Morgen afrijden

kraaitje

MF'er
9 apr 2003
33
0
Waddinxveen
Yooo morgen moet ik afrijden, ja voor de 3e keer. Ik ben echt zo'n drol dat ik altijd van die stomme fouten maak...1e keer reed ik aan de verkeerde kant langs zo'n blauw bordje met zo'n pijltje erop |( 2e keer wilde ik een vrachtwagen inhalen op de snelweg, ga ik naar rechts komt er opeens een andere motor met 160 me voorbij op dezelfde baan }) blehhh gelijk terug naar CBR gebouwtje wegens gevaardlijk rijden :X Ik kan dus wel wat suc6 gebruiken!! Iemand nog masterlijke tips voor drolhoofd mij ?!
 
Succes!
Niet te veel piekeren vantevoren.
En het weer zit je in ieder geval mee! :)
 
Tsja....wat mij persoonlijk geholpen heeft was een uur voor me examen een extra les te nemen. Dan zit je er al een beetje in en heb je de grootste spanning van je afgereden ;)
In ieder geval veel suc6 morgen :]
 
Succes Kraaitje!

Je wilt een tip?
Laat die Mariokleren thuis en rijdt niet als Mario. :)
 
Uhm de Vrachtwagen Rechts inhalen? klinkt een beetje raar.

Ik mag 1 Mei weer proberen(Mijn tweede keer)

Bij mij ging het mis op een onoverzichtelijke kruispunt en een Zondags rijder die ik niet gezien had. (die gast ree wel 90 KM/uur ofzo in de bebouwde kom, me helemaal te pleuris geschrokken. Kon nog net op tijd remmen)

Maja als er zo een gast op je afgepleurd komt, kijk je na de auto en niet eventuele borden waar je mag voorbij komen. en de examinator vond dat niet zo fijn.

Weg $$ :(
 
Bij mij ging het mis op een onoverzichtelijke kruispunt en een Zondags rijder die ik niet gezien had. (die gast ree wel 90 KM/uur ofzo in de bebouwde kom

Doe mij zo'n zondagsrijder... :+

de meeste rijden nog niet de helft op een 80km weg...
 
Hee succes!

Ik heb ook meerdere niet al te slimme acties gehad tijden mijn examens, en heb het de derde keer uiteindelijk gehaald.

Misschien geld voor jou ook: driemaal is :] recht *D
 
Kraaitje,
Als je morgen slaagt dan zul je dat Mariopak vaak genoeg nodig hebben als je de motor moet repareren. Maar dan draag je het dan ook met trots! :)
 
Het weer is super, je motor is super, je examinator is super!
Je kan het!!!
Ga ervoor!

Zo goed... :? :+

Ff serieus; succes, maar vooral veel plezier!
 
Om je maar even een hart onder de riem te steken: ik ben ook de derde keer pas geslaagd.

Ook ik had last van die domme kleine foutjes. Zelfs op het laatste examen reed ik een eenrichtingsverkeer weg in. Gelukkig wel geslaagt. En weet je wat het lompe is, normaal gesproken gebeurt het me echt helemaal nooit van dat soort oenige dingen.

Mijn tip: probeer het gewoon te benaderen als een rijlesje, kijk rustig in het rond en denk niet aan de stomme wagen achter je.

Veel succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan