Gewoon wat langer laten hangen, Roel.
Geduld is een schone zaak.
Ik heb geluk met de Triumph. De zwart geoxideerde kabel die ik had gevonden was tot nu toe de enige op de hele motor.
En ik ben intussen al een heel eindje opgeschoten
De rechtsekant is al een eind opgeschoond.
Dat is voornamelijk de CPU en ander motormanagement spul
Ingekort en weggegooid wat niet nodig is zoals stekkertjes voor USA opties.
Links is voor het dashboard en relais.
Dat moet ik nog uitzoeken.
De kabels ertussenin moeten nog wegbezuinigd worden.
Nog een puntje van aandacht is de snelheidsmeter.
De opnemer past uiteraard niet op onze wielophanging.
Ik heb deze uit mekaar gehaald en de plastic behuizing er voor een groot deel afgezaagd.
De ring draait met het wiel mee en bevat 8 magneetjes.
Ik ga dus 8 magneetjes zo op het wiel bevestigen dat de sensor daarmee bekrachtigd wordt.
Kwastert had nog een slimme tip, een magneetje meer of minder kan mooi de afwijking in velg diameter compenseren