Moto Morini evenementen agenda 2010

Welke datum voor het voorjaarstreffen

  • 4 April 2010

    Stemmen: 2 28,6%
  • 11 April 2010

    Stemmen: 1 14,3%
  • 18 April 2010

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7
MotoDolo update

Samen met Esther hebben we 3 hotels op het oog.
Deze zijn allemaal in de buurt van Merano.
Zo gauw we de offertes terug hebben zal ik deze hier posten.

Zullen we in januari een avondje in Tilburg plannen?

Heb er zin in :Y
Prima,

ik zal er ook proberen bij te zijn! (niet op maandag svp)
 


:Y
En wuh gaon nie lachu he"
Duh speed triple op stap metduh Corsaro,s.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OK heb eindelijk tijd om de hotels te gaan reserveren.
Heb momenteel twee hotels op het oog en zal van alle 2 de link hier plaatsen. Hier de emails die ik van ze heb ontvangen.

Graag alle die meegaan het nogmaals bevestigen en een voorschot van 80 euro op mijn bankrekening overmaken.

Dit natuurlijk om te voorkomen dat ik straks 10 kamers mag afrekenen en er maar 1 van gebruik.

Voor diegene die meegaan PM ik mijn rek.nr. wel.

Hotel schneeburghof
(zijn wel kamers waar je met 4 man op lig niet mijn voorkeur)
Herr
Franssen Louis


Dorf Tirol, am 16.12.2009



Sehr geehrter Herr Franssen,

Wir haben dankend Ihre Anfrage erhalten und schicken Ihnen sogleich folgendes Angebot

Wunschgemäß haben wir für Sie, Herr Franssen, folgendes Zimmerangebot festgehalten:



Anz. Kategorie von bis Pers. Verpflegung
1 Doppelzimmer 08.05.2010 15.05.2010 2 Üb. Frühstück
2 Doppelzimmer 08.05.2010 15.05.2010 4 Üb. Frühstück
2 Doppelzimmer 13.05.2010 15.05.2010 4 Üb. Frühstück

Beschreibung Menge Preis Betrag
2 Pers. x 7 Tag(e) Doppelzimmer ÜF 14 33,00 462,00
4 Pers. x 7 Tag(e) Doppelzimmer ÜF 28 33,00 924,00
4 Pers. x 2 Tag(e) Doppelzimmer ÜF 8 33,00 264,00
Gesamtbetrag 1.650,00

Ihre Motorräder können Sie natürlich in unserer Bikerscheune unterstellen , wo Sie auch Werkzeug für kleinere Reperaturen finden .

Für eine baldige Antwort wären wir Ihnen sehr dankbar !

Wir würden uns freuen Sie als Gäste auf dem " Schneeburghof " herzlichst willkommen heißen zu dürfen.


mit freundlichen Bikergruß

Gerhard und Karin Waldner



An
Louis Franssen
Holland


Naturns, 15.12.2009

Werter Herr Franssen

Recht herzlichen Dank für Ihr Mail.

Der Linserhof ist aufgrund seiner geographischen Lage ein Idealer Ausgangspunkt für Motorradtouren in die Dolomiten, in die Schweiz, übers Timmelsjoch (2491 m) nach Tirol, übers Stilfser Joch (2758 m) in die Brenta Dolomiten, oder über die Weinstraße an den Gardasee. Alle diese Genüsse im Kurvenkarussell sind in Tagestouren angenehm zu erreichen.

Für Ihre Reisezeit im Mai haben wir Herr Franssen nur Doppelzimmer mit DU/WC und TV im Zimmer und Terrasse frei. Die Zimmer liegen in Parterre und sind alle nebeneinander liegend. Der Übernachtungspreis beträgt 30,00 € mit Übernachtung/Frühstücksbuffet pro Person. Das Abendmenu wird Ihnen, sofern sie es wollen und täglich vorbestellen in unserem Partnerbetrieb Restaurant Kreuzwirt in unmittelbarer Nähe serviert. Preis 12,00 € pro Person.

Da lang wo’s schön ist, heißt die Devise und für die richtige Tour können wir Ihnen auch mit Routenplanen behilflich sein. Ich habe außerdem eine Mappe mit 13 Rundtouren ausgearbeitet, sodass man sich auf das wesentliche konzentrieren kann, und zwar Motorradfahren, Schwimmen, Essen und die nächste Tour ausmachen.

Es würde uns freuen, wenn wir Sie in unserem Haus Quartier beziehen würden. Für die Motorräder haben wir eine Überdachung. Ich wünsche Ihnen und Ihrer Familie Herr Franssen alles Gute frohe Weihnachten und für das Jahr 2010, viel Gesundheit und herrliches Wetter.

Ich erlaube mir Ihnen unsere Motorradwochen beizulegen.


herzlich

Familie Pixner
Am Graben 5
I – 39025 Naturns

Tel. 0039 0473 667238 Fax. 0039 0473 672563
info@linserhof.it www.linserhof.it.
 
OK heb eindelijk tijd om de hotels te gaan reserveren.
Heb momenteel twee hotels op het oog en zal van alle 2 de link hier plaatsen. Hier de emails die ik van ze heb ontvangen.

Graag alle die meegaan het nogmaals bevestigen en een voorschot van 80 euro op mijn bankrekening overmaken.

Dit natuurlijk om te voorkomen dat ik straks 10 kamers mag afrekenen en er maar 1 van gebruik.

Voor diegene die meegaan PM ik mijn rek.nr. wel.

Hotel schneeburghof
(zijn wel kamers waar je met 4 man op lig niet mijn voorkeur)
Herr
Franssen Louis


Dorf Tirol, am 16.12.2009



Sehr geehrter Herr Franssen,

Wir haben dankend Ihre Anfrage erhalten und schicken Ihnen sogleich folgendes Angebot

Wunschgemäß haben wir für Sie, Herr Franssen, folgendes Zimmerangebot festgehalten:



Anz. Kategorie von bis Pers. Verpflegung
1 Doppelzimmer 08.05.2010 15.05.2010 2 Üb. Frühstück
2 Doppelzimmer 08.05.2010 15.05.2010 4 Üb. Frühstück
2 Doppelzimmer 13.05.2010 15.05.2010 4 Üb. Frühstück

Beschreibung Menge Preis Betrag
2 Pers. x 7 Tag(e) Doppelzimmer ÜF 14 33,00 462,00
4 Pers. x 7 Tag(e) Doppelzimmer ÜF 28 33,00 924,00
4 Pers. x 2 Tag(e) Doppelzimmer ÜF 8 33,00 264,00
Gesamtbetrag 1.650,00

Ihre Motorräder können Sie natürlich in unserer Bikerscheune unterstellen , wo Sie auch Werkzeug für kleinere Reperaturen finden .

Für eine baldige Antwort wären wir Ihnen sehr dankbar !

Wir würden uns freuen Sie als Gäste auf dem " Schneeburghof " herzlichst willkommen heißen zu dürfen.


mit freundlichen Bikergruß

Gerhard und Karin Waldner



An
Louis Franssen
Holland


Naturns, 15.12.2009

Werter Herr Franssen

Recht herzlichen Dank für Ihr Mail.

Der Linserhof ist aufgrund seiner geographischen Lage ein Idealer Ausgangspunkt für Motorradtouren in die Dolomiten, in die Schweiz, übers Timmelsjoch (2491 m) nach Tirol, übers Stilfser Joch (2758 m) in die Brenta Dolomiten, oder über die Weinstraße an den Gardasee. Alle diese Genüsse im Kurvenkarussell sind in Tagestouren angenehm zu erreichen.

Für Ihre Reisezeit im Mai haben wir Herr Franssen nur Doppelzimmer mit DU/WC und TV im Zimmer und Terrasse frei. Die Zimmer liegen in Parterre und sind alle nebeneinander liegend. Der Übernachtungspreis beträgt 30,00 € mit Übernachtung/Frühstücksbuffet pro Person. Das Abendmenu wird Ihnen, sofern sie es wollen und täglich vorbestellen in unserem Partnerbetrieb Restaurant Kreuzwirt in unmittelbarer Nähe serviert. Preis 12,00 € pro Person.

Da lang wo’s schön ist, heißt die Devise und für die richtige Tour können wir Ihnen auch mit Routenplanen behilflich sein. Ich habe außerdem eine Mappe mit 13 Rundtouren ausgearbeitet, sodass man sich auf das wesentliche konzentrieren kann, und zwar Motorradfahren, Schwimmen, Essen und die nächste Tour ausmachen.

Es würde uns freuen, wenn wir Sie in unserem Haus Quartier beziehen würden. Für die Motorräder haben wir eine Überdachung. Ich wünsche Ihnen und Ihrer Familie Herr Franssen alles Gute frohe Weihnachten und für das Jahr 2010, viel Gesundheit und herrliches Wetter.

Ich erlaube mir Ihnen unsere Motorradwochen beizulegen.


herzlich

Familie Pixner
Am Graben 5
I – 39025 Naturns

Tel. 0039 0473 667238 Fax. 0039 0473 672563
info@linserhof.it www.linserhof.it.

Hey, goed werk Louis ! :}

ik heb zelf geen voorkeur, lijkt me allebei goed (zeker voor die prijs)

maarueh, staat die datum (zaterdag 08 t/m zaterdag 15) nu vast?
ik moet nog wel ff vrij vragen op het werk
 
Ikke ook.
Ik kan geen Duits , kan iemand mij gewoon vertellen wat het voor 7 dagen kost, maakt mij niet uit welke als er maar een bar in de buurt is en ik kan slapen.
De rest van het genot haal ik wel uit het motorrijden!!!!
 
Ikke ook.
Ik kan geen Duits , kan iemand mij gewoon vertellen wat het voor 7 dagen kost, maakt mij niet uit welke als er maar een bar in de buurt is en ik kan slapen.
De rest van het genot haal ik wel uit het motorrijden!!!!

Bij de goedkoopste en daar gaat mijn voorkeur toch wel naar uit is het;

Logies en onbijt 7X30=210 euro.
Eten 7X15 = 105 euro
Benzine 500 euro ;)
 
Soms zit het mee maar nu zit het even tegen.
Heb op mijn werk gehoord dat er intern het een en ander gaat veranderen vanwege de krediet crisis.
Op dit moment is het nog niet duidelijk of ik bij het bedrijf kan blijven.
Wat wel al duidelijk is dat ik niet in mijn functie zal blijven en dat het zware financiele consequenties zal hebben.
E.e.a. heeft direct invloed op mijn geplande motor toertochten. en ik zal dus niet meer meegaan naar de Dolomieten.

Het spijt me enorm maar in deze onzekere situatie lijkt het me beter om geen al te grote uitgaven te doen.

:(
 
Das dan mooi k.., Louis.
Sterkte de komende periode en ik hoop dat het uiteindelijk allemaal mee zal vallen voor je...
 
Voor diegene die de Dolomieten nu verder gaat regelen , ik heb besloten om af te zeggen.
Ik zal in die periode wel in de buurt een aantal ritjes gaan maken maar de Dolomieten voor 7 dagen zit er niet in.(keus is mede gevallen omdat ik geen zin heb om met de motor die kant op te rijden na mijn nachtdienst)....Zou in het busje van Lois slapen op de heenreis.
Sollie!!!!!
 
Balen Louigy. Ik weet een beetje hoe je je voelt, ik zit vanaf september thuis en leef met je mee.
 
hey scheurneuzen,

Nu Louis (en zijn maten ook denk ik) en Olaf al afgehaakt zijn voor de dolomomo tour zal ik zelf (waarschijnlijk) ook niet gaan - heb weinig zin om daar naar toe te rijden - ik weet niet wie de organisatie op zich wil nemen.

Dus zit ik met het idee om (net als vorig jaar) in het hemelvaart weekend naar Vianden(Luxemburg) te gaan. wel in een ander hotel natuurlijk }) })

niet te duur of te ver weg, prima voor een lang weekend

heb je andere ideeen! gooi het in de groep!

groeten,
Tim
 
hey scheurneuzen,

Nu Louis (en zijn maten ook denk ik) en Olaf al afgehaakt zijn voor de dolomomo tour zal ik zelf (waarschijnlijk) ook niet gaan - heb weinig zin om daar naar toe te rijden - ik weet niet wie de organisatie op zich wil nemen.

Dus zit ik met het idee om (net als vorig jaar) in het hemelvaart weekend naar Vianden(Luxemburg) te gaan. wel in een ander hotel natuurlijk }) })

niet te duur of te ver weg, prima voor een lang weekend

heb je andere ideeen! gooi het in de groep!

groeten,
Tim
Idd balen voor Louis en ook voor Fraanske wat ik zo lees in de gauwigheid.
Luxemburg heb ik wel interesse in, leuk rijden en dichtbij dus ik wil wel mee met jouw goedvinden.

Ander voorstel : de Hartz of ri.voormalig O.Duitsland langs de Tsjechishe grens wat ook wel mooi rijden is daarzo.

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Idd balen voor Louis en ook voor Fraanske wat ik zo lees in de gauwigheid.
Luxemburg heb ik wel interesse in, leuk rijden en dichtbij dus ik wil wel mee met jouw goedvinden.

Ander voorstel : de Hartz of ri.voormalig O.Duitsland langs de Tsjechishe grens wat ook wel mooi rijden is daarzo.

gr driver
De Harz moet inderdaad super mooi zijn, maagdelijk asfalt. :X (En lekker dichtbij)
 
In vergelijking met Italië. :P Ik heb ook wel goede verhalen gehoord over Sauerland.

alleen maar goede verhalen gehoord :Y heb waarschijnlijk nog wel een adres voor een goed motorhotel daar, mijn werkgever (hoteleigenaar)is daar wezen skieen in januari, als de sneeuw weg is zijn de garage's voor motoren
 
alleen maar goede verhalen gehoord :Y heb waarschijnlijk nog wel een adres voor een goed motorhotel daar, mijn werkgever (hoteleigenaar)is daar wezen skieen in januari, als de sneeuw weg is zijn de garage's voor motoren
Alles in Europa is dichtbij toch :+

Hartz is mooi wel vaak regen.
Sauerland...ook mooi.

ook mooi... ri.Winterberg / Olsberg en dan afzakken.
ook mooi....de Moezel oversteken en daar dan rondrijden.

ook mooi... wat maakt mij het uit alles is mooi zolang ik maar kan :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan