewerker van Safe. Deze had als hobby het opleuken van auto's en motors. De FZR is compleet zwart (metalic). Wat de motor uniek maakt is dat aan beide kanten van de kuip in het grijs, de naam BLACK THUNDER staat. Tevens zit er van achteren gezien aan de rechter kant een deuk in de tank. Mocht je iets gezien hebben, dan hoor ik het graag

Greetz Frank
 
das echt klote zeg voor je,

heb je misschien foto die gebruikt kan worden?

en suc6 met de afhandeling
 
Zou je denken dat ie niet wist dat het een unieke motor is ? Misschien wist ie ook wel niet dat je op vakatnie was.... onderdelen zijn altijd te gebruiken en kuipwerk is altijd wel te spuiten.

Blijft wel klote natuurlijk. Wel goed verzekerd?
 
Franko: als eerste wat klotuh dat er weer van die vieze hufter zijn die weer eens niet met hun vieze jatten van andermans spullen kan afblijven (handen afhakken misschien een optie??)

maar even over je motor: is dat toevallig niet de fzr (streetfighter) die van een mederwerker van Safe Almelo is geweest? Want dan ken ik hem zeker wel. die gast heeft nu als het goed is een Bandit 1200.

Ik zal de omgeving in dat geval dan zeer goed in de gaten houden en mocht ik hem tegen komen zal ik er alles aan doen om hem van de motor af te kicken (doet me denken aan een oud sega computerspel) ;)

sterkte en succes!
 
Laatst bewerkt:
echt weer ewen klote bericht,maar die gast die hem gesolen heeft kan ook een paar spuitbussen jatten dus de bijzondere kenmerken van de motor zijn er mischien al vanaf :X
 
klote man. Jamer dat je met zo'n bericht op het forum terecht komt.
Welkom hier dus.
Hoop dat je wel verzekerd was?
 
Jongens,

Ontzettend bedankt voor de reacties en het mede leven. Helaas bezit ik niet over een foto van de motor. Hierbij nog even wat meer details.

Zoals ik al zei is de motor (als hij idd nog niet gespoten is)geheel zwart. Naast de deuk in de tank, is ook de rechter (van achter gezien) kuip gescheurd. Ik heb dit vast gezet met tie raps (hoe spel je dat nou weer). Omdat de motor zwart is, zie je dit niet van een afstand, maar van dichtbij is het onmiskenbaar. Verder is de standaard verchroomt, iets wat je bij deze motor praktisch nooit ziet. Kenteken is MV 59 RX......

Hoop dat dit wat oplevert.

Ik weet niet of ie van de medewerker van Safe Almelo is geweest. Ik heb hem bij safe Veenendaal vandaan....'t zou kunnen.

greetz Frank
 
Zal inmiddels wel in het buitenland zijn.. zwaar klote dus. Ik ga maar eens wat grondankers de vloer in boren. Zou het strafbaar zijn om de motor op 220 aan te sluiten?? })
 
ja of een systeem dat als ze er dan toch ongevraagd mee wegrijden, hij na 2 km ontploft of zo. ha ha ha
 
Misschien is dit wat?
http://www.gabriel-europe.com/frameset.htmWat is GABRIEL®

We zijn steeds meer onderweg. Zakelijk maar ook privé. Je veilig voelen, waar je ook bent, stijgt langzaam naar nummer 1 in de ‘wensen- toptien’ van iedere Nederlander. GABRIEL® kan hierin voor u een belangrijke rol spelen.

Dankzij het unieke tracking & tracing systeem van GABRIEL®, zijn de samenwerkende diensten in staat om uw auto, waar ook in Europa, meteen te traceren.U en uw voertuig kunnen 24 uur per dag beveiligd worden. Indien u onmiddellijke hulp nodig heeft, om welke reden dan ook, neemt u middels de bijgeleverde mobiele smartphone kontakt op met onze meldkamer die u direct van dienst is. Zo nodig schakelt deze de hulpdiensten in om de calamiteit op te lossen. GABRIEL® biedt een adequaat beveiligingssysteem met een breed scala aan diensten die uw persoonlijke veiligheid doen toenemen. Een geruststellend en veilig gevoel.

Maar GABRIEL® biedt meer. Het callcenter staat garant voor een persoonlijke dienstverlening onderweg, variërend van hotelreserveringen tot het doorgeven van de laatste beurskoersen. Met één druk op de knop voelt u zich veilig of op uw wenken bediend
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan