Moto Guzzi Breva 750ie 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guzziking

The rebel within
1 okt 2010
17.029
1.025
Enschede
Beste MFers,

Door omstandigheden probeer ik langs deze weg mijn fijne Guzzi te verkopen.

Specs:

Bj 2004, met bijna 12000kms op de klok, maar wordt steeds gebruikt.
2e eigenaar, gekocht met 5000 kms begin 2011 bij de Guzzi-dealer. Motor is toen geserviced, en voorzien van een nieuwe accu.

Accessoires:

-bagagerek met ruggessteun
-zijkoffers
-hoofdstandaard

Deze (injectie)motor loopt zeer zuinig, hoogste verbruik 1 op 19.4, laagste 1 op 23.5, maar altijd bij een vlotte rijstijl rond de 1 op 21. Olieverbruik van een half litertje op 5000 kms.

2 nieuwe banden Bridgestone BT 45 gemonteerd half december 2011!
Half januari 2012 heeft de motor een grote beurt gehad bij de Moto Guzzi-dealer. Alle vloeistoffen, filters en bougies zijn ververst, en kleppen gesteld. De (verstikte) handvatten zijn ook vervangen (rekening ter inzage). Over 10000 behoeft de motor pas de volgende beurt, dus nu echt: Opstappen en rijden 8-)

Motor is voorzien van een fijne cardan, wat hem geschikt maak voor de 'doorrijders' onder ons.
Boordcompu met dagteller, temperatuur en klok-weergave.

Zeer comfortabele zit, en ook geschikt voor de wat kleinere motorrijder/ster.

De motor is met deze accessoires meer een toerder, maar door verwijdering van de koffers/rek/ruggesteun hou je een naked-bike over (wat ie oorspronkelijk ook is).

Sinds de meer dan 6000kms die ik hem heb is ie een betrouwbare partner gebleken.
Instructieboekje en reservesleutels zijn aanwezig.

Vraagprijs €4000 en das scherp voor deze fijne Guz.
full
 
Laatst bewerkt:
En de laatste
full



Ook deze band is half december vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding hoor, dat zal best lekker rijden! :Y

Edit: Cardan, dus nooit meer je ketting hoeven smeren *D

En ik zie een bagagerekje en koffers, dus van het voorjaar is het inpakken en wegwezen voor een vakantie ofzo..
 
Laatst bewerkt:
Staat er ook nog één op marktplaats, zelfde bj, dubbele kms en minder accessoires, maar met half jaar garantie. Die kost €1000 meer als deze. En voor MF-ers valt er aan mijn prijs nog wel iets te sleutelen.

Wie o wie?
 
Wel in een ander kleurtje, maar toch een aardige indruk hoe dat de Breva er naked uit ziet.


 
Komt mooi weer aan deze week 8-), dus



KICK kmst nu 11000 na zondag
 
Laatst bewerkt:
Niemand voor iets afwijkends dan de gebruikelijke grootgrutters-merken? O-)

Toch maar een weekend-kickie voor deze bella-macchina! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Loopt storm hier _O-


Eventueel inruil Aprilia Pegaso Strada vanaf 2005 bespreekbaar.
 
Laatst bewerkt:
Dat is schaars inruilmateriaal... _O-

Ik ben op zich wel geïnteresseerd in een overstap. Waarom wil jij van een Breva naar een Pegaso?

Dat klopt, maar hou wel van apart :P

Ik heb zelf een jaar of 5 een Yamaha SZR 660 (1998) gehad, en die is ZEER goed bevallen met hetzelfde (maar nu dus iets vernieuwde) 1 cilinder-blok. Een race-houding is niet meer te doen voor mij, en een vrij 'lage' opstap een must, vandaar de Strada. Weegt ook niet te zwaar, en das ook belangrijk voor deze 'licht' gehandicapte. Laat maar horen als er interesse is.

~[edit] zag je profiel. Dat verhoogde zadel kan dus niet :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan