Moto Morini evenementen agenda 2010

Welke datum voor het voorjaarstreffen

  • 4 April 2010

    Stemmen: 2 28,6%
  • 11 April 2010

    Stemmen: 1 14,3%
  • 18 April 2010

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Kickje met een afbeelding dan maar, is iets leuker :P
full
 
Om alvast in de stemming te komen.
Ritje over de Mortirollo. Video eindigt nogal plotseling. zeker iets fout gegaan tjdens het converteren.

Zo gauw ik iets beters zal ik het posten.

MotoDolo
 
Om alvast in de stemming te komen.
Ritje over de Mortirollo. Video eindigt nogal plotseling. zeker iets fout gegaan tjdens het converteren.

Zo gauw ik iets beters zal ik het posten.

MotoDolo

Leuk filmpje. Waar blijft het tweede deel van onze tocht naar Luxemburg dit jaar? Ik heb volgens mij alleen het begin gezien, terwijl de schaamrandjes er pas in de tweede helft van het weekend vanaf gingen.
 
Frans, veel van de filmpjes die ik heb tijdens het weekend geschoten heb zijn of mislukt of zijn gemaakt op de dag dat ik op Marc moest wachten. :z

Dus veel van de schaamrand acties zijn helaas verloren gegaan. :$
 
Om alvast in de stemming te komen.
Ritje over de Mortirollo. Video eindigt nogal plotseling. zeker iets fout gegaan tjdens het converteren.

Zo gauw ik iets beters zal ik het posten.

MotoDolo
Dat gaat zo te zien behoorlijk vlot, ga ik niet bijhouden niet. :N :$

Nou heb ik sinds ons weekendje weg in 2009 er nog veel bij geleerd. Maar om te zeggen dat 't allemaal veel harder gaat. :N

Ik ben volgend jaar denk ik heel druk met m'n huisje bezig. Ik krijg begin April de sleutel en heb zekers een half jaar nodig om alles te renoveren. Misschien pak ik nog een weekendje weg met een paar man mee.
 
Laatst bewerkt:
Het is idd rustig. Ben ondertussen al volop bezig om routes die we gereden hebben iets aan te passen. Op de Garmin kun je dan je routes gesimuleerd rijden. heb er een route bijzitten die op ruim 20 km geen langere rechte stuk heeft dan 400 meter en zelfs die loopt niet echt recht.
Heb dus nu al pret.

btw mijn maat heeft een koeriersbedrijf en hij gaat waarschijnlijk ook mee.
Hij kan 6 motoren in zijn bakwagen kwijt. Dus voor diegene die de hele week gaan is er eventueel plaats in het busje. Er zijn ecther al 3 plaatsen gereserveerd *D


hey louis

is het al zeker dat je maat mee gaat?? ben zeker geïnteresseerd in een plaats in dat busje!

is het een goed idee om ff te checken wie er dan wel of niet mee kan? en of die datum vast staat, het word wel tijd om alvast iets te reserveren denk ik.

en voor de meeste zullen de kosten ook wel belangijk zijn.

groeten,
Tim
 
hey louis

is het al zeker dat je maat mee gaat?? ben zeker geïnteresseerd in een plaats in dat busje!

is het een goed idee om ff te checken wie er dan wel of niet mee kan? en of die datum vast staat, het word wel tijd om alvast iets te reserveren denk ik.

en voor de meeste zullen de kosten ook wel belangijk zijn.

groeten,
Tim

Tim, ondertussen is al duidelijk dat Marc niet mee gaat :(
Familie verplichtingen.
Maar niet getreurd Als het door gaat ga ik met de Vito. Hier kunnen 5 personen in en als ik een aanhanger voor 3 motoren leen/huur kunnen in theorie 4 motoren mee.
Jouw plaatsje is al gereserveerd bij deze.

Datum is nog onduidelijk waarschijnlijk de 2e week van de mei vakantie.
Dit om eventueel Fraanske de kans te geven om onze richting op te rijden tijdens Hemelvaart. Is helaas nog niet zeker.

Zo gauw het hotel vast staat gaan we namen verzamelen.
Wel zal ik dan een ieder vragen om alvast een bedrag te storten zodat eea niet meer vrijblijvend is.
 
Tim, ondertussen is al duidelijk dat Marc niet mee gaat :(
Familie verplichtingen.
Maar niet getreurd Als het door gaat ga ik met de Vito. Hier kunnen 5 personen in en als ik een aanhanger voor 3 motoren leen/huur kunnen in theorie 4 motoren mee.
Jouw plaatsje is al gereserveerd bij deze.

Datum is nog onduidelijk waarschijnlijk de 2e week van de mei vakantie.
Dit om eventueel Fraanske de kans te geven om onze richting op te rijden tijdens Hemelvaart. Is helaas nog niet zeker.

Zo gauw het hotel vast staat gaan we namen verzamelen.
Wel zal ik dan een ieder vragen om alvast een bedrag te storten zodat eea niet meer vrijblijvend is.


*O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Voor de Morini Evenementen 2010:


ZATERDAG 3 APRIL 2010 ; EERSTE MOTO MORINI DAG 2010 BIJ MOTOR CENTRUM RIJEN


Net als afgelopen jaar zullen we vanaf een uur of 10 uur daar verzamelen, een kop koffie met iets lekkers te presenteren en rond een uur of half twaalf een toertochtje rijden, als het weer het toestaat. Ik ga weer mijn best doen om ook Tricolore er weer bij te hebben.
 
Lois
Ik heb de 2e week van mei vrij geschreven en hoor zeer spoedig of het goedgekeurd is en zo ja count me inn :Y
 
Het grote MOTO MORINI evenementen agenda 2010


Hier kunnen alle belangrijke data voor 2010 gepost worden.







Moto Morini voorjaars treffen
Organisatie door Fraanske
ZATERDAG 3 APRIL 2010 ; EERSTE MOTO MORINI DAG 2010 BIJ MOTOR CENTRUM RIJEN

Net als afgelopen jaar zullen we vanaf een uur of 10 uur daar verzamelen, een kop koffie met iets lekkers te presenteren en rond een uur of half twaalf een toertochtje rijden, als het weer het toestaat. Ik ga weer mijn best doen om ook Tricolore er weer bij te hebben.

Deelnemers;
  1. Fraanske
  2. Okie1972
  3. Driver
  4. 750 sport nnb
  5. louwheely






Moto Dolo toer (weekje dolomieten)
Datum 8 mei t/m 16 mei (week 19)

[afbeelding]

Deelnemers;

  • Tim666 :Y
  • Okie 1972 :?
  • 750 Sport :Y
  • Louwheely :Y
  • Sander :Y
  • ArvidWillen :?
  • Driver :Y
  • Fraanske :?
Moto Morini zomer treffen


Morini Day in Morano sul Po. (datum nnb)

Deelnemers;

ovb Louwheely
 
Fastronald, Fraanske en Arvidwillem (en misschien Pinoy) komen op eigen kracht naar noord Italië.
 
Laatst bewerkt:
de eerste Moto Morini dag kan je mijn naam ook bij zetten lois.

en dan nog een andere datum die jullie in je agenda kunnen zetten:
ZATERDAG 26 Juni 2010 ; TWEEDE MOTO MORINI DAG 2010 BIJ STRETTA Zwolle

Net zoals dit jaar zullen we vanaf ongeveer 10 uur bij Stretta in zwolle verzamelen, een kop koffie drinken, een praatje maken en rond een uur of half twaalf een tochtje rijden.
ik ga weer samen met stretta proberen om zo veel mogelijk Moto Morini kleding en andere gadgets te regelen.
en hopen dat de Morini club er komend jaar wel is voordat we weggaan
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik aankomend jaar geen enkele meeting mee ga maken. Ik krijg hulp bij het renoveren van m'n huis en ga dan natuurlijk niet zelf weg. ;) Misschien een keer met een paar luitjes afspreken op bijvoorbeeld de Posbank. Zoals afgelopen September zeg maar.

Ik zal het aankomend seizoen van de Zondagen moeten hebben. Tenzij het werk aan m'n huisje zo erg uitloopt, dan offer ik zelfs m'n vrije Zondagen op. '(
 
Laatst bewerkt:
MotoDolo update

Samen met Esther hebben we 3 hotels op het oog.
Deze zijn allemaal in de buurt van Merano.
Zo gauw we de offertes terug hebben zal ik deze hier posten.

Zullen we in januari een avondje in Tilburg plannen?

Heb er zin in :Y
 
MotoDolo update

Samen met Esther hebben we 3 hotels op het oog.
Deze zijn allemaal in de buurt van Merano.
Zo gauw we de offertes terug hebben zal ik deze hier posten.

Zullen we in januari een avondje in Tilburg plannen?

Heb er zin in :Y
iS GOEH , IK ZIE HET WEL :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan