Moto Morini evenementen agenda 2010

Welke datum voor het voorjaarstreffen

  • 4 April 2010

    Stemmen: 2 28,6%
  • 11 April 2010

    Stemmen: 1 14,3%
  • 18 April 2010

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7
ik zag dit topic voorbij komen en las de beoogde datum van jullie Dolomieten-trip.
Houden jullie er rekening mee dat begin mei nog een hoop passen afgesloten kunnen zijn?
Ik was er dit jaar van 29-5 tot 10-6 en toen waren er zelfs nog passen gesloten.

De Stelvio was wel open, maar ook maar net een paar dagen.
Wij reden omhoog terwijl de sneeuwschuivers letterlijk naar beneden reden (2,5°C boven op de pas)
en er lag nog voldoende ijs boven om effe rustig aan te doen...

just my
full
 
Da's uiteraard altijd mogelijk, maar dan moeten we gewoon wat lagere passen nemen.

Ik heb ook al eens meegemaakt dat een pas volgesneeuwd was in Juli. Ik heb helaas nooit passende sneeuwkettingen kunnen vinden voor mijn motor. :X
 
Het is wel de bedoeling, maar ik plan nooit zo lang van tevoren :X

Ik heb ook nog geen idee hoe ik ernaartoe ga. Waarschijnlijk gewoon rijdend met de momo. 8-)
Is het de bedoeling dat er only Morinies gaan of ook andere merken ?

Waar is de overnachting dan gepland in de Doloos ?..of heb ik daar overheen gelezen ?

ja,ja....ik vra ag weer veel ik weet het :+

gr driver
 
Ik vind het idee echt top, maar zie mij niet met een groep groter dan 6 mensen op reis gaan.

Echt lekker (hard) rijden over die wegen vind ik zelf het fijnste met een kleine groep.

Ik ben van plan maximaal 5 dagen weg te gaan. een hele week is wel erg veel van het goede. Ik ga namelijk ook zeker alleen en wil dan dat elke dag er zo uit ziet:

09.00u ontbijt
10.00u starten
12.30u lunch
13.00u starten
19.00u diner
20.00u bier
22.00u slapen

en dan weer van voor af aan.
Daartussen heb ik persoonlijk en zelf dus geen tijd voor een vriendin en/of kinderen en/of bbq organiseren en of andere spelletjes ontspanningen etc.

Ben het ook eens met dat als je een hele week gaat, ELKE DAG 400km wel erg veel is.
maar als je 5 dagen gaat, en 4 van die 5 dagen pak je zoveel km's .. dan gaat het wel.


Ik wacht eigenlijk op Pinoy.
Die kan mij 24 oktober vertellen wat zijn plannen zijn.
Wellicht dat ik met Ronald, Pinoy en Fraanske ga (we hebben daar namelijk ook vervoer voor dan: 2x euro 2x aanhanger) maar als Pinoy niet meegaat, gaan we niet 100% zeker met zn 3e.
Kortom, 25oktober kan ik het allemaal met zekerheid zeggen, en de andere 3 ook.


Hoe dan ook bljift de optie om naar hetzelfde hotel te gaan natuurlijk open!

verder voor zover ik begrijp is iedereen gewoon welkom die een keertje iets getypt heeft in het morini forum.
voorkeur is een morini hebben, maja, gezelligheid en een morini kunnen bijhouden is toch belangrijker denk ik (en er zijn genoeg die ons makkelijk bijhouden op een 600)..
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat we wel met een grotere groep daar (kunnen) zijn, maar dat we in kleine groepjes gaan rijden. Het is dan veel beter mogelijk om je eigen tempo te rijden zonder dat iedereeen op je moet wachten.

Indien de eerste dag blijkt dat je beter in een andere groep kan rijden kan je dan ook makkelijk wisselen.

Wat betreft de dagplanning zou ik geen tijden specificeren. :)
Je bent ook de tank-, plas- en koffie- pauzes vergeten })

Mag het ook wijn zijn 's avonds?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het idee echt top, maar zie mij niet met een groep groter dan 6 mensen op reis gaan.

Echt lekker (hard) rijden over die wegen vind ik zelf het fijnste met een kleine groep.

Ik ben van plan maximaal 5 dagen weg te gaan. een hele week is wel erg veel van het goede. Ik ga namelijk ook zeker alleen en wil dan dat elke dag er zo uit ziet:

09.00u ontbijt
10.00u starten
12.30u lunch
13.00u starten
19.00u diner
20.00u bier
22.00u slapen

en dan weer van voor af aan.
Daartussen heb ik persoonlijk en zelf dus geen tijd voor een vriendin en/of kinderen en/of bbq organiseren en of andere spelletjes ontspanningen etc.

Ben het ook eens met dat als je een hele week gaat, ELKE DAG 400km wel erg veel is.
maar als je 5 dagen gaat, en 4 van die 5 dagen pak je zoveel km's .. dan gaat het wel.



Hoe dan ook bljift de optie om naar hetzelfde hotel te gaan natuurlijk open!

verder voor zover ik begrijp is iedereen gewoon welkom die een keertje iets getypt heeft in het morini forum.
voorkeur is een morini hebben, maja, gezelligheid en een morini kunnen bijhouden is toch belangrijker denk ik (en er zijn genoeg die ons makkelijk bijhouden op een 600)..
.Richttijden in/per groep zijn uiteraard nodig dat begrijp ik.
s,avonds elkaar zien lijkt me perfect en overdag wat Sander aangeeft dacht ik eerst zien wie en wat bij elkaar past qua rijstijl lijkt me ook wel iets.

Verder kijk ik niet op een 100 km meer of minder per dag qua rijden dus wat mij betreft kan ik vanaf dag 1 bij Sander worden geplaatst wat mij betreft.
Gezien ons Bologna tripje gaat dit dan wel weer goedkomen verwacht ik mits Sander dit ook vindt uiteraard.

gr driver
 
He Louis,

uiteraard ben ik ook aan het onderzoeken of het zin heeft om voor een dag of 5 die kant op te komen. Kun je iets meer over dat verblijf zeggen. Ik heb in het andere forum al de naam Cless terug gevonden, maar via google maps kom ik dan toch nog in de buurt van Stutgard uit, en volgens mij klopt dat niet. Ik vind ook een plaatsje Cles, zuid tirol, Italië en dit lijkt er meer op.

Rijdt je met de trein naar Bologna, dan zit je weer een kleine 300 km. onder Cles.

Dus kun je iets meer vertellen over de locatie, dan kunnen we het onderzoeken en kijken of het ook haalbaar is voor 5 dagen (er vanuit gaande dast jullie in de hemelvaartsweek gaan, week 19 )
 
He Louis,

uiteraard ben ik ook aan het onderzoeken of het zin heeft om voor een dag of 5 die kant op te komen. Kun je iets meer over dat verblijf zeggen. Ik heb in het andere forum al de naam Cless terug gevonden, maar via google maps kom ik dan toch nog in de buurt van Stutgard uit, en volgens mij klopt dat niet. Ik vind ook een plaatsje Cles, zuid tirol, Italië en dit lijkt er meer op.

Rijdt je met de trein naar Bologna, dan zit je weer een kleine 300 km. onder Cles.

Dus kun je iets meer vertellen over de locatie, dan kunnen we het onderzoeken en kijken of het ook haalbaar is voor 5 dagen (er vanuit gaande dast jullie in de hemelvaartsweek gaan, week 19 )

precies.
trein is wellicht een optie, maar auto is dan ook een optie voor ons...
maar sowieso ff wachten tot na de 23e
 
He Louis,

uiteraard ben ik ook aan het onderzoeken of het zin heeft om voor een dag of 5 die kant op te komen. Kun je iets meer over dat verblijf zeggen. Ik heb in het andere forum al de naam Cless terug gevonden, maar via google maps kom ik dan toch nog in de buurt van Stutgard uit, en volgens mij klopt dat niet. Ik vind ook een plaatsje Cles, zuid tirol, Italië en dit lijkt er meer op.

Rijdt je met de trein naar Bologna, dan zit je weer een kleine 300 km. onder Cles.

Dus kun je iets meer vertellen over de locatie, dan kunnen we het onderzoeken en kijken of het ook haalbaar is voor 5 dagen (er vanuit gaande dast jullie in de hemelvaartsweek gaan, week 19 )

Frans, Cles ligt ongeveer 50 km van Bolzano. Het verblijf is op 63 km van Bolzano.
Bolzano%20Cassana.jpg

Maar wat onderkomen betreft ligt nog niets vast.
Het enige wat ik nu aan het verzamelen ben zijn Routes. Pas als ik kijk heb hoeveel mensen er serieus meegaan ga ik kijken wat het beste onderkomen qua prijs is. Het huis in Cassana is bij geringe deelname te duur en dan kun je beter in een hotel zitten.

Jort het klopt wel dat je in de Dolomieten niet met grote groepen kunt rijden. 4 a 5 man per groep is genoeg.
Wel moeten we proberen om elke dag maar een route te rijden. Daar bedoel ik mee dat niet dat een groep route 1 rijdt en de andere route 2. Want dan kunnen we iig telkens bij elkaar komen tijdens een kopje koffie.
 
Thanks Louiggi,

Ik heb even gekeken en het ligt ruim 1100 km van Esch af. Voor zover ik het treinschema vanaf Dusseldorf naar Bolzana kan zien rijdt de trein alleen op vrijdag heen, en zijn de kosten per persoon voor een enkele reis minimaal 236,- kopie van de site:
AZ13321 : Düsseldorf Bozen,
Abfahrt 30.04. abends Ankunft 01.05. morgens
Zugart : Autozug (nachts)
Inklusivleistung : Schlafwagen: Frühstück / Liegewagen: Frühstückssnack inklusive
Gastronomie : Bordrestaurant
Klimatisierung: : Liegewagen (Temperaturregulierung), Schlafwagen (Klimaanlage)
Motorrad niedriger als 1,56m Höhe 156
Erwachsene : 1 Kinder (6-14) : 0 Kleinkinder (0-5) : 0

Der angegebene Preis setzt sich zusammen aus dem Preis der Fahrzeugmitnahme und der Personenbeförderung.
Eine Tiermitnahme ist nur bei Abteilbuchung möglich. Informationen hier.
Hinfahrt
Einzelplatz im Liegewagen, 5er Belegung 236,50 €
Liegewagen, Abteilbuchung (mit bis zu 5 Pers.) 446,50 €
Schlafwagen mit Waschgelegenheit, 1 Abteil 496,50 €
Schlafwagen mit Dusche und WC, 1 Abteil 576,50 €


Sorry mannen, maar dit gaat hem voor mij niet worden. Ik moet Louis gelijk geven dat het niet loont om voor een dag of 4 helemaal naar Italië te verkassen.

Het idee om met zijn allen een centraal hotel te zoeken waar we elkaar s'avonds ontmoeten terwijl we overdag met kleine clubjes een bepaalde route gaan rijden, spreekt me wel aan.
 
Thanks Louiggi,

Ik heb even gekeken en het ligt ruim 1100 km van Esch af. Voor zover ik het treinschema vanaf Dusseldorf naar Bolzana kan zien rijdt de trein alleen op vrijdag heen, en zijn de kosten per persoon voor een enkele reis minimaal 236,- kopie van de site:
AZ13321 : Düsseldorf Bozen,
Abfahrt 30.04. abends Ankunft 01.05. morgens
Zugart : Autozug (nachts)
Inklusivleistung : Schlafwagen: Frühstück / Liegewagen: Frühstückssnack inklusive
Gastronomie : Bordrestaurant
Klimatisierung: : Liegewagen (Temperaturregulierung), Schlafwagen (Klimaanlage)
Motorrad niedriger als 1,56m Höhe 156
Erwachsene : 1 Kinder (6-14) : 0 Kleinkinder (0-5) : 0

Der angegebene Preis setzt sich zusammen aus dem Preis der Fahrzeugmitnahme und der Personenbeförderung.
Eine Tiermitnahme ist nur bei Abteilbuchung möglich. Informationen hier.
Hinfahrt
Einzelplatz im Liegewagen, 5er Belegung 236,50 €
Liegewagen, Abteilbuchung (mit bis zu 5 Pers.) 446,50 €
Schlafwagen mit Waschgelegenheit, 1 Abteil 496,50 €
Schlafwagen mit Dusche und WC, 1 Abteil 576,50 €


Sorry mannen, maar dit gaat hem voor mij niet worden. Ik moet Louis gelijk geven dat het niet loont om voor een dag of 4 helemaal naar Italië te verkassen.

Het idee om met zijn allen een centraal hotel te zoeken waar we elkaar s'avonds ontmoeten terwijl we overdag met kleine clubjes een bepaalde route gaan rijden, spreekt me wel aan.

Is toch wel verekkes veel geld voor 2 daagjes sturen. :o
 
@tim666 @driver @750sport @sander

hebben jullie tijd en zin om ook naar Rijen te komen?
Kunnen we onze 1e dolomomo meeting houden.
 
OK openingspost heb ik aangepast.

Maar het zou toch fijn zijn als we rond december weten hoeveel er definitief mee gaan zodat we de slaapplaatsen kunnen boeken.

Dan kun je nog gaan shoppen fur etwas billig.


Op zijn vroegst weet ik het januari - februari of ik rond die tijd weg kan, moet helaas met diverse andere agenda's rekening houden.

André
 
Ik heb je een PM gestuurd.
Tot donderdag

hopelijk wel beter weer vannavond het blijft (zo goed als)droog, is toch 50 minuten rijden. :] :]
als het regent bel ik wel ff, dan kom ik met de auto

ben om 19.00 bij jou, met motor en een dikke jas
 
Laatst bewerkt:
Louis, wat is jou tijdsschema voor vanavond. Als ik oppas kan vinden kom ik misschien ook nog wel even langs. Kan nog niets beloven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan