MotoGP » Eurosport loses MotoGP

Dat weet ik nog net zo niet. Veel kijkers kijken MotoGP omdat ze het leuker vinden dan bijv. autosport, of omdat ze het al jaren volgen. Natuurlijk is Rossi een extra aantrekkingsfactor voor velen om te kijken, maar als je Rossi al een paar jaar volgt kan het in mijn ogen niet anders dat je langzaam maar zeker ook steeds meer hart krijgt voor de sport zelf. :)

Je kijkt af en toe is een kleinere klasse, je ziet anderen de MotoGP binnenstromen en zo staat er vanzelf wel weer iemand op die voor Rossi-achtig specktakel zal gaan zorgen.
Neem nu een Lorenzo, die ook prachtig doorheeft wat entertainen betekent. Of neem een Gibernau, die de MotoGP weer binnenstroomt volgend jaar. Dat wordt weer spannend tussen Rossi en Gibernau. Of neem de rivaliteit tussen Pedrosa en Lorenzo, of neem een altijd vrolijke Alvaro Bautista die volgend jaar graag de MotoGP inwil. *O*

Als je de sport langzaam wat langer gaat volgen, vind je al die ins en outs steeds leuker.
Daarom vrees ik er ook echt niet voor dat er bij de TT Assen 2011 (het jaar waarin Rossi er dan niet meer bij zou zijn, en we geen 250cc meer hebben) ineens 20.000 man minder zitten. :) Het enige waar ik wel bang voor ben, en dat verwijt ik Dorna wél, is dat de sport op televisie bij heel wat minder mensen gaat leven en het kijkcijfergehalte (zoals in landen als Israël etc. die overgeleverd zijn aan Eurosport omdat er niks anders is) flink zal dalen.

Dorna dwingt haar fans zo eigenlijk een online internet pakket te kopen, en dat vind ik echt walgelijk. -O-
 
Laatst bewerkt:
Dat over de huidige liefhebbers die blijven hangen daar is niks mis mee en die "fans"die niet meer komen omdat Rossi niet meer rijdt ik zal ze niet missen.

Ik heb het over toekomstige motorsport liefhebbers die makkelijk de WSBK kan volgen op eurosport terwijl de motogp tegen meer moeite te volgen is die de aspirant liefhebber moeilijk bereikt.

En vooral nu de 250cc dreigt weg te vallen, en het volgende in de lucht hangt;
KTM is met flamini groep gaan praten om daar de GP250 door te zetten én ook de 125.
Zei reageren daarop door vast te houden dat Dorna geen 600cc mag voeren en zei daarom niet de 250cc gaan "overnemen".
Wat als Dorna toch de 600cc gaat invoeren?
 
En vooral nu de 250cc dreigt weg te vallen, en het volgende in de lucht hangt;
KTM is met flamini groep gaan praten om daar de GP250 door te zetten én ook de 125.
Zei reageren daarop door vast te houden dat Dorna geen 600cc mag voeren en zei daarom niet de 250cc gaan "overnemen".
Wat als Dorna toch de 600cc gaat invoeren?
Wie of wat is de flamini groep dan? :?

Als de 125cc en de 250cc wegvallen, en ergens anders onder gebracht worden maar Dorna er bijv. een 400cc en een 600cc klasse voor teruggeeft, maken ze zichzelf kapot. |(
 
Als de 125cc en de 250cc wegvallen, en ergens anders onder gebracht worden maar Dorna er bijv. een 400cc en een 600cc klasse voor teruggeeft, maken ze zichzelf kapot. |(

Yep dat probeer ik te vertellen,
Als dorna de 600cc erdoor duwt zal/zou het kunnen dat Flamini zich ook niet meer aan de "ongeschreven wet" houd en kan het dus maar zo dat zei de 125, en 250 opnemen.

Met als tegenhanger van de motogp dus de SBK die steeds verder aan populariteit wint.
En voor veel mensen die niet zo "ïn"de motorsport zijn als je zegt dat ze met 800cc rijden of 1200cc wat denk je dat zei beschouwen als koningsklasse.
 
Yep dat probeer ik te vertellen,
Als dorna de 600cc erdoor duwt zal/zou het kunnen dat Flamini zich ook niet meer aan de "ongeschreven wet" houd en kan het dus maar zo dat zei de 125, en 250 opnemen.

Met als tegenhanger van de motogp dus de SBK die steeds verder aan populariteit wint.
En voor veel mensen die niet zo "ïn"de motorsport zijn als je zegt dat ze met 800cc rijden of 1200cc wat denk je dat zei beschouwen als koningsklasse.


Denk dat Flamini daar een hele goede zet mee zal doen, om de 125 en de 250 binnen te halen.

maar dan wel de SSP aanhouden en het Superstock, dan maar 80 euro voor een kaartje maar dan wel gegarandeerd van 9.00- 17.45 ofzo close racng :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat ik niet snap is dat ze 600cc doen dat slaat toch nergens op, ze gaan van de Supersport afkijken ze zeggen wel dat het prototypes worden maar iedereen weet dat het toch niet veel wordt, waarom geen 500cc?
 
Wat ik niet snap is dat ze 600cc doen dat slaat toch nergens op, ze gaan van de Supersport afkijken ze zeggen wel dat het prototypes worden maar iedereen weet dat het toch niet veel wordt, waarom geen 500cc?

Kwa motoren komen ze er best uit, want ook de 800 cc komen er, maar de sport wordt dan ook in de lichtere klassen onbetaalbaar en dus ook daar krijg je dan kleine startvelden. Geen toffe ontwikkeling lijkt mij
 
Ik kwam deze petitie tegen op racing-underground. Teken hem alstublieft, ook al denk je dat het niks uithaalt. Kom op! Voor behoud van de motorraces bij Eurosport, en daarmee het behoud van Julian Ryder, Toby Moody en Randy Mamola!

Petition Online - Petition Online has been retired

Teken hem! *O*
ik heb hem uiteraard ook getekend, maar misschien is het zinvoller om een dergelijke brief bij RTL neer te leggen. Hierin zou dan gevraagd moeten worden om het raceweekend uitgebreid uit te zenden, dus alle races volledig met evt een soort voorbeschouwing erbij. Mochten ze hier meer aandacht aan schenken hebben we daar meer aan dan de Eurosport petitie, ik denk eerlijk gezegd niet dat hier veel mee gedaan wordt..
 
ik bedoel maar zit nu gewoon lekker al van 9.45 uur af naar eurosport lekker alles te volgen en bij rtl7 krijg je geschiedenis les en daarna mag je truckraces kijken dus zo belangrijk is de motorsport daar.
wordt volgend jaar prettig-------- laat cornetje maar weer fijn radio gaan maken dan hebben wij geen last meer van die laml-l
 
Zelfs Rossi vind het jammer dat de Engelse commentatoren volgend jaar niet meer te horen zijn bij Eurosport. '(
Hij zat bij hun in de commentaar ruimte tijdens de 125cc race in Duitsland. ;)
Hopelijk zitten ze volgend jaar bij Eurosport HD :)
Maar ik vrees het ergste
 
ik kijk persoonlijk graag naar RTLGP, dat slappe gelul van die twee bij Eurosport irriteerd me mateloos.
Ik hoop dus dat ze alles uit gaan zenden ent als wanneer ze op Assen rijden.
 
is hier iemand van belgie?
eurosport zal het niet meer uitzenden.
wat doen jullie?sateliet, telenet of, begacom tv of nog iets anders zodat je kan kijken.

ben zeker van plan om iets te doen zodat ik nog kan kijken.maar weet nog niet juist wat.
 
Ja dan moet ik toch maar aan een MotoGP pakket van 100 Euro op MotoGP.com

Al heb ik het geld er niet helemaal voorover, als ik nergens MotoGP kan zien dan ga zo goed als dood.
Ik geniet er bijna dagelijks van. Alle ins en outs met beeld, ook na de races en veel meer info bij de trainingen! Ook mooi zijn de achtergrondinfo, bv over de gasten van Dainese, extra technische info van sommige teams etc.

En ik sluit mn laptop via HDMI aan op mijn 42' plasma!
 
Yep dat probeer ik te vertellen,
Als dorna de 600cc erdoor duwt zal/zou het kunnen dat Flamini zich ook niet meer aan de "ongeschreven wet" houd en kan het dus maar zo dat zei de 125, en 250 opnemen.

Met als tegenhanger van de motogp dus de SBK die steeds verder aan populariteit wint.
En voor veel mensen die niet zo "ïn"de motorsport zijn als je zegt dat ze met 800cc rijden of 1200cc wat denk je dat zei beschouwen als koningsklasse.

:^ Merken als bijvoorbeeld KTM en Aprillia verdwijnen bij Dorna. Zo blijven alleen japanse merken actief in de Gp's (m.u.v. Ducati) en of dat nou zo goed is..... :?

Ik geniet er bijna dagelijks van. Alle ins en outs met beeld, ook na de races en veel meer info bij de trainingen! Ook mooi zijn de achtergrondinfo, bv over de gasten van Dainese, extra technische info van sommige teams etc.

En ik sluit mn laptop via HDMI aan op mijn 42' plasma!

Niet iedereen is een ''die-hard'' fan die alles wil volgen.
 
Laatst bewerkt:
UPC heeft het britse kanaal er af gehaald en in het digitale pakket gedaan hier in flevoland... :(

boven heb ik geen digitaal en daar kijk ik altijd dus zit ik opgescheept met dat zoutloze nederlandse gepiep...

dan maar de BBC :+
 
weet er iemand of eurosport in 2009 de moto gp uitzend op eurosport 2?

dan kan ik via telenet een paket aanschaffen voor 8 euro's per maand zodat ik eurosport 2 kan ontvangen.
 
weet er iemand of eurosport in 2009 de moto gp uitzend op eurosport 2?

dan kan ik via telenet een paket aanschaffen voor 8 euro's per maand zodat ik eurosport 2 kan ontvangen.

Het lijkt mij niet dat ze het op Eurosport2 uitgaan zenden terwijl ze het op Eurosport1 niet doen'..
 
deste meer reden om te gaan kiezen voor een uitzending ZONDER SCHIJT RECLAME!


motogp.com high res abo > doorlussen naar je tv

bbc


gaat goed komen
 
Geen reclame spreekt mij ook wel aan. :)
Maar of het Hires abbo van MotoGP.com een goed genoeg beeld geeft op een 37" :/
Op een pc monitor misschien wel.
Heeft iemand het al een geprobeerd, dat doorlussen naar LCD TV?
 
Ik heb de SBK regelmatig doorgelust vanaf de pc nar mijn 42"Full HD. Kwaliteit is niet echt geweldig (overigens via s-video) Voor hdmi staat hij te ver weg. De explorer van de ps3 kan het niet, blijkbaar een java versie die niet goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan