MotoGP » Eurosport loses MotoGP

ff op de site van je provider kijken. daar staat alles.
Gaat BBC 2 overigens alle wedstrijden uitzenden? Dus alle klasses eigenlijk
 
Heel erg jammer dat Eurosport het niet meer gaat uitzenden, uitgezonderd de nederlandse commentatoren. Wat een stelletje dooie, viel geregeld in slaap bij de vroege ochtenduitzendingen uit Japan. Monotome gemurmel... Gelukkig kan je 'm op de engelse zetten.
(het liefst kijk ik ook via de BBC want geen fucking reklame)
 
gisteren eens zitten zoeken en ja hoor.bbc 2 gevonden op de gewone kabel.
die zenden toch alle wedstrijden van de moto gp uit hé?
ook in 2009?
 
Yep, alleen als het in de middag uitgezonden wordt, avond en nachtuitzendingen (Japan en Australie, Amerika enz. ) niet.
En het mooiste van BBC2 is dat die mafketels tenminste gelijk interviewen na de race, nadat ze hun motoren geparkeerd hadden.
Kon toen ook mooi die geweigerde hand van Stoner aan Rossi zien. Dat zie je niet op Eurosport en zeker niet op RTL7, die stoppen gelijk met uitzenden.
 
heb eens gekenen en zondag middag zenden ze de motogp uit in de namiddag.
niet live dus
 
28 Sep 2008
05:45 -07:00
BBC One2008
Motegi, Japan
The MotoGP season approaches the final lap in Japan.

dit vond ik ook nog
 
nee, beeld is het zelfde, maar het commentaar is veel en veel beter en het leukste is de interviews vlak na de race.
Eurosport heeft wel altijd een geweldige start up van de GP met goede beelden en die mafketel Randy Mamola. RTL7 doet het aardig met Corneeeee Klein. Interview met coureur is leuk maar die reklames in de opwarmronde kosten mij m'n nagels. Ik kan echt niet tegen reklames. Het hele circuit en de motorfiets is al behangen met reklames. Blijkbaar genoeg voor de BBC.
 
Vandaag de laatse keer dat we motoGP op eurosport kunnen zien -O-

Echt jammer, vooral het commentaar van toby, julian en randy. Enig iedee wat deze 3 heren voglend jaar gaan doen?
 
toby, julian en randy ontvang (eh, ontving) ik altijd via mijn schotelantenne.
die heb ik nu niet meer aangesloten dus moet het even doen met v/d goorbergh.
maar om 13:00u schakel ik dan toch maar liever naar RTL7, want luister liever naar weeink.
Het beeld van RTL7 is trouwens ook beter dan van Eurosport (Eurosport rekt het op)

denk dat toby en julian vast wel weer ergens opduiken. BBC zou mooi zijn.
 
Laatst bewerkt:
toby, julian en randy ontvang (eh, ontving) ik altijd via mijn schotelantenne.
die heb ik nu niet meer aangesloten dus moet het even doen met v/d goorbergh.
maar om 13:00u schakel ik dan toch maar liever naar RTL7, want luister liever naar weeink.
Het beeld van RTL7 is trouwens ook beter dan van Eurosport (Eurosport rekt het op)

denk dat toby en julian vast wel weer ergens opduiken. BBC zou mooi zijn.

Daar had ik ook altijd een schotel voor maar gelukkig hoef ik die niet meer te gebruiken sinds ik digitale televisie heb met Engels comentaar via Eurosport. En dan volgend jaar geen MotoGP meer ;( Hopelijk kan ik de 125 en 250 volgend jaar ook nog ergens bekijken... alleen de motogp is een beetje erg weinig.

Ps Matn: volgend mij rekt eurosport het beeld niet op, je moet je TV op 4:3 zetten, dan zijn de verhoudingen tussen hoogte en breedt wel goed.
 
Ps Matn: volgend mij rekt eurosport het beeld niet op, je moet je TV op 4:3 zetten, dan zijn de verhoudingen tussen hoogte en breedt wel goed.

Yep, klopt en doe ik ook, maar dan mis je toch een heel stuk.
Bij RTL 7 heb je bij 16:9 goed beeld en zie je links en rechts nog een strook extra beeld.
 
nee, beeld is het zelfde, maar het commentaar is veel en veel beter en het leukste is de interviews vlak na de race.
maar die reklames in de opwarmronde kosten mij m'n nagels. Ik kan echt niet tegen reklames. Het hele circuit en de motorfiets is al behangen met reklames. Blijkbaar genoeg voor de BBC.

En wat voor reclames :P bij rtl7 heb ik al zo vaak reclames voor shampoo en maandverbanden langs zien komen haha :+
 
Iedereen heeft t maar over de race dit, commentaar dat..dat vind ik nog wel het minste belangrijke van het feit dat Eurosport niet meer de rechten heeft. Het commentaar is leuk als bijzaak, maar de hoofdzaak is voor mij de race! En de 125 en 250 zijn nu dus al onzeker, dus weet je straks ook niet meer welk talent er op komt zetten.

Het meest ga ik nog de trainingen missen. Als ik een race keek zonder eerst de trainingen vooraf gezien te hebben zat ik veel minder IN de race zeg maar.
Als je vooraf al veel gezien en gevolgd had, (waar ook veel nieuwtjes te horen waren) was het ook daadwerkelijk een raceweekend.
En niet simpelweg op zondag,iddag om 2 uur 's middags de tv aan te zetten en deze 45 min. later weer uit te zetten. Dus ik ben bang dat het toch een abbo gaat worden op motogp.com
Of heeft iemand nog andere opties waar de trainingen en warm up te zien zullen zijn?
 
Iemand studio sport gezien??

Die hebben een hele nieuwe benadering gevonden heel uniek.

Beginnen met het podium motogp

Dan de finish

om vervolgens de start te laten zien, en halverwege de wedstrijd van moto gp ff de 250 er tussen door.

Heel apart..... _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
He mischien dat het al ergens in dit topic verteld is hoor maar ik heb niet alles gelezen.
maar hoe/waar kan ik nu de moto gp kijken ? :?
 
Iemand studio sport gezien??

Die hebben een hele nieuwe benadering gevonden heel uniek.

Beginnen met het podium motogp

Dan de finish

om vervolgens de start te laten zien, en halverwege de wedstrijd van moto gp ff de 250 er tussen door.

Heel apart..... _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


Haha! Studio Sport en motorracen!
Da's wel de grootste giller _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan