Dat gaas vond ik ook heel goed passen. En alles wat de baas u biedt, koopt men op een ander niet.
Of zoiets dan.
Ik ben met de achtervering aan de gang gegaan.
Daar komt een progressief mechaniekje, net als aan de voorkant.
Ik had daar ooit dit voor gemaakt
Dat was uit nood geboren om van de achterbrug bij de demper te komen. Dat paste allemaal maar net en eigenlijk was het helemaal niks.
Nou heb ik inmiddels wel het vertrouwen dat je niet alleen pisbakkenstaal maar ook wat sterker spul goed kunt lassen.
Voor de zekerheid een testje gedaan en dat ging goed
Een strip S235 van 6 dik op een busje 36CrNiMo4 met een wanddikte van 3 dik gelast.
En dat geprobeerd af te breken
Dat ging niet dus dat is sterk zat.
En dat maakt een veel slanker , simpeler en strakker ontwerp mogelijk.
De armpjes naar de achterbrug komen nog. Daarvan wordt er ééntje demontabel
En voor wie denkt dat het veel tijd kost om een zijspan te bouwen
Geloof me, in de schrootbak zitten ook heel wat uren werk.