Moto Guzzi V35 resto..mod (?)

Kijk, dank.. dus de v35 draait ook gewoon meer toeren dan de nato?
(en kun je dus 500 potten/koppen op een v35 zetten?)
 
Meh, daar zou 'k het niet voor doen.. de 500 heeft dus een grotere slag..
Wow, ik ben nu helemaal up-to-date..
Dank voor de info!
 
Zaag erin!
 

Bijlagen

  • 20181005_142056.jpg
    20181005_142056.jpg
    368,8 KB · Weergaven: 51
  • 20181005_142105.jpg
    20181005_142105.jpg
    377,9 KB · Weergaven: 48
Mooi zagen even een vraagje is die loop gekocht of in eigen beheer gebogen ??
Zoek namelijk nog één voor een project

Dit is een 1 inch hoop 15gr flip-up van caferaceronderdelen.nl
Is in de rabat voor 35 piek momenteel.

Ik heb 'em met de hand iets open gebogen zodat 'ie mooi de vorm van het guzzi frame volgt.
 
En inmiddels ook vastgebraden aan het frame. Heb de loop nog iets meer hoek gegeven, vond ik mooier, en komt het spatbord wat hoger.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    346,1 KB · Weergaven: 40
Het idee is om het spatbord strak onder de U te laten uitkomen met een kort stukje voor achterlicht en kentekenplaat. Ik heb het spatbord nu "naar binnen" gedraaid,en een uitsparing gemaakt zodat het frame er wat invalt.

Op deze foto komt het niet zo goed tot z'n recht door de achtergrond en omdat de reflector zelfs nog aan het spatbord zit
 

Bijlagen

  • 20181005_213015.jpg
    20181005_213015.jpg
    414,2 KB · Weergaven: 45
Ik twijfel nog ontzettend, het spatbord kan ook nog volledig weg en dan maak ik het netjes dicht met een metalen plaat. De frameloop zit ver genoeg naar achteren om het kenteken achterlicht op een beugeltje te zetten...
 
Dus deze twee opties..8)7
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    88,9 KB · Weergaven: 69
  • image.jpeg
    image.jpeg
    58,1 KB · Weergaven: 71
Let op die eerste foto is het kentekenplaat voor de "arm van de wet " niet te lezen ( heeft een mij een bekeuring op geleverd en kon de motor met een aanhanger ophalen daar ik terplekken het niet kon aanpassen ) Zou voor je eerste oplossing gaan met een wat ronder model spatbord ( maar dat is jou keus)
Je bent wel lekker bezig toppie
 
Let op die eerste foto is het kentekenplaat voor de "arm van de wet " niet te lezen ( heeft een mij een bekeuring op geleverd en kon de motor met een aanhanger ophalen daar ik terplekken het niet kon aanpassen ) Zou voor je eerste oplossing gaan met een wat ronder model spatbord ( maar dat is jou keus)
Je bent wel lekker bezig toppie

Ik heb nog restjes (rond) spatbord liggen bedenk ik met net. Wel een idee om daar even mee te vlooien.
 
Goeie tip! Het stukje Suzuki spatbord past precies en geeft precies de look die ik zoek.
Zeker met een bredere achterband (110 of 120 waarschijnlijk, of een oude maat 4.50 of 4.00 even kijken waar ik mee weg kom) zal dit er gaaf uitzien denk ik.

Nu zit er een 3,25-18 bandje achterop die helemaal vierkant en hard is.
 

Bijlagen

  • 20181007_172430.jpg
    20181007_172430.jpg
    396,4 KB · Weergaven: 44
  • 20181007_172422.jpg
    20181007_172422.jpg
    445,9 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Morgen waarschijnlijk tijd om de achterbrug en da bij behorende rest er bij te pakken om een foto te maken van het complete geheel
Ik ga pas een topic openen als ik ga bouwen ben nu alleen maar onderdelen aan het verzamelen en aanpassen
 
Een 120/90 (of 80) - 18 zou volgens mij ook wel in de huidige brug moeten passen. De breedte lijkt er in ieder geval te zijn aan de cardanzijde van de brug. Hangt natuurlijk wat samen met hoe breed de band in werkelijkheid uitvalt, zeker op een smal velgje zou het iets smaller moeten uitpakken... die ervaring hebben we iig met een k60 in 120/80-18

Voor wil ik een 100/90 -18 of een 4.0-18.
Dan is de keus aan scrambler banden vrij beperkt. Metzeler enduro 3 sahara is een optie. K60 was leverbaar in 4,0-18 maar nu niet meer?
 
Ben erg benieuwd naar je opbouwtopic!
Bij mij blijft er steeds minder over...

Ik denk dat ik het frame laat stralen en coaten, maar als ik de boel eenmaal echt schoon heb kon het ook nog wel eens meevallen.
 

Bijlagen

  • 20181007_214959.jpg
    20181007_214959.jpg
    406 KB · Weergaven: 35
Conti TKC80 zou ook nog kunnen. 110/80 of 120/90 achter . 3.50-18 of 4.00-18 of 4.10-18

Of michelin Sirac met een 4,1-18 (101/82-18) voor en 120/80-18 achter.
 
Ik heb voor voor een 110/90 maar omdat ik draadspaak wielen hebt heb ik gekozen voor een 19 "" velg voor in te vlechten en met een 2.50 velg
Mijn Voorvork is er één uit een florida model en die is breder dan die van jou ( 180 mm tegenover 160mm hartmaat van de V35/V50

De K60 is op 102mm uitgekomen gemeten over de breedste plek ( over de nokken dus)

img_20181008_100818.jpg
 
Hier kan je een beetje zien hoeveel ruimte ik nog hebt tussen de band en de voorvork
denk dat het met de V35/V50 vork ook wel zal lukken
remklauw-10.jpg


Deze foto is gemaakt terwel ik naar een oplossing zocht voor de voorrem die ik niet origineel wilde hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan