Mooiste plek om te kijken op Assen?

2004 bij de TT van Assen zit ik op de

  • Hoofdtribune

    Stemmen: 5 26,3%
  • Winterdijktribune

    Stemmen: 3 15,8%
  • Strubben

    Stemmen: 5 26,3%
  • Stekkenwal

    Stemmen: 6 31,6%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Vreemd dat nog niemand stekkenwal heeft genoemd. Als het op (tribune) zitplaatsen aankomt vind ik dat de mooiste plek om te zitten. Je kunt de hele zuidlus zien (m.u.v. mandeveen) tot aan de GT bocht toe.

Voor het eerst in mijn leven WAS ik het met ed eens, WAS want sinds de verlegging van de Veenslang zijn de inhaalacties daar verdwenen. Geen uitremacties meer, geen valpartijtjes meer, helemaal nix meer dus ik zit nu altijd in de GT.
 
Voor het eerst in mijn leven WAS ik het met ed eens, WAS want sinds de verlegging van de Veenslang zijn de inhaalacties daar verdwenen. Geen uitremacties meer, geen valpartijtjes meer, helemaal nix meer dus ik zit nu altijd in de GT.

Je bedoelt de Winterdijk tribune?
 
EDWARDS_FIRE_1.jpg


EDWARDS_FIRE_2.jpg


EDWARDS_FIRE_3.jpg


EDWARDS_FIRE_4.jpg


EDWARDS_FIRE_5.jpg


EDWARDS_FIRE_6.jpg


zo dus.....
 
EEn keer op de tribune gezeten (stekkenwal volgens mij) maar nooit weer! :r
Geen ruimte om te bewegen en geen ruimte voor je motorspullen etc.
Ik ga weer lekker op de dijk bij duikesloot zitten zoals altijd. :P
 
Ik ga er zaterdag ook heen en omdat mijn budget niet zo erg hoog is wou ik graag weten waar je het mooiste kunt zitten. Met je kont in het gras bedoel ik dan. Ik heb al heel wat jaren samen met mijn pa en broertje bij de ossenbroeken gezeten en daar was het zicht altijd wel leuk. Misschien weet iemand nog een andere mooie plaats? Ik ga trouwens met het openbaar vervoer.... er zullen toch wel bussen van assen naar het circuit rijden neem ik aan? Alvast bedankt
 
Ik heb vandaag dus kaarten gewonnen, voor de staanplaatsen, maar waar sta je het best?
 
Ik zou wel eens een keer langs de Veenslang willen zitten op de dijk daar. Alleen ik zou totaal niet weten hoe je daar precies naar toe moet rijden. Ik kom altijd bij de hoofdtribune uit als ik vanuit uit zuiden naar Assen ga. Ook geen slechte plek maar ik wil graag eens aan de overzijde van het circuit gaan zitten kijken.

Wie heeft ervaring met de route er naar toe?
 
Terug
Bovenaan Onderaan