downsider
Offerings to the God of Speed
- 30 mrt 2008
- 34.938
- 21.661
Deze vind ik wel mooi, vooral met die bling bling alu erbij.
[afbeelding]
Het type knipperlichten heb ik al
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze vind ik wel mooi, vooral met die bling bling alu erbij.
[afbeelding]
Het type knipperlichten heb ik al [afbeelding]
Opzetruit verstelbaar licht getint model Clip-On (klemmen) 230x90mm I bij www.mdi-online.nlVolgens mij is dit al eens eerder vermeld maar weet niet zeker.
Maar waar heb je het schermpje vandaan, staat gaaf en volgens mij zonder gaten in kuip.
Kun je ook verschil merken met en zonder ruitje ?
Volgens mij is dit al eens eerder vermeld maar weet niet zeker.
Maar waar heb je het schermpje vandaan, staat gaaf en volgens mij zonder gaten in kuip.
Kun je ook verschil merken met en zonder ruitje ?
Beste mensen,
Na 2 dagen woon werk verkeer rijden (enkele reis 20 kilometer),wou,gisterenavond, na het tanken mijn MOMO niet meer starten.(moeilijk rond,en niet aanslaan)
Gelukkig was dit ca 500 meter van huis dusch naar huis geduwd.
Thuis aangekomen merkte ik na het verwijderen van het zadel dat er op de plus pool een flinke mop oxidatie zat.(plus en min pool zaten goed vast)
Met behulp van een jumpstarter starte de motor meteen.
Vandaag na een nachtje de accu opladen : accu,12.6 volt,tijdens starten zakt ie naar 11.3 volt,opladen met lopende motor 14.6 volt(stationair,een paar tienden zakkende bij gas geven).,starten deed ie ook goed ,4 maal achter elkaar
Dus al met al goede waarden,moet wel zeggen dat de mijne koud regelmatig afslaat,en ik de laatste 2 dagen de motor meerdere keren heb moeten starten.
er zit nu deze accu Yuasa YTX20CH-BS Accu High Performance in en is een maand of 9 oud.
Iemand enig idee wat het geweest is / kan zijn
En zou deze LFP14 12 volt 48,0 Wh Lithium LiFePO4 accu minder last van veelvuldig starten hebben?
Alvast bedankt en fijn kerstkonijn verder
Aangezien de LiFePo4 accu slechts 5Ah is denk in dat hij niet zo goed is voor in de winter. (Geen idee well merk type cellen er in zitten).
Ik heb zelf jaren geleden een 7.5 Ah accu gekoxht, gemaakt van A123 type B1 cellen. Deze werken goed bij lage temperaturen end hebben ruim voldoende capaciteit.
Gedurende de 5 jaar(?) dat ik deze heb heb ik ze slechts een keer gebalanceerd en dat was eigenlijk niet nodig.
Enig idee waar te verkrijgen?
Ik kijk het nog wel een tijd af,misschien dat het teveel starten de accu net te ver leeg getrokken had en dat het in de toekomst niet meer voorkomt (na het starten de momo 2 min laten lopen is voldoende dat ie niet meer afslaat).
Bedankt voor de info
WEL er bij blijven
In 2 munuten kan hij al ver weg GELOPEN zijn !
Fijne feestdagen allamaal !
Een Lithium accu kan niet tegen de kou,dus niet echt een geschikte accu voor
winter doorrijders.
Het lijkt erop dat het eenmalig was.
Start weer(meerdere keren) als een zonnetje
Vandaag weer een leuk ritje
Ga nu wel regelmatig de polen (nee niet die oostblokkers ) in de gaten houden.
Geintje natuurlijk (Hi Janek )
Kijk inderdaad maar uit , in dat Nederland moet je tegenwoordig ECHT op je woorden passen !
Hi Denni,
kan geen goeie plaatjes vinden.... maar ziet eruit alsof er extra stekkertjes tussen bobines en injectoren geplaatst moeten worden? Zie geen stekkers voor de ecu, waar ik ze verwacht zou hebben.
Ik moet even een paar fotootjes opsturen naar Healtech van de MoMo schakelset, Ignition coil connector (+ wire colors) en Fuel injector connector (+ wire colors). Maken ze denk ik gewoon een 'kit op maat'