Morgen gaat het allemaal gebeuren.....

gefeliciteerd! en als je over twee weken nog niet mag, wanneer dan? Weet je dat al?
 
Gefeliciteerd :}

Ik heb mijn bv's ook in de stromende regen gehaald, een ervaring op zich ;)
Heb bij thuiskomst echt wel een poosje onder de douche gestaan om weer warm te worden!
 
Hallo iedereen!!!

Ben vandaag geslaagd :9 met het examen BV!!! Ben zo blij ik moet het gewoon iedereen laten weten...Ben blij dat ik daar vanaf ben en dat ik voor het "grote" :] werk mag gaan!!!
Ik wil tegen iedereen zeggen die nog moeten opgaan blijf rustig en neem vooraal de tijd voordat je met de oefening begint die de examinator aangeeft.
Jacky O
 
Gefeliciteerd! En petje af om het gewoon te halen met dit pokke(n)weer! Ik vond het vorig jaar met een zonnetje erbij al spannend genoeg!
 
Ik was vanochtend meteen down ;( toen ik naar buiten keek...wat een buttweer! oh wat was ik zenuwachtig!!!lekker doorgeregend op dat terrein aankomen en dan maar op goed geluk: die oefeningen gooien ze ook lekker doorelkaar!! eerst snelle slalom, noodstop, ontwijkingsoef, preciesistop, 8je, langzame slalom en parkeren...3 oefeningen opniew moeten doen...een wonder dat ik niet van de zenuwen ben gevallen!!! Ik zal het best gaan missen die 8jes......NOT :9
hahahaha
 
ik moest vandaag om 15:00 uur in utrecht theorie doen voor de motor (waren er nog mensen van het forum in de zaal?)
0 foutjes :) wel veel mensen gezakt :(

Toen meteen naar de rijschool (bruinsma) om wat dingen af te spreken...woensdag intest...maar ik kan pas 17 maart ofzo beginnen |( wilde mn rbw gewoon voor maart hebben eigenlijk.
maar het komt wel ...
 
Tja, als je in maart wilt gaan rijden moet je toch echt wat eerder beginnen. Ik ben geloof ik in oktober begonnen en zoals het ervoor staat komt het allemaal goed uit nu.
 
met een beetje geluk is het een 2daagse cursus...dus ik kan nu gewoon 2 dagen doen...maar ik zit met tentamens enzo..dus ik wil er gauw vanaf zijn (niet zo gauw dat ik het niet haal...) maar wil et gewoon hebben..ivm meetings enz enz enz ...vind dat ik al te laat begonnen ben..
 
gefeliciteerd, man. Grote klasse in dit weer.
En met een beetje mazzel al over 2 weken afrijden, ik heb gehoord dat het dan echt heel mooi weer gaat worden dus... :+

Jacky O en Martijntje natuurlijk ook gefeliciteerd he
 
theorie interesseert me niet...kan ik nog niet mee rijden..
feliciteer me maar als ik mn rbw heb :)
 
Nou, ik mag 24 maart pas afrijden. Er zijn bijna geen examendatums vrijgegeven door het CBR omdat er relatief weinig examens zijn in deze periode. Misschien dat er nog een eerdere datum word vrijgegeven. We zien het vanzelf wel.
 
ja dat gaat dus goed komen he.
Ik heb uit heeeeel betrouwbare bron dat het dan fantastisch weer gaat worden :P
Heel veel succes en laat het straks (over een klein maandje) ff weten.
 
Nou, donderdag ga ik m'n rijbewijs halen, maar jullie moeten voor de zekerheid toch maar ff helpen duimen voor me. Ok? :)
 
Ach, ik heb er een goed gevoel over, ik ben (nog) niet zenuwachtig. Dus het gaat vast goedkomen. Morgenmiddag weten jullie het.
 
Veel suc6 morgen Puritan :] ...Je treft het in ieder geval aardig met het weer als je niet in zo'n pittige bui terecht komt dan :X
 
ik had binnen 2 mnd me rijbewijs 8 lessen en examen was in 2002 dat ik afreed. Dus je hoeft er echt geen mnden over te doen ofzo.
 
en en en???
Ik zei toch dat het lekker weer ging worden ;)
laat het ff weten zodat we je kunnen feliciteren.

(off-topic modus aan) p.s. ik ben vandaag voor de tweede keer vader geworden van een zoon *D (moet ik ff kwijt) (off-topic modus uit)
 
Terug
Bovenaan Onderaan