Morgen tot 33 graden!

Schijnt een keer de zon is het weer niet goed. B|
aussie gaat morgen lekker in de auto zitten met de airco vol aan :P
 
Het weer gaat de komende weer toch weer achteruit(volgens het rtl4 weerbericht)

vanaf dinsdag kans op regen, onweer :( en een temperatuur van een graadje of 23 :)

temeratuur vind ik wel goed, de rest alleen niet.
 
Niet piepen...is het een keer mooi weer....wees blij dat het niet regent... 8-)

Regen kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen. Net zoals kou, op beiden kun je je makkelijk kleden (behalve als je twee uur gereden hebt en het toch naar binnen begint te lekken ;) )
 
Tja blijft leuk met dit weer een lerenpak passen :+

Maar de ritsen van je jack wat openen en zorgen dat er wind binnen kan komen ;)
En aan een T-shirt en spijkerbroek heb je niet veel aan als je op je smoel gaat
 
Ik heb een textiel jas waar van die tocht-ritsen in zitten (en waar je 2 jassen uit kan ritsen). Werkt prima hoor! Op snelweg wil je die soms nog wel eens dicht hebben...
 
Tja blijft leuk met dit weer een lerenpak passen :+

Maar de ritsen van je jack wat openen en zorgen dat er wind binnen kan komen ;)
En aan een T-shirt en spijkerbroek heb je niet veel aan als je op je smoel gaat

Ik heb vandaag ook nog een stuk gereden.....in volledig leer. Jas half los de helm op een kiertje....en dan maar hopen dat er geen wesp naar binnen vliegt :)

Daarom ook maar niet onder de 100km/u geweest.....dan weet ik tenminste zeker dat al het ongedierte op slag dood is O-)
 
Ik als lesser heb natuurlijk geen recht van spreken.... O-) maar wat dachten jullie ervan dat ik morgen "motorgym" heb. Lijkt me lekker :9
 
Morgenochtend zal niet zo'n probleem zijn denk ik, alleen na het werk kan het wat warm aanvoelen in het leren pakkie.

Kwestie van verstand op nul, niet zeiken, gewoon dat pak aantrekken en rijden met die bende.


't leven is zo simpel.
 
Zo min mogelijk overdag rijden. Ik draag in de warmte een leren motorjack. Het "tocht" wat meer door omdat leer beter open blijft staan. Neemt ook meer vocht op. Daaronder een vochtregulerend T-shirt.
Helaas wél slechts een spijkerbroek. Ik weet dat 't minder goed beschermt maar....

Ik zie inderdaad veel mensen rijden in T-shirtje, zonder handschoenen en met een korte broek aan. Ik vind 't al minder slim om die spijkerbroek te dragen maar......
 
Heb ook van die 'luchtritsen' in m'n jas.
Maar zoals gisteren helpt dat niet echt eigenlijk.

Je zou biiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjna in je korte broek en shirt gaan rijden.
Maar nee, toch net nog niet.

Maar verleidelijk is het zeker wel ;)
 
Vanmiddag weer weer rijles; aftanse jas en broek, 33 gr. en bijzondere verrichtingen oefenen.... :X
Wat zal ik blij zijn daarna weer met 80 dat industrieterrein af te jagen op weg naar een douche! :)
Ik heb d'r echt talent voor rijlessen in te plannen als het bloedheet is (al is daar de laatste paar weken weinig talent voor nodig ;) ). Toch geniet ik er elke keer weer van! :]
 
te warm, te koud, te veel vliegen, te veel pekel, te veel gezwaai, te glad :Z

boeiuh... rijden met die hap 8-)
 
Ik rij lekker motor, vol in leer :)
Geniet er elke keer weer van, ook al plakt en zweet alles aan elkaar.
Thuis is toch weer douche.
 
Ik rij lekker motor, vol in leer :)
Geniet er elke keer weer van, ook al plakt en zweet alles aan elkaar.
Thuis is toch weer douche.

wees blij dat je kunt zweten anders had je het nog veel warmer. PLakken de bandjes een keer goed wordt er weer geklaagd dat het te warm is. Je moet rijjen voor je het weet is het weer winter en is het weer te koud :Z
 
wees blij dat je kunt zweten anders had je het nog veel warmer. PLakken de bandjes een keer goed wordt er weer geklaagd dat het te warm is. Je moet rijjen voor je het weet is het weer winter en is het weer te koud :Z
Te koud, te warm ?
Voor motorrijden is het nooit geen van beide :)
Gewoon lekker doorkachelen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan