MotoGP: Jerez 2019

Prachtige Moto3 race! Super voor Antonelli en Suzuki! Gelukkig niemand gewond in een paar nare valpartijen.
 
Nu horen we al jaren van Bo dat hij moet werken aan zijn eerste ronden. Maar hij gaat dat nooit leren vrees ik. Hij vergooid zijn wedstrijden door die eerste ronden. Zo wordt het nooit meer dan af en toe een paar punten.
 
Ik ben benieuwd met welke smoesjes de fans van Bo nu weer gaan komen. Misschien moeten we eens een prijs uitloven voor de beste smoes.
 
:Y
Dit had veel slechter kunnen aflopen.

Bo voorlopig niet echt in beeld. -O-
Kwam als twee-na-laatste de eerste bocht uit. Kwam gewoon weer niet goed van de lijn en moest zich van buiten de top 20 terug knokken. Dat blijft toch lastig zo.
 
Kwam als twee-na-laatste de eerste bocht uit. Kwam gewoon weer niet goed van de lijn en moest zich van buiten de top 20 terug knokken. Dat blijft toch lastig zo.
Misschien moet die niet elke keer naar buiten gaan.
En er gewoon is in blijven en zijn grote lichaam gebruiken.

Zeg ook maar wat
 
Misschien moet die niet elke keer naar buiten gaan.
En er gewoon is in blijven en zijn grote lichaam gebruiken.

Zeg ook maar wat

Eens. Ik zie een hoop positieve reacties mbt zijn fp tijden. Maar als je in een interview voor de race aankondigt dat je voor een goede start gaat en vervolgens weer tot 2x toe gewoon niet van je plek komt, dan klopt er iets niet.

En ja vanaf de bank is het makkelijk lullen.
 
Bo wederom een zwakke eerste fase van de race. En dan moet je je de rest van de race weer terugvechten. Schiet niet op zo.
 
Maar dat zegt Bo elke wedstrijd. Neem dan eens een keer wat meer risico, dan donder je er maar een keer af.
 
De start is misschien ook wel het lastigste onderdeel om te verbeteren, want je staat maar 1x in zo'n weekend met 30 man op de grid. Vinales is hier ook al tijden mee aan het worstelen. Wel ontzettend frustrerend weer voor Bo want in de laatste paar ronden reed hij prima tijden, maar dan heeft het al weinig nut.
 
Hij is wel zo eerlijk om de schuld bij zichzelf te leggen. *O*
Nu nog wat meer risico's durven nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Terug
Bovenaan Onderaan