MotoGP Brno

Moto2 begin was wel leuk opzich.

En ik moet zeggen dat ik het sfeertje tot nu toe geniaal vind, net assen van 20 jaar terug haha, partytent na podium, maar t circuit is wel prachtig :)
 
Moto2 begin was wel leuk opzich.

En ik moet zeggen dat ik het sfeertje tot nu toe geniaal vind, net assen van 20 jaar terug haha, partytent na podium, maar t circuit is wel prachtig :)

:Y *O* Sounds familiar! Dat is op Magny Cours ook nog :Y
 
Binnenkomen gaat veel sneller als je niet je tas open hoeft te maken!! Graaftuig dat men hier meeneemt is goed genoeg om loopgraven mee aan te leggen! Je ziet trouwens ook niemand met tassen vol bier het terrein opkomen. Iedereen koopt netjes op het circuit.
 
Wel opvallend dat ze op Eurosport aangeven dat Zarco erg zou passen bij tech3 Yamaha voor MotoGP.
Lijkt me qua rijstijl wel een echte Yamaha man. Ben benieuwd wanneer hij naar de motogp gaat
 
Zoals verwacht: Lorenzo zet een tempo, Marquez moet maar zien te volgen en Rossi moet maar hopen dat hij aan het eind van de race nog in de buurt zit om iets moois te doen. Dat wordt een verschil van nul punten op Silverstone, zo lijkt! :D
 
Zoals verwacht: Lorenzo zet een tempo, Marquez moet maar zien te volgen en Rossi moet maar hopen dat hij aan het eind van de race nog in de buurt zit om iets moois te doen. Dat wordt een verschil van nul punten op Silverstone, zo lijkt! :D

Daar had Marquez vorige race niet zo'n moeite mee. Ben benieuwd, hoop dat Rossi er naar toe kan rijden :)
 
Toch gaat Rossi hard in de beginfase op de harde banden. Hopen dat hij de aansluiting kan vinden tegen het einde..

Het is pas beslist is als de vlag gevallen is. Maar Marquez kan het tempo van Lorenzo al niet bijhouden. Er moet echt een wonder gebeuren wil Rossi nog bij komen. Ondanks dat: Go Rossi, Goooooo!
 
Laatst bewerkt:
Zoals verwacht: Lorenzo zet een tempo, Marquez moet maar zien te volgen en Rossi moet maar hopen dat hij aan het eind van de race nog in de buurt zit om iets moois te doen. Dat wordt een verschil van nul punten op Silverstone, zo lijkt! :D

:Y
 
Is het nu de bandenkeuze die het verschil maakt tussen Lorenzo en Rossi? Of is dat te makkelijk gedacht?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Rossi vaker de voorkeur voor hardere banden en lorenzo de zachtere. Denk niet dat Rossi opde zachte banden beter mee had kunnen komen. Alleen de drop die je bij de zachte band verwacht lijkt maar niet te komen haha.
 
pfff, ik begin een beetje Formule 1 gevoel te krijgen. Gaaaaap.
Ik zit bijna te hopen op reclame zodat er wat spannends gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg het bijna niet mijn strot uit, maar toch: Proficiat voor de Lorenzo fans. Snaar strakke race weer.
 
Laatst bewerkt:
Netjes van Bradl...nu 13de.....jammer toch nog 14de...punten vergaard.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan