Beste MFers,
Door omstandigheden probeer ik langs deze weg mijn fijne Guzzi te verkopen.
Specs:
Bj 2004, met bijna 12000kms op de klok, maar wordt steeds gebruikt.
2e eigenaar, gekocht met 5000 kms begin 2011 bij de Guzzi-dealer. Motor is toen geserviced, en voorzien van een nieuwe accu.
Accessoires:
-bagagerek met ruggessteun
-zijkoffers
-hoofdstandaard
Deze (injectie)motor loopt zeer zuinig, hoogste verbruik 1 op 19.4, laagste 1 op 23.5, maar altijd bij een vlotte rijstijl rond de 1 op 21. Olieverbruik van een half litertje op 5000 kms.
2 nieuwe banden Bridgestone BT 45 gemonteerd half december 2011!
Half januari 2012 heeft de motor een grote beurt gehad bij de Moto Guzzi-dealer. Alle vloeistoffen, filters en bougies zijn ververst, en kleppen gesteld. De (verstikte) handvatten zijn ook vervangen (rekening ter inzage). Over 10000 behoeft de motor pas de volgende beurt, dus nu echt: Opstappen en rijden
Motor is voorzien van een fijne cardan, wat hem geschikt maak voor de 'doorrijders' onder ons.
Boordcompu met dagteller, temperatuur en klok-weergave.
Zeer comfortabele zit, en ook geschikt voor de wat kleinere motorrijder/ster.
De motor is met deze accessoires meer een toerder, maar door verwijdering van de koffers/rek/ruggesteun hou je een naked-bike over (wat ie oorspronkelijk ook is).
Sinds de meer dan 6000kms die ik hem heb is ie een betrouwbare partner gebleken.
Instructieboekje en reservesleutels zijn aanwezig.
Vraagprijs €4000 en das scherp voor deze fijne Guz.
Door omstandigheden probeer ik langs deze weg mijn fijne Guzzi te verkopen.
Specs:
Bj 2004, met bijna 12000kms op de klok, maar wordt steeds gebruikt.
2e eigenaar, gekocht met 5000 kms begin 2011 bij de Guzzi-dealer. Motor is toen geserviced, en voorzien van een nieuwe accu.
Accessoires:
-bagagerek met ruggessteun
-zijkoffers
-hoofdstandaard
Deze (injectie)motor loopt zeer zuinig, hoogste verbruik 1 op 19.4, laagste 1 op 23.5, maar altijd bij een vlotte rijstijl rond de 1 op 21. Olieverbruik van een half litertje op 5000 kms.
2 nieuwe banden Bridgestone BT 45 gemonteerd half december 2011!
Half januari 2012 heeft de motor een grote beurt gehad bij de Moto Guzzi-dealer. Alle vloeistoffen, filters en bougies zijn ververst, en kleppen gesteld. De (verstikte) handvatten zijn ook vervangen (rekening ter inzage). Over 10000 behoeft de motor pas de volgende beurt, dus nu echt: Opstappen en rijden
Motor is voorzien van een fijne cardan, wat hem geschikt maak voor de 'doorrijders' onder ons.
Boordcompu met dagteller, temperatuur en klok-weergave.
Zeer comfortabele zit, en ook geschikt voor de wat kleinere motorrijder/ster.
De motor is met deze accessoires meer een toerder, maar door verwijdering van de koffers/rek/ruggesteun hou je een naked-bike over (wat ie oorspronkelijk ook is).
Sinds de meer dan 6000kms die ik hem heb is ie een betrouwbare partner gebleken.
Instructieboekje en reservesleutels zijn aanwezig.
Vraagprijs €4000 en das scherp voor deze fijne Guz.
Laatst bewerkt: